~IX~ (част 1)

1.7K 118 14
                                    

ЧОНГКУК:

...Не знаех как точно трябваше да му кажа, че се връщам в Англия следващата седмица. Не исках всичко това да приключва. Исках да бъда с Техьонг.

__

ТЕХЬОНГ:

Беше ми супер скучно. Чонгкук трябваше да свърши нещо и излезе, а родителите ми не бяха вкъщи както обикновенно. Бях сам вкъщи. Реших, че е добра идея да си пусна порно, защото откакто бях с Чонгкук не бях оставал сам.

Пуснах си първото видео което видях. Ставаше ми все по-горещо и по-горещо и усещах как издутината в панталоните ми нарастваше. Преди да се усетя, ръката ми започна бавно да се спуска надолу по тялото ми. Гледката беше толкова гореща, че бързо прокарах ръката си в панталоните си и започнах да се пипам сам.

Бях много възбуден и наистина имах нужда от това. Ръката ми започна да се движи по- бързо по дължината ми и силни стонове на наслада излизаха през устата ми. Точно преди да свърша, чух, че някой влиза в стаята. Беше Чонгкук. Побързах да спра видеото и да се покрия с одеялото, което беше точно до мен. Бях толкова засрамен.

Не от факта, че ме виждаше полу- гол, а от факта, че се задоволявах сам, докато него го нямаше. Той ме гледаше изненадано и се подхилна, затваряйки вратата след себе си.

"Я виж ти... какво си имаме тук?" той направи няколко стъпки към мен.

"А-аз просто.." аз не знаех какво да кажа затова млъкнах и наведох главата си. За няколко секунди там имаше неловка тишина, но Чонгкук я прекъсна и започна да говори отново.

"Много съм разочарован от теб, Техьонг.." той беше втренчил очите си право към моите. Тонът му се промени.. сега беше сериозен.

"Гледаш порно и се докосваш докато ме няма, а? Аз не те ли задоволявам достатъчно?" той седна на ръба на леглото, а лицето му беше на сантиметри от моето.

"Н-напротив татенце" той се усмихна на последната дума. Усещах как члена ми се надървяше докато гледах мускулестото му тяло и меките му устни.

"Ти беше лошо момче, Техьонг... какво да правя с теб?"

"Прави каквото искаш." прехапах долната си устна, а той погледна към члена ми и се усмихна.

"Вече?" той прошепна в ухото ми, карайки сърцето ми да се разтопи.

"Д-да" отговорих му срамежливо, а той постави ръцете си на бузите ми и ме целуна страстно.

НАЙ-ДОБРИЯТ МИ ПРИЯТЕЛ | TAEKOOKحيث تعيش القصص. اكتشف الآن