Твої очі скажуть мені все

1K 81 18
                                    

Від лиця Т/и..

Я вже збиралась підбігти до Техьона і обняти його,розцілувати до упаду.Чесно сказати..у мене серце почалось знову швидше стукати.Одне хочу сказати,як я за тобою скучала!!!Навіть коли була у комі,серце моє не зупинялось битись лише завдяки тобі,я знала,що маю проснутись від цього жахливого кошмару і бути з тобою завжди..Щастя моє,любов моя,життя моє!Я це готова на весь світ кричати,щоб бути поряд і тільки з тобою.

Від лиця автора...

Т/и поглинули спогади, згадуючи які вони були щасливі і надія є,що зараз так само буде,ті моменти знову повторяться.
Але ж якою помилкою в житті це буде.
Зараз тільки рука Чонгука тримає її і тільки одна картина:вагітна дівчина і Техьон,обійми,поцілунок..Вона не може усвідомити,що зараз твориться навкруги,а саме в її голові.
Знову розбите серце?Ви шутите?!Скільки ж можна!!?Скільки ж буде ця чорна полоса у її житті!!?Скільки пролитих сліз?

Сльза за сльозинкою спадає по її білосніжному личку.Просто чил нема це все терпіти!Але одне її тримає,це тепло, рука Чонгука,яку не хочеться відпускати.
Вони розвертаються і він веде її у невідомому напрямку, не розуміючи,що твориться,вона віддає все у руки Чонгука.

-Пробач-тільки це слово він може вимовити не поглянувши їй у очі

-Пробач?Ти шутиш?Ти коли хотів мені це розказати!?Чому не розказав?Чому ти вибачаєшся,а не він?!!!Як він міг?!Тому я не чула його голос?!! Чому мовчиш,скажи хоть щось!!?-зриваючись на крик,вона б'є його у груди і не витримуючи падає і більше не стримує свій біль,хватить тримати це в собі.

-Т/и,я хотів сказати,просто знову біль.Ти хочеш через нього страждати?Він не заслуговує нічого.Він тільки приніс тобі біль.
Це я,я чекав багато років,щоб бути з тобою.Хоч ти була з Техьоном,надія всерівно залишилась.
Для мене були приємні навіть кілька хвилин провести з тобою,це хватало.Відчуваючи твою радість я так само радів.Коли ти плакала у мене серце розривалися,хотів у той момент тебе обійняти і не відпускати,але..-він впав коло Т/и і в нього також почали капати  сльози,які накопились за багато років.Вона його вперше такого бачила.Т/и дивиться на нього повних сліз очей і розуміла,що вона була неправа,що цього всього не помічала.

-Я дуже люблю тебе,сильніше навіть за своє життя,ти моє все..

Той момент коли вони дивляться один одному в очі..описати неможливо.Його закохані очі..Вони говорять усе..

Твоя усмішка покорила менеWhere stories live. Discover now