"összeforrt testek"

3.9K 145 2
                                    

               •
-aludj ma nálam kérlek , úgy hiányoztál szerelmem.-türte el hajam és kezdte el kezével cirógatni az arcom
               •

Hosszú percekig csak gondolkozdtam kérésén még végűl bele nem egyeztem. Nagyon hiányzott nekem Adam szenvedtem nélküle és sosem tudtam más férfival lenni egy kétszet elhívtak randizni amikbe bele mentem , hogy eltudjam feledni azt az embert akivel az egész életem le szerettem volna élni . Az akkor még hasamba lévő csöpség miatt sem tudtam túllépni rajta és talán ez nem is volt baj . Mikor a lányom  megszületett megváltozott az életem és cseppet sem bántam már akkor nagyon szerettem mikor még egy apró borsószem volt a hasamban . Elöbb vagy utóbb bekell következnie , hogy Adammel tudassam , hogy van egy közös gyerekünk . De rettegek attól , hogy végképp nem fogunk neki kelleni . Kérlek kicsim anya kedvéért aludj él és reggel sietek hozzád. Imátkoztam magamban , bekell látnom Adam minden hogyan hiányzott . A csókjai a mosolya az erintései meleg teste egyszerűen mindene . -rendben Adam . Nálad alszok .-mondtam ki komotossan és szemeibe mosolyogtam amit ő röktön viszonzott és igen ez volt az a híres Adam King mosoly amitől minden lányt elvarázsólt . Ebbe a mosolyába szerettem bele és ez a mosoly őrítette meg folyton a szívem . Minden egyes percet kiszerettem volna élvezni vele és amit a legjobban bántam , hogy a  az órák nagyon gyorsan teltek.

              •
Adam épp egy vicces storyt mesélt mikor Tiff írt egy SMS-t hogy a kis angyalkám végre elaludt . Széles mosolyra húztam a szám és elraktam a telefont miután válaszoltam . Adam elhallgatott és megigézve nézett szemeimbe -mi az ?.-sütöttem le szemeim . Ezzel a nézésével folyton zavarba tud hozni -semmi, csak hiányzott már ez a mosoly az életemből . Hiányzott minden egyes mozdulatod minden egyes cselekedeted . Minden hiányzott ami veled kapcsolatos még az árkozott vitáink is . Elsem hiszem , hogy ennyi év után újra láthatlak és érinthetlek , else tudod képzelni mennyire örülök annak , hogy itt ülsz velem szembe és velem együtt nevetsz vagy megértően bologatsz . -arca kissé eltorzult és szemeibe fájdalmas fény csillogott ahogy ez a fájdalom az arcára is kiült . A szívem ismént majd megszakadt ettől a látványtól -hé, Adam ! Kérlek nyugodj meg ...-nem tudtam mit mondani mivel annyi de annyi feltörő emlék és érzelem gyűlt fel bennem , hogy ha folytatom beszésem szinte biztos , hogy elsírom magam . Aminek sok értelme nem lett volna mivel akkor egy értelmes szót se tudtam volna kinyögni ezért csak egyetlen egy szót mondtam neki de az mindent magába foglalt -szeretlek Adam !.-hajoltam picit előre és finom csokot leheltem ajkaira . Kezét tarkomra vezette és folytatta csókunk ami igen szenvedélyesre sikeredett , de hát nem csoda mivel borzasztóan hiányoztunk egymásnak . -szeretlek Lisa!.-vált végül el tőlem de kezem már nem engedte el amit nem bántam , ahol érintett ott egy kellemes bizsergést kezdtem el érezni ami percekkel késöbb az egész testem átjárta .

              •
Éjfél elött pár percel hagytuk el az éttermet és remekül éreztem magam de a legszebb az egészben az volt , hogy ezzel még nem ért vége a mi kis randinknak . Kinyitotta nekem a fekete Range Rover ajtaját amit én egy bicceentésseo és egy halk köszönömmel jutalmaztam . Adam miután megbizonyosodott arról , hogy kényelmessen elhelyezkedtem becsukta a kinyitott ajtót megkerűlte a járművet végül ő is beszállt és beinditotta a motort . Az útat néma csenben töltöttük de nem az a nyomasztó vagy kínos csend volt , sokkal inkább kellemes volt . Néha néha egymásra pillantottunk és olyankor a másikra mosolyogtunk . Kicsit azt éreztem mintha minden a régi lenne mikor még elválaszthatatlanok voltunk és még mindig érzem azt a láthatatlan köteléket ami összehúz minket , még ennyi év után is ! -megérkeztünk.- kezét combomra tette és felém fordult   , kezére simitottam mindkettő kezem és kinéztem az ablakon egy hatalmas ház elött parkolt le ami igen modern volt . Lehetett látni , hogy nagyon Adam stílusa van az egész háznak és valószínű nem csak kivülről de belülről is olyan lesz . Szeretem Adam stílusát , akkor is de még most is  -hűha ez a ház hatalmas .-csodalkoztam el és még mindig tátott szájjal bámultam vissza rá amit ő egy édes nevetéssel jutalmazott és egy elmaradhatatlan csókkal .

              •
Körbe vezetett a nagy házba amit igazán otthonossá sikeredett neki berendezni . A helységek többsége szürke vagy fehér volt de a változatosság kedvéért volt amelyik krémszínű volt . A nappali volt az utolsó megálló. Tágas volt a nappali rész az egyik fal helyén egy elhúszható üveg ajtó/ablak szerüség volt , elötte pedig egy szürke függöny díszítette . A falakat a szürke egyik más árnyalatát  uralta  a butorok feketék voltak ami kivételessen jól passzolt a nappali összhangához . Az egyik közepes nagyságú szekrény tetején volt egy nagyobb Tv ami a változatosság kesvéért fehér volt . A szemem megakadt az egyik szekrényen lévő képen . Én és Adam voltunk rajta tisztán emlékszem erre a napra , tavaszi szünetbe készült rólunk ez a mesés kép . Pontosabban anya csinálta rólunk mikor Adam nálunk töltötte az egesz napot , lent néztünk valami animációs filmet ő átkarólt és engem nézett egész film alatt mosolyogva mikor ezt észrevettem felnéztem rá és az arcára simitottam a kezem . Megakartam csókolni de anya nem volt elég ügyes ahoz , hogy egy lesifotot tudjon lőni rólunk mert elfelejtette , hogy a vaku bevolt kapcsólva.

              •
Észre se vettem , hogy a kezembe fogom a képet és közben könnyes arcal simogatom a képen Adam arcát. Vissza szerettem volna menni abba az időbe és újra átszerettem volna élni mindent . Mikor még minden a régi volt és Adam a lányáról is tudna. Talán már percek óta álltam és görcsössen szoritottam azt a képet mikor kettő erős kar húzott közel magához -ne sírj angyalom .-puszilt hajamba ami olyan jól esett és könnyeimnek is tudtam parancsolni amiket szépen lassan visszanyeltem , egyik kezét kezemre csúsztatta másikat pedig a hasamon pihentette -ez a kép nekem is megvan ahogy ...ahogy a többi is .-óvatossan visszatettem a képet a helyére és felé fordúltam , kezeimmel átöleltem izmos felsőtestét és felnéztem a szemeibe-nekem is .-két kezébe vette arcom és letörölte a rajta maradt sós könnyeket . Mindketten közelebb hajoltunk és apró puszikat nyomtunk a másik szájára , Adam megelégelte a puszikat és mohón lecsapott ajkamra amit szinte másodpercek alatt viszonoztam nyelvünk vad mégis szenvedélyes táncot járt . Fenekem alá nyúlt és kicsit megemelt , dereka köré fontam a lábam és mint egy kis majom csimpaszkodtam rajta csókunkat egy pillanatra sem szakitottuk meg és így vettük az irányt a hatalmas kanapé felé.











Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora