"olyan más vagy"

9.4K 316 1
                                    

Dönnyögve kirántottam a kezem az övéi közül és magamra zártam a szobám ajtaját . Hogyan jutott be ? Adam igazán furcsa vagy csak Tiffből kiszedte , hogy hol tartjuk a potkulcsot arra az esetre ha véletlenűl nem lenne nálunk a sajátunk . Neki döltem az ajtónak és mosolyogva bámulni kezdtem a plafont vajon Adam ilyen mikor szerelmes? Mert most olyan más mint amit eddig mutatott vagy amit a suliban mutat másoknak, a külseje vad és tényleg arra utal , hogy ő bizony egy rossz fiú akivel jobb nem ujjat húzni , de most meg teljesen más mintha kicserélték volna . A testemen végig futott a libabőr és csak mostjöttem rá , hogy még mindig egy száll törölközőbe vagyok . Te jó isten ! Adam látott törölközőbe , nem ez nem lehet a francba . Kétségbe esetten a szekrényemhez rohantam és magamra kaptam valami egyszerű ruhadarabot , azért a manós pizsimbe mégsem láthat meg bár az is sokkal jobb lett volna mint , hogy csak egy száll törölközőbe kedvére bámúlhatott. Lassa elfordítottam a kulcsot a zárba és kinyitottam az ajtót egy apró résnyire aztán rájöttem , hogy így nem fogok semmit látni szóval nagyobbra nyitottam és kidugtam a fejem . Adam mosolyogva közelebb jött és a kilincsre tette a kezét , nem nyitotta nagyobra és nem is csukta be csak ott pihentette a kezét . Ez jó , nem erőszakos és nem akar engedély nélkül behatolni a személyesterembe .
-Szia .-Iszonyatossan kellemetlenűl érzem magam , de nagyapa szerint a "szia" az minden helyzetre jó "válasz" .
-Szia.-Mondta Adam mosolyogva és végig nézett rajtam.-Tetszik a pulcsid , de az elözö öltözéked igazán dögös volt .- Zavaromba lehajtottam a fejem és  végig néztem fekete pulcsimon majd visszanéztem Adamre és gyönyörű szemeibe néztem.
-Örülök , hogy tetszik , de az utobbít remélem jól az emlékezetedbe vésted , mert többet nem látsz úgy .

Adam közelebb férkőzött hozzám majd az ajtófélfának döntött ügyelve arra , hogy a fejemet ne verjem be kezével megtartotta az arcom és ajkaimra suttogta válaszát .
-Erre két válaszom is van . Az egyik , hogy előbb vagy útobb újra látni foglak törölközőbe a másik pedig .-Nyomott egy lágy csókot a szám szélére és a fülemhez hajolt .-Utánna pedig a törölközőre se lesz szükség .-Finoman megharapta a fülcimpám ,mire elhagyta a számat egy alig halható sóhaj . Testemet elöntötte a forróság és egyre szaporábban kezdtem venni a levegőt .
-De én nem akarom ...
-Elsietni .-Vágott a szavamba és csak annyira hajólt el tőlem , hogy a szemembe tudjon néznk .-Tudom édésem , és nem is fogjuk.

Adam hírtelen felém fordúlt és kikapcsolta a tévét  .
-Éhes vagyok.- A hatás kedvéért megsimogatta a hasát és lebiggyesztett ajkakkal nézett rám . Hangosan felnevettem és olyan jól szórakoztam a látványán , hogy lefordúltam az ágyról , Adam csak figyelt és megvárta még befejezem az idétlen viselkedésem majd felkapott a földről és megindult velem lefelé .
-Bocsi , de olyan édes voltál meg persze vicces és muszáj volt nevetnem. 

Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin