édes titkok ||.

3.7K 142 2
                                    

Fantasztikus érzés volt a tegnapi nap Adammel és persze a hajnali zuhanyzásunk is . Csak mi ketten léteztünk viszont nagyon hiányzott a pici kis hercegnőm . Elkéne mondanom Adamnek de egyszerűen félek , az igazság helyett hazudok ami szőrnyű érzés hiszen ki szeret hazudni a szeretteinek ?! Én nem! De ez most muszáj , csúnya játékot játszok de még egy kis ideig folytatnom kell . Adam és Darcy érdekében is . Hiszen az én kis hercegnőm még kicsi ahoz , hogy felfogja a dolgokat . Teljessen összezavarodna ha most beállítanék Adammel az oldalanom , és bejelenteném neki , hogy ő itt az apukája . Adam napokig talán hetekig szóba se állna velem mivel nem épp egy apróságot titkoltam el előle 5 éven keresztűl , nagyon nehezen bocsájtaná meg nekem és ugyan ez a helyzet Dracyval is . Igaz ő csak egy-két napig lenne haragtartó  ő viszont csak azért mert az apukája is az lenne velem . Sosem jó titkolózni már az elején el kellett volna mondanom , de már késő bánat .

Egy hosszú csókkal búcsúztam Adamtől és megse vártam még elmegy én már bent voltam a házamba . -annnúúúú.-kiabált boldogan  kislányom a lépcső tetejéről és már készűlt lefutni de drága barárnőm az ölébe vett ezzel megmentve az eséstől és hozta le hozzám -köszönöm, hogy vigyáztál rá.-öleltem meg Tiffet aki némán bólintott és átadta nekem Darcyt-ugyan , ez természetes . Máskor is vigyázni fogok rá . De elkéne mondanod Adamnek . Tegnap Darcy megtalálta a közös képeiteket . Miért pont az ágy alá rejtetted el azt a dobozt Lis? Megértelek kimagyarázni.-mondta mosolyogva barátosném aki az órára pillantott és sietősen öltözni kezdett -jó ég már ennyi az idő?! Delután még hívlak de most rohanok , randim lesz .-puszilta meg Darcyt és az én arcom is , és már itt sem volt . -úgy hianyoztál manó.-húztam közelebb magamhoz az említett cukiságot és a konyhába sétáltam vele

Delután négy is elmúlhatott mikor Darcyval neki álltunk sütit csinálni . Pontosabban én csináltam ő vagy nézte és bele-bele kostólgatott vagy épp a nyakamba csimpaszkodott , tiszta apja ezen a téren -álmos vagy édesen ?.-pusziltam meg és öleltem magamhoz miután végeztem a sütikkel-piszikét .-mutatta apró kezecskéivel és újra nyakamba temette fejecskéjét . Cselekedetén elmosolyodtam és bementem vele a nappaliba ahól kényelmessen leültem Darcyt pedig ölembe fektettem , hogy kényelmessen tudjon pihenni .

 Cselekedetén elmosolyodtam és bementem vele a nappaliba ahól kényelmessen leültem Darcyt pedig ölembe fektettem , hogy kényelmessen tudjon pihenni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mikor újra felkeltem valaki csengetett , észre se vettem , hogy mikor aludhattam el , de oda kint már javába sötét volt . Az ölembe fekvő angyalt ovatosan lefektettem úgy , hogy ne ébresszem fel és már nyitottam is az ajtót - oh ,neharagudj ha felkeltettelek csak nálam hagytad a nyakláncot .-az ajtóban Adam állt aki láthatóan zavarba volt . De hát milyen nyakláncról beszél ? De ez volt a legkevesebb bajom hiszen Darcy bármelyik percben felkelhet !-na jó az igazság az , hogy hiányoztál és csak megakartam nyugtatni magam  , hogy még mindig itt vagy-e a városba .-váltott át kissé szomorkásá és szorosan karjaiba zárt amit persze viszonoztam . Olyan aranyos volt Adamtől ez az egész , hogy mindent elfelejtettem ami eddig aggasztott és csak ölelni akartam -anu ki ez a báci?.-szólalt meg Darcy anygali hangján a hátam mögül . Ahogy kapcsoltam  röktön eltávolodtam Adamtől . Felvettem az ölembe a kis csöpséget és remegő kezekkel simitottam ki pár tincset arcából. Félve a szerelmemre tekintettem aki meglepetten és dühösen nézett vissza szemeimbe -Adam , én...

Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora