~XVI~

1.4K 98 8
                                    

ТЕХЬОНГ:

Беше дъждовен ден и аз и Чонгкук извикахме Юнги, Джимин, Намджун и Хосок да дойдат у нас, но Хосок беше зает с репетициите си и не дойде. Решихме да гледаме страшен филм, затова отворих Netflix-а си преди да дойдат и потърсих за някакви интересни филми. Чудех се между "Lights out" и "The Conjuring", но тогава Чонгкук ми каза, че е гледал "The Conjuring" и не е бил толкова страшен, затова избрах "Lights out".

Бях във всекидневната, когато видях, че телефона ми получава съобщения. Взех го и видях, че е Намджун и отворих чата си с него.

Джуни🔥
Хей, Тае може ли да доведа
един приятел довечера?

ТаеТае👅
Да, разбира се.

Seen

Беше ми интересно, за кого говореше, но не исках да го питам, защото щеше да стане някак неловко.

__

Стоях си на телефона, гушкайки се в гърдите на Чонгкук, когато на вратата се позвъня. Станах и отидох да отворя, срещайки срещу себе си Джимин, който изглеждаше тъжен. Той влезе и седна на дивана, взе една възглавница и скри лицето си, крещейки в нея.

"Уоу.. по-спокойно. Здравей и на теб." казах му аз, а той махна възглавницата и ме погледна

"Какво ти е?" попита го спокойно Чонгкук

"С Юнги се скарахме.. Сега той ми е сърдит и затова дойдох сам." отговори той и сви краката си, притискайки ги към корема си.

"Какво си направил? Защо ти е сърдит?" попитах го, все още объркан от случващото се

"Ами.. той продуцираше новата си песен с часове без дори да забележи, че съм около него. Бях му толкова ядосан, че може би му казах нещо от сорта на това, че песента не струва.."

"Чим... нали знаеш колко важно е мнението ти за него? Особено ако става въпрос за музиката му!"

"Знам, знам.. казах му, че съжалявам, а той спря на цяло да говори с мен! Оффф толкова съм глупав..."

"Не си. Знаеш колко много разчита на теб и те обича Юнги, и ще ти прости все някога."

"Надявам се.. окей заеби. Какво ще гледаме?"

"Lights out"

НАЙ-ДОБРИЯТ МИ ПРИЯТЕЛ | TAEKOOKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora