'Това ще бъде забавно' помисли си Чонгкук, когато изведнъж вратата зад него се отвори. Тае стоеше до отворената врата с широко отворени очи, гледайки кутията в ръцете на гаджето си.
"Аз.. аз мога да обясня." гласът му потрепера несигурно и той затвори вратата след себе си.
"Обясни тогава." Чонгкук се усмихна, стана и взе една от играчките в ръката си. Той прехапа долната си устна и направи няколко крачки, приближавайки се към Тае.
Техьонг усети някаква топка в гърлото си, която го спираше да говори, при вида на Чонгкук, който един вид си играеше с играчката. Той направи няколко стъпки назад, докато накрая не усети студената стена зад себе си. Чонгкук беше на сантимерти от него, когато той се опита да говори отново..
"Т-тези неща не са мои.."
"Сериозно..?" Чонгкук повдигна едната си вежда и се усмихна лукаво, гледайки към плътните устни на Тае.
"Д-да.. на Джимин са. Остави ги тук, след като заедно с Юнги ползваха стаята м-ми."
Чонгкук го бутна до стената и обви ръцете си бавно около тънката му талия "Защо ме лъжеш коте?" прошепна той и приближи тялото си до това на Техьонг.
"Ч-Чонгкук.." каза Техьонг, задавяйки се в собствените си думи
"Свали си панталоните..." каза Кук и впи устните си във врата на Тае, целувайки го надолу към ключицата му, оставяйки малки белези. Тае измрънка тихичко и изпълни командата на нуждаещото се момче. Той свали дънките си, оставайки само по боксерки.
Чонгкук постави лявата си ръка върху надървения член на приятеля си и започна да го масажира бавно. От устата на Тае излизаха сладки стонове, а краката му омекнаха под допира на Чонгкук. Той прокара пръстите си през косата на Чонгкук, който постави свободната си ръка на бузата на Тае и го целуна страстно. Езикът на Чонгкук облиза кухината му и се вплете с този на Тае.
Чонгкук задвижи ръцете си надолу към кръста на Тае и веднага щом достигнаха до мекото му дупе, той започна да го стиска леко, предизвиквайки стоновете на Тае.
"Свали ги бебе..." опита се да каже Чонгкук през целувката, като си поемаше въздух при всяка дума. Техьонг направи каквото му беше казано и свали боксерките си, от които се показа дългият му, вече надървен член. Чонгкук се усмихна леко и още преди да е подготвил приятеля си, той взе дилдото и го напъха във неговия, все още тесен, вход. Той започна бързо да го пъха и изкарва, а Тае викаше от болка, но в същото време, удоволствие.
ESTÁS LEYENDO
НАЙ-ДОБРИЯТ МИ ПРИЯТЕЛ | TAEKOOK
FanficХей, хораа! Това е българската версия на първата ми история "My Best Friend" Предупреждение: има сцени със сексуално съдържание! #1 в Jungkook #1 в kookie