Знам, че перверзните ви умове ще харесат тази част;))🔞
"Скъпи, защо не разтвориш тези красиви, малки крака за мен, мм?" Юнги прошепна в ухото на Джимин, веднага след като стигнаха до спалнята на Техьонг. Джимин се изчерви преди да изпълни желанието на приятеля си. Той разтвори краката си и покри лицето си в шепите си.Въпреки че го бяха правили и преди, това все още правеше Джимин срамежлив. Той погледна през малката дупчица между пръстите си и видя как Юнги се е втренчил между краката му. Юнги постави ръката си на члена му и вдигна погледа си към очите му.
"Не се бой бебе.. това не е просто секс? Искам да правим любов." Юнги каза усмихнато, а Джимин се изчерви още повече. Той се радваше да чуе това, не защото знаеше, че Юнги ще бъде по-нежен, а защото това показваше истинската любов между тях двамата.
Юнги се подсмихна и дръпна ръцете на Джимин от лицето му. "Не се крий.. красив си." каза той и целуна устните му нежно
Тяхната сладка и невинна целувка не продължи дълго, след като Юнги прекара езика си в устата на Джимин, карайки го да се възбуди още повече. Ръцете на момчето намериха пътя си към тениската на Юнги и бавно я вдигнаха нагоре. Юнги направи същото и започна да целува всяка една част от неговото тяло.
Джимин изстена и издърпа панталоните на Юнги, като погледна настрани и прехапа устната си. Юнги се засмя на реакцията на възбуденото му гадже и свали и неговите панталони.
"Искам." Джимин изпъшка и опита да оттегли вниманието си от болката в панталоните си. Устните му бяха подути, а врата и ключиците му бяха покрити със смучки от страстните целувки на Юнги.
"Какво искаш скъпи?" прошепна той и гледаше как Джимин се натискаше все по-близо и по-близо към него
"И-искам.." повтори Джимин и изпъшка отново, държейки пакета си в едната си ръка "Искаш какво?" той погледна към Джимин и прехата долната си устна "Моля те татенце, искам те.."
Юнги се усмихна и веднаха започна да масажира надървения член на приятеля си, който сега се показваше от панталоните му. Той свали панталоните му и видя как членът му се изправи нагоре. Юнги целуна върха на дължината му, след което го пое целия в устата си.
Той започна да движи главата си бавно, нагоре и надолу. Джимин се наслаждаваше на чувството и с едната си ръка стискаше чаршафите, а с другата натискаше главата на Юнги още по-надолу. Той прехапа устните си и застена. По едно време Юнги се изправи и вдигна Джимин, държейки го за двете му бузи, карайки го да увие краката си около кръста му. Той го подпря до стената, облиза средния си пръст и го пъхна във все още тесния анал на Джимин. Той продължаваше да го пъха и изважда докато Джимин най-накрая не свикна, и тогава Юнги вкара още един пръст.
KAMU SEDANG MEMBACA
НАЙ-ДОБРИЯТ МИ ПРИЯТЕЛ | TAEKOOK
Fiksi PenggemarХей, хораа! Това е българската версия на първата ми история "My Best Friend" Предупреждение: има сцени със сексуално съдържание! #1 в Jungkook #1 в kookie