"józanon sose tettem volna meg"

6.7K 239 10
                                    

-csajos este-oki az jo lenne . Pizza Harry Styles hangja vagy egy jo kis film. Na meg ki beszélünk mindenkit. Fantaszrikus😊-na vegre mosolyogsz. Haza futok pár perc cuccért nálad tali....

Lassan szedtem lábaim haza felé. Fejem leszegeztem mintha a cipőm orra olyan érdekes lenne............

Adam szemszöge
A testemet hihetetlen mértékü düh öntötte el. Nem birtam egy percet se lenne ebbe a szaros épületbe . Fogtam magam és elindultam ki -hé tesó várj már .-ragatta meg válam James-mit akarsz-nyugi már . Csak nem hagylak ilyen álapotban egyedül. Amugy elhiszed amit Elizabet mondott?-nem tudom oke. Én én össze zavarodtam egyszerüen nem tudom.-beleturtam mindkét kezemmel hajamba és meg álltam . Elővettem a zsebemből egy doboz cigit es számba tettem egy szálat. Balzsebemből pedig az öngyujtom szedtem ki és gyujtottam rá-azt hittem le szoktál a cigiről-én is sok mindent hittem.-nevettem fel cinikussan és tovább mentem-Adam ne legyél már ilyen..-milyen? Ha jogossan vagyok ilyen.... a barátnőm életéből lehet most setáltam ki  . Mivan ha az a kurva hazudott én meg oktalanul beszéltem vele úgy . Olyanokat vágtam a fejéhez amiket nem akartam . De egyszerúen nem bírtam tétlenül nézni ahogy sír elöttem. Mivan ha tényleg megcsal ha..-és itt el fordultam , hogy elnyomjam a cigim maradványát. Bár ne tettem volna, Líz pár méterrel állt és könnyes szemekkel nézett rán. Csodás szóval mindent hallott megindultam felé de ahogy én léptem ő is lépet csak nem felém hanem ......hanem hátrált. Fél tőlem?? -válaszolj őszintén . Játszottal velem? Csak a hírnévért vagy velem?.-kérdeztem keményen de belül egy összetört fiú voltam aki legszivesebben el menekült volna-mit számit mit mondok . Ugyan olyan vagyok mint a többi . Nem?? .-kikérült és futni kezdett..."-ezt el szúrtad barátom.-szólat meg egy hang a fejembe-Adam  ne csinálj hülyeséget-ugyan mit tennék.-kérdeztem nyugott hangon-semmi jót. Ma negbeszéles van tudod ....-baszus az ma van . -huztam fel kapucnim és James társasáfában vettük az irányt a bandához-nocsak nocsak micsoda meglepetés .-hallottam meg annak a személynek a hangját akit legszivesebben föld alá ásnék-mit akarsz?.-kerdeztem "kedvessen"-Lízt .-mondta vigyorogva az a rohadék. Neki mentem -NEM ÉRDEMLED MEG TE ROHADEK ! Ő AZ ENYÉM .-ordítottam a képébe ők hárman voltak szóval én és James is kaptunk pár ütést-Még nem végeztünk.-mondta Bill miközben vérző orrát törölgette .....

Liza szemszöge

Futottam ahogy csak bírtam egészen a szobámig bevetődtem az ágyamba és csak zokogtam . 10 perc hangos zokogás a négy fal között ismént. Egy hordo biztos megtelt volna már a könnyeimmel az tuti. De rendbe kell szednem magam mielött Tiff ide ér. Befutottam a fürdőbe megmostam az arcom áröltöztem és elővettem a sok "egéséges" ételt mire végeztem kopogtak az ajtón...

[2:36]
Tiff rá vett , hogy jöjjünk el egy házibuliba ahol elég sokat ittunk most itt ülök egy tetováló székbe és a jobb mellem alá egy rózsát tetovátatok persze ez tittel közös best tetko lesz ezert neki is oda tetoválnak ahova nekem is-mikor lesz már kész.-kérdezem szenvedő hangon a nőtöl . Nem hagynám , hogy férfi tetováljon a mellem alá-1mp. Első tetkod?.-kérdezte kedvessen-igen.-mondtam ki és márcsak bekente a a tintával rajzolt rozsát és be is ragasztottam-kész vagytok..................nevetve sétáltunk ki az üzletből és az irányt hozzám vettuk ...már majdnem otthon voltu k mikor meg kellett állnim rokázni. Tiff a hajam fogta mikozbe kiadom magambol amit kell miután abba hagytam Tiff belém karolt és valakit hívni kezdet. Arra enlékszem , hogy azt kiabálja a telefonba , hogy -siesssss

Se kép se hang

Reggel nyöszörögve nyújtozkodom egyett. Kinyitom a szemem és körbe nézek . Fogalmam sincs , hogy hol vagyok vagyus vagyunk mert Tiff szinte rajtam fekszik és a kifujt nyála rajtam "landol"-fujjjj tiff rám folyik a nyálad .-kiáltok fel és barátosném le lököm magamrol aki sikeressen fel riad és magával rántva esünk le az ágyról. Hangossan felnevetünk de hírtelen minden beugrik  a pia a buli a tetko. Hírtelen húztam fel polom és néttem meg a tegnap esti alkotást Ezt valószínű , hogy "jozanon sose tettem vona meg" -hol vagyunk amugy ?.- kérdezem ilyedten -ne akadj ki de tegnap Jemest hívtam fel és Adammal jöttek értünk nagyon aggodott érted , de azt énse tudom , hogy hogy kerültünk ebbe a szobába . De az sem rémlik , hogy ez a ruha , hogy került rank.-röhögött fel mire én is elröhögtem magam-csak , hogy fel keltetek .-nyitott be James aki tiffet kezdte el bámulni . Aztán megjelent Ő is nem akartam rá nézni inkább elforditottam a fejem és megprobáltam fel tápászkodni kisebb nagyobb sikerrel végül Adam kapaszkodott belém és ültetett az ágyra . James szint ugy mint Adam segített tiffnek de ők még gyors csokot is váltottak -mit kerestetek az éjszaka közepén az utcán hot részegen.-kérdezte Adam komor hangon és rám nézett-buliztunk. A bulizás részegséggel jár es olyan dolgokkal amiket józanul sose tennel meg.-mondta lehajtott fejjel de végül Adam szemeibe néztem . Aggodalom teli tekintettel nétett rám - de ...ugye még szűz vagy.-kérdezte félve és nagyot nyelt-az vagyok. Csak lett egy tetkom.-mosolyogtam kínossan és elforditottam a fejem-láttam. Jól néz ki ott a melled alatt .-mondta pimaszul és felrántott egyenessen a karjai közé. Nem ellenkeztem annyira hiányzitt már , arcom válába furtam és közelebb bújram hozzá. Egyik kezével a derekam ölelte míg a másikkal hajamnál fogva vont közelebb magához. Nyakamba puszilt és bele temette hajamva arcát-annyira aggodtam líz. Annyira féltelek . Szeretlek és nem akarlak el veszíteni. Sajnálom , hogy nem hittem neked. -e szavak hallatán könnybe lábadtak szemeim -én is szeretlek te idiota. De nem értem miért nem hittél nekem-elöntött  a félelem líz. Nekem még sosem volt barátnőm soha se szerettem ennyire valakit mint téged .-huzodott el tőlem és a szemembe nézem. Most vettem csak észre , hogy szemöldöke fel van repedve es van egy enyhe monoklia is-mi ..mi történt az arcoddal??-azzal most ne törödj .-mondta és égy kis dobozkát vett elő-ez a tiéd.-mondta és hátulrol át öelt egy levél meg egy nyaklánc volt benne amin egy igéret gyűrű volt rá huzva hátra fordultam és Adam nyakába is ott logott egy ugyan ilyen nyaklánc-szeretlek-én is de olvasd el a levelet én írtam.-mondta és adott egy gyors csokot.

Levél
Semmi sem úgy megy,
Ahogy terveztem,
Minden összetört
Az emberek búcsút mondanak
De én nem akarom , hogy itt vége lenyeg köztünk
És mind ami hamis vád volt
El fog téged hagyni reggel,
És nap közben
Megtalálnak téged
Oly mélyen
Hogy én
Alig bírok lélegezni
Ezt a fájdalmat nem lehet
Elképzelni
Meg lehet valaha gyogyítani?
Olyanok vagyunk mint a tűzijáték
Felrobantjuk az eget
Veled boldognak érzem magam
Mint a szívem összes hiányzó darabja
Kérlek ne setálj ki az életemből

Xx A.

Sziasztok sokáig tartott de meghoztam 1087 szó a mai rész remélem tetszik . Xx H.B.😘




Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz