Even if refused

4K 347 13
                                    

HARRYHO POHLED: Už od začátku koncertu jsem byl zatraceně nervózní. Kluci věděli, co mám v plánu a samozřejmě si to nenechali pro sebe. Jako první běžel "žalovat" Zayn a to konkrétně mamce a Gemmě. Proto přijeli a samozřejmě mi to, že jsem jim nic neřekl, dali pěkně sežrat. Louis se taky nedržel zpátky a onu novinku oznámil Alienině matce, zatímco Liam hodil řeč s Paulem. Nialla nenapadlo nic lepšího, než tweetnout, že dnešní koncert bude výjimečný a že se neskutečně těší, ale ví o někom, kdo se těší ještě víc, než on sám. Občas jsou kluci opravdu na zabití, příště jim asi budu muset předříkat definici slova tajemství. Jako poslední song koncertu jsme záměrně zpívali Half a Heart, protože v něm bylo všechno to, co jsem toužil Alie říct, ale netušil jsem jak. Při posledních tónech songu všechna světla v aréně zhasla a fanynky začaly nadšeně křičet, zatímco mě se v krku utvořil obří knedlík. V životě jsem nebyl víc nervózní a hlavou si honily myšlenky typu, co když mě odmítne? Ale když jsem uslyšel její hlas, veškerá nervozita ze mě opadla, byl jsem si tím tolik jistý, po ničem jiném jsem netoužil. Když mě odmítne, nevzdám to a požádám ji znovu a znovu, dokud nebude moje. "Au! Louisi! Ta spodní byla moje." Postěžovala si Alie a neochotně se nechala tmou táhnou doprostřed pódia. "Promiň." Omluvil se Louis a srazil se pravděpodobně s Niallem, soudil jsem dle světlých vlasů, které byly i ve tmě trochu vidět. "Do háje Louisi!" Křik a já děkoval bohu, že mikrofony jsou momentálně vypnuté. "Sorry kámo! Nic nevidím!" "Louisi mohl by jsi mě laskavě pustit! Nevím kde jsme a ani trochu se mi to nelíbí." Zavrčela Alie. "Za chvíli budeš říkat něco jiného." Tlumená rána a Louisovo kňourání vypovídalo o tom, že ho Alie při nejmenším kopla. "Tohle jsme krapet nedomysleli." Zašeptal Liam a vtiskl mi do ruky krabičku s prstene. "Co konkrétně máš na mysli?" Zašklebil jsem se. "Nikdo z nás nic nevidí." Postěžoval si. "Tak odsud hlavně zmizte." "Milé." Odfrkl si Liam a zmizel.  "Harry?" Natáhl jsem se do předu a chytl ji za ruku. "Jsem tady." "A to tady je konkrétně kde?" Zajímala se a jako odpověď se světla arény tlumeně rozzářila. Fanynky okamžitě ztichly, neviděl jsem dál než do prvních řad, ale byl jsem si jistý, že zbytek se tváří stejně vyjeveně a překvapeně. Alienin vyděšený pohled mě ničil, ale já to musel udělat. Chtěl jsem všem ukázat jak moc ji miluji a že když nenávidí ji, nenávidí zároveň i mě. Mlčky mi hleděla do očí a kdybych ji nedržel za ruku, pravděpodobně by utekla, o což se taky pokoušela, ale nepustil jsem ji. "Jsi blázen." Zašeptala. "Ten největší blázen, ale do tebe." Přikývl jsem a s divoce bušícím srdce poklekl. Nikdo mimo nás dvou neslyšel má slova, ale všem bylo jasné, co se tu odehrává.  

"Našel jsem v tobě to, co někdo hledá celý život, našel jsem všechno to, po čem toužím a nehodlám se toho vzdát. Miluju tě a je mi jedno, co si kdo myslí, protože oni o nás nic nevědí." Diamant, kterým byl zásnubní prsten osazený, se po otevření sametové krabičky pod reflektorem zaleskl a všichni přítomní ohromeně vydechli. Koutkem oka jsem zahlédl mamku s Gemmu, ronící záplavu slz a nebyly sami. "Tím co dělám jsem si jistý a pokud mě odmítneš, zeptám se znovu a znovu a znovu..." V očích se ji zaleskly slzy, v tu chvíli jsem si byl jistý, že mě neodmítne. "Vezmeš si mě?" Pousmála se a přikývla. "Vezmu." Zašeptala. Proklínal jsem svoje třesoucí se ruce, když jsem ji nasazoval prsten, chtěl jsi obejmout a políbit ji a ne se zdržovat takovou prkotinou. A pak jsem ji konečně držel v náruči a vychutnával si svůj vysněný, pohádkový polibek. Aréna propukla v jásot a hlasitý potlesk. Modlil jsem se, aby fanynky už konečně pochopili, jak moc pro mě znamená a ušetřili ji nenávistných zpráv, které si nezasloužila. Během chvilky jsme se s Alie ocitli v medvědím obětí, o které se postarali kluci a samozřejmě nechyběla ani mama s Gemmou, které mi Alie málem umačkali, bože opatrně! Blesklo mi hlavou, začínám být vážně blázen, blázen, kterému se splnily všechny jeho sny...

Tak co myslíte??? Už konec??? Nebo ještě pořád nemáte Alie a Harryho dost? :O :D Je to jen na vás :D

In the grip of love (season 2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat