Az út további részét csendben töltöttük Adammel néha összenéztünk , de mikor megpróbáltuk megcsókolni egymást Ben mindig hisztizni kezdett szóval inkább csak kézen fog a sétáltunk egymás mellett . A boltba vettünk egy csomó édeséget amiből haza felé utón Ben már elpúsztitott egy egész tábla csokit . Mikor haza értünk anya adott két puszit Adamnek és mondta , hogy nyugodtan ő is jöjjön át hozzánk karácsonykor . Aminek persze annyira megörültem , hogy anya nyakába ugrottam és össze vissza hálálkodtam mint valami bolond . Anya megelégelte a viselkedésem és nevetve Adamhez küldött aki már tárt karokkal várt . Mosolyogva átöleltem és izgatottan felhúztam a lépcsön egészen a szobámig . -Hallodtad mit monditt anya ? Elsem hiszem , hogy végre végre teljesen elfogadta , hogy együtt vagyunk és meghívott karácsonyra mikor itt van az egész család . Ez tudod mit jelent ? -Örömömbe szó szerint az ágyba ugrottam és arcom a párnámba furtam. Nem érdekel , hogy úgy viselkedem mint egy kislány sőt az sem érdekel ha Adam bolondnak néz , de olyan boldog vagyok , hogy anya tényleg átgondolta a dolgokat és az ő csalódása miatt nem szakít szét minket . Adam nevetve fölém hajólt és megcsókolta a szám szélét majd a fülembe suttogott. -Édes vagy.-Mély hangjától kirázott a hideg és felébredtek a pillangók a gyomromba . Felültem és egyenesen smaragzöld iriszeibe néztem amik csak úgy ragyogtak az örömtől . Ő is ugyan annyira boldog mint én csak nem mutatja ki , de én tudom , hogy belül pontosan olyan boldog is izgatott mint amilyen én voltam az elöbb . Adam megsimogatta az arcom és körbenézett a szobámban . Tekintete megálapodott egy képen amit a kezébe vett és alaposan szemügyre vette . Én voltam öt évesen és a papám szorongattam persze az nem elég , hogy a képen a hajam égnek áll még az első fogam is hiányzott. Adam mosolyogva vissza tette a képet és tovább nézelödött a szobámba . Ma pakoltam elő az új díszeket és egy csomó képet találtam a szekrény tetején szóval bőven akadnak új látnivalók. A telefonom megrezegett az asztalon . A kezembe vettem a készüléket és megnéztem ki írt .Tiff: Gyors Sos hívás!!
Adamre néztem aki még mindig a díszeket és a képeket nézte ezért gyorsan tárcsázni kezdtem barátnőmet .
-Lisa!- visított Tiffani a telefonba, de olyan hangossan , hogy Adam is felém fordúlt mire csak zavartan elmosolyodtam és eltátogtam neki , hogy "Tiffani az " .-Nem fogod elhinni , hogy mi történt .
-Na mesélj.-mondtam mosolyogva .Adam oda jött hozzám és az ölembe hajtotta a fejét .
-Van ott valaki?
Beharaptam a számat és lenéztem Adamre .
-Igen , Adam ,de nem lehet hallani amit mondasz szóval nyugodtan mond.
-Akkor jó , mert a legjobb barátjáról van szó.-Még fel se tudtam fogni , hogy Tiff mit mondott , de már a következő információt visítva mondta a telefonba és biztos vagyok benne , hogy ezt még Adam is hallotta.-JAMES RANDÍRA HÍVOTT.
-Úristen , ez komoly? Tiff ez fantasztikus .-Ujjongtam én is , mire Adam halkan felnevetett .
-Igen ez tényleg fantasztikus , de fogalmam sincs , hogy mit vegyek fel .
-Hm, nem mondta , hogy hova visz?
-Nem , de annyit ki tudtam húzni belőle , hogy csinosnak kell lennem , de Lisa amint kinyitottam a szekrényem egyetlen egy ruhát sem találtam amibe csinosnak érezném magam .
-Értem.-bólintottam , bár ezt úgy sem láthatja .-Akkor kölcsön adom azt a vörös ruhámat . Az ugyis olyan jól áll rajtad.
-Életmentő vagy köszi, köszi, köszi.- hálálkodott Tiffani .
-Nincs mit. Mikor megy érted?
-Este 7-re jön .
-okés, akkor 5 órakkor gyere át . Ugy jó lesz?.-Adam felült és a szabad kezemmel kezdett játszani .
-Aha , tökéletes . Addig is szia és Adammel védekezetek.-nevetett a telefonba .
-Hülye! Szia.-leraktam a telefont és Adam arcát kezdtem pásztázni , olyan nyugott es édes egyszerűen imádom.
-Ne nézz.-Mondta morogva és elfordította a fejét .
-Miért?-Kérdeztem suttogva és közelebb ültem hozzá . Adam végre rám nézett és válaszólni készűlt .
-Mert zavarba hozol!
-Hogy mi ? Várj nem hallottam mit is mondtál?-Incselkedtem vele és finom puszit nyomtam a szájára , Adam közelebb hajolt , de én elforfítottam a fejem és csókja az arcomon cuppant egy nagyot .
-De kis szemtelen lett valaki .-Duruzsolta a fülembe Adam és elkezdett csikizni. Abban a percben csak ő és én voltunk elvesztünk egymas szemeibe és csikizés helyett inkább ajkaimnak esett.
YOU ARE READING
Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁS
RomanceDrága Olvasóim! A rossz fiú című könyvem jelenleg átírás alatt áll, de nem sokáig. Adam King és Lisa Morgen hamarosan visszatér. Az első szerelmünket örökké a szívünkben hordozzuk még ha már nem is vagyunk vele együtt. Adam King és a rémes modora...