"Érzékeny téma"

5.5K 199 1
                                    

Mit is lehetne tenni egy komor szombati reggelen ? Esetleg egy romantikus könyvet olvasni. Áh  tudom már  a régi naplóm át olvasása lesz a megfelelő időtöltés. Tudni kell amit most megosztok veletek az talán minden kerdesetekre választ ad .

2016.12.29 22:46

Anyu még mindig nincs itthon pedig ilyenkor már rég a klaszikus karácsonyi filmeket szoktuk nézni. Ez furi remélem nincs semmi baj a mamával. Tudni kell , hogy eléggé rosszul van . A mama sokat jelent számomra , ott nőttem szinte fel, mindig ő vigyázott rám mikor anyu nem volt itthon és most eléggé beteg. A nosztalgiázasomat a telefonom csengőhangja(1D)zökkentet ki -szia anya mikor jössz?-kicsim . Jol figyelj a mama...szóval a mama nincs jol. De kérlek ne csinálj hülyeseget, jobban lesz nyugi. Kedd reggel érek haza. Sajnálom, igérem majd be potolunk mindent. Szeretlek . Mennem kell
______________________________________

Ismént könny cseppek gördültek ki szemeimből. Ezt nem igazán vagyok képes tovább olvasni szoval mennyunk is tovább

2017.03.22

Micsoda nap volt !
Adam ma előre engedett a büfébe , jó jó nem mintha olyan nagy szám lenne de nekem akkor is az . Talán egy 10-20 év mulva még integetünk is egymásnak nem mintha néma emberek lennénk de akkor is. Tegnap be jelöltem de szinte még fent se volt. Talán valami baja lehet? Áh mindegy is majdcsak ki derül.....

(Jelen)

-hm ! Komolyan 10-20 évet akartál várni , hogy " integesünk " egymásnak.-hallottam meg rossz fium hangját. Tudni kell rolam , hogy eléggé ilyedős vagyok szóval nem csoda , hogy a naplom eldobtam és a székemröl is le estem. Hátsó felem most megismerheti a padlót-azta rohadt! Tán szívrohamot akarsz nekem okozni.-vontam fel szemöldököm és a sajgó pontot kezdtem el dörzsölgetni -ne haragudj nem akartam "majdnem szívrohamot " okozni.-mosolyodott el Adam csábossan és ölébe kapott-apropo . Hogy hogy itt vagy?.-ezen a komor szombat reggelen jöttem meglátogatni a barátnőm. Ja ès hiányoztál.-csokolt meg szenvedélyessen. Ez a szenvedélyes csók azóta van nálunk miota megtörtént...-te is hiányoztál.-adam az ágyra ült én meg persze maradtam az ölébe-emlékszem mikor elöszőr láttalak.-mosolyodott el és belecsokolt nyakamba-már akkor el bűvöltél. A gyönyörű szemeiddel a mosolyoddal az alakoddal na meg persze a poszta jelen léteddel-annyira nem bűvölhetelek el ha kb a suli összes csaján vegig mentél....bele értve engem is.- sohajtottam nagyot és oldalra forditottam fejem-az tény , hogy minden csajt meg húztam de téged nem . Veled szeretkeztem mert téged szeretlek ....a rohadt életbe is ..olyat érzek irántad amit más iránt eddig meg sosem éreztem... azt hittem ezt te is tudod . Mintha nem mondtam volna már el egy párszor- " erzékeny téma "következik igaz?.-kérdeztem mosolyogva mert tudtam , hogy most a mutjárol fog beszélni.........

Szép jo éjszakát mindenkinek. Itt is lenne az uj rész . Ma megsem posztolok ki egy másik részt(csak részlet foszlányaim vanak. Amibol nem allna ossze egy normalis resz) 1000 bocsanat. Remélem tetszik amit most hoztam. Joejt. H. B.🕚💖💖💖

Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁSWhere stories live. Discover now