Lawyer and the Godfather

3.7K 314 3
                                    

Uf...jak to tak vypadá, ačkoli jsem s koncem hrozila opravdu dlouho, teď už před ním neuteču, předposlední díl je tu, snad se bude líbit :) 

Mohla jsem to nechat na Niallovi, nepochybovala jsem o tom, že by naši situaci vyřešil, ale nepřišlo mi to k Harrymu ani trochu fér. I po tom všem, co se mezi námi stalo, jsem ho měla pořád ráda, nebyla to láska, ale záleželo mi na něm. Asi právě proto jsem hned, jakmile se za Niallem zaklaply dveře, sáhla po mobilu a vytočila Harryho číslo. 

"Alie?" Vzal můj hovor téměř okamžitě po prvním zazvonění. "Ahoj Harry. Musíme si promluvit." Uchechtl se. "Být ještě spolu, asi bych právě omdlel, zní to fakt děsivě, víš to?" Proti své vůli jsem se pousmála. "Jo, máš pravdu, zní to příšerně, ale...sakra! Jak jinak to říct?" Pobaveně se rozesmál. "Chápu, tak ven s tím, co se děje?" Povzdechla jsem. "Řekla jsem Niallovi o tom, že se chceš soudit o naše dítě a on trochu vyšiluje, je teď na cestě k tobě a..." "Hou-hou-ho...tak počkat!" Zarazil mě. "Cože jsi mu řekla?!" Zděsil se. "Že se chceš soudit o naše dítě." "Jak si na něco takovýho přišla?! Alie to bych nikdy neudělal! Jasně si mi řekla, jak chceš aby to bylo a já tvoje rozhodnutí respektuji, navíc si myslím, že jsi se rozhodla správně. Já si nezasloužím, aby mi ten prcek říkal táto. Chci vám být na blízku a chci vás vídat, mít možnost vám pomoci, kdyby to byla třeba a chci se o vás postarat, ale bude lepší, když tohle všechno budu moct dělat jako strejda Harry." "Já-já...kluci říkali, že sis najal právníka a že se chceš soudit." Odfrkl si. "Debilové! Ano, najal jsem si právníka, potřebuji vyřídit nějaké věci ohledně koupi domu pro Gemmu." Objasnil celou situaci a mě se spadl kámen ze srdce. "Ani nevíš, jak jsem ráda." "To chápu. Mmm...chtěl jsem se zeptat, je všechno v pořádku? Ty, prcek, Niall?" "Všichni se máme fajn, Niall nechce vědět, jestli je to holka, nebo kluk a bohužel jsem ani nemohli jet do Irska, za jeho rodinou, což mě štve, ale jinak je všechno jak má být." Ujistila jsem hoa byla ráda za to, že se zajímá, bylo to milé. "Zavolám Niallovi, aby se vrátil, než provede nějakou hloupost, zatím." Rozloučila jsem se a vytočila Niallovo číslo.  

Měsíce ubíhaly, počet přečtených knížek o rodičovství se navyšoval a dětský pokojíček se plnil hračkami a nábytkem. Harry se mi přestal vyhýbat, přijal věci tak jak jsou a zdálo se mi, že je šťastný. Louis každý den vyrážel na miminkovské nákupy a nikdy se nevracel s prázdnou. Liam nezůstával pozadu a jak říkal, jen pro jistotu, se šrotil všechny příručky týkající se výchovy dětí, stejně jako Niall. Zayn se pustil do malování pokojíčku a já? Popravdě, byla jsem ráda, že jsem schopná se zvednout pohovky. Většinu věcí tak obstarávali kluci. Jelikož výlet do Irska se nevydařil, Niallovi rodiče přijeli do Londýna a zůstali u nás celé dva týdny. Trochu jsem se bála jejich reakce, přeci jenom, situace, v které jsme se nacházely, nebyla nic moc. Niall se hodlal stát otcem dítěte svého nejlepšího kamaráda. Jak to zní? Strašně a zároveň úžasně. Obdivovala jsem ho za jeho rozhodnutí a byla jsem si jistá tím, že tentokrát už si nic nenalhávám a toho kluka doopravdy miluju... 

"...tak na to zapomeň! Jestli by měl jít někdo za kmotra, tak já!" Křikl Lous popuzeně. "A to jako proč?!" Nadzvedl Zayn obočí. "Prostě proto!" Nehodlala se Louis vzdát. "Nechte toho vy dva!" Okřikl je Liam, aniž by vzhlédl od stránek knihy Jak správně pečovat o novorozeňata. "Jestli by někdo měl jít za kmotra, tak Harry." Namítl, plně ponořený do čtení. Letmo jsem pohlédla na Nialla, žehlícího dětské dupačky. Jen přikývl a pokračoval ve své činnosti, kterou kvůli Louisovým nákupům dětského oblečení provozoval poslední dobou často. "Vlastně by jsme chtěli za kmotra Liama." Pronesla jsem. Louis pootevřel pusu, Zayn se začal dusit pitím, Harry se jen pousmál a Liam na mě vyjeveně zíral, jako by viděl ducha. "Co?" Protočila jsem oči. "Budeš kmotr Maury, nebo Nialla?" Požádala jsem ho. "Proč já?" Nechápal. "Záleží na tom?" Zamyslel se. "Nezáleží." Odpověděla jsem místo něj. "Tak co?" Přikývl a široce se usmál. "To je jasný, že budu." Jen jsem doufala, že Louis se Zaynem si to nevezmou osobně, nevzali. Když jsem vyhledala Harryho pohled, jen nepatrně kývl hlavou. Kdyby to bylo na něm, taky by za kmotra chtěl Liama. 

In the grip of love (season 2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat