~XVIII~

1.1K 105 15
                                    

ТЕХЬОНГ:

Събудих се, сгушен в ръцете на Чонгкук, лежейки на дивана в хола. Огледах се и видях, че другите също спят.

Юнги и Джимин се бяха сгъчкали на фотьойла, като Джимин беше седнал в скута на Юнги и беше подпрял главата си на рамото му. Ръцете на Юнги бяха увити около малката талия на Джимин, държейки го близо до себе си.

Джин и Намджун спяха на пода. Намджун беше облегнал гърба си на дивата, а Джин беше положил главата си в скута му, като ръката на Намджун беше нежно поставена върху косата на Джин.

Чонгкук ме държеше здраво. Главата ми беше на гърдите му и цяла вечер чувах ударите на сърцето му, които бяха толкова спокойни. Поставих малка целувка на врата му, за да не го събудя, и отидох да си намеря телефона.

Отидох до стаята си и започнах да го търся, когато изведнъж някакъв шум дойде от черното, кожено яке на Чонгкук, а именно, неговият телефон. Извадих го от джоба на якето и го отключих, защото той вече ми беше казал паролата си и видях, че е получил няколко съобщения от непознат номер.

Отворих съобщенията и разбрах, че това е онова момиче, Йери с което разговаряхме в двора на университета онзи ден.

непознат
Хейй Куукиии. Аз съм, Йери! Срещнахме се преди няколко
дни в университета на
приятеля ти, помниш ли?

непознат
Една позната ми даде
номера ти и просто исках да попитам как си? ;*

непознат

Правя парти следващата събота и ще се радвам да наминеш и да се позабавляваме заедно;*

Куки
Чонгкук не е тук в момента
Аз съм Техьонг
Първо, аз не съм приятел
на Чонгкук
Аз съм му ГАДЖЕ

Куки
Второ, сигурен съм на 100%,
че не те помни

Куки
Трето, само аз го наричам Куки, четвърто, той се чувства ПЕРФЕКТНО

Куки
...и не няма да дойде на
шибаното ти парти,
затова дори и не се
опитвай. чао чао😊

Бях бесен от това което тя пишеше на моя Куки, но все пак реших да не съм чак толкова груб с нея, защото... все пак е момиче.

Пък и знаех, че Чонгкук нямаше да ме изостави заради някакво момиче. Той дори не си падаше по тях.. нали?

НАЙ-ДОБРИЯТ МИ ПРИЯТЕЛ | TAEKOOKOnde histórias criam vida. Descubra agora