DÜZENLENECEK
Multimedya: Rüya
Hastaneden eve eldim ve birşeyler atıştırıp odama çıktım. Dikişim olduğu için abimler ve canım kardeşlerim çakmasın diye sporcu atletimi giymedim ama beyaz salaş tişört, gri kapşonlumu ve gri sporcu taytımı giydim ayağımada sporlarımı geçirip telefonumu alıp aşağıya indim. Berke koltukta oturmuş ve beni bekliyordu. Gidip yavaşça yanına oturdum malum dikişler. "Hadi gitmiyoz mu lan?" dedim "Hadi gidiyoz lan." dedi. Kafasına geçirdim bi tane. "Hiç ablaya lan denir mi lan?" dedim. O da "Pardon apla." dedi güldüm. Güldü.
Onun motoruyla gidicektik. Yavaşça bindim motoruna. Hay ağzına sıçayım Ceren tam gününü buldun bıçaklicak. Neyse yavaşça bindim motora. Ve canım kardeşimin beline sarıldım. Lan montu olmasına rağmen elime baklavaları geliyor. E ama napsın çocuk. Berkay abim sayesinde hep bunlar. İyi yetiştirdi bizim keretaları. Berke "Ablam, canım, gülüm biliyom baklavalarıma sarılmak çok hoşuna hitti ama geldik maalesef inmek zorundayız." dedi. Geçirdim kafasına yeniden. Elim gitti lan. Hee kaskı unuttum ben.
"Kask olmasına rağmen hala kafam acıdı. Öküz gücü var mübarek." dedi Berke. Kafasına bu sefer yumruk geçirdim.
"Sakat olcam lan sizin yüzünüzden ha bire yumruk geçir geçir aaa yeter bıktım laan." dedim.
"Abla 'ha bire yumruk' derken?" dedi.
Siktir. Ağzımdan kaçırdım lan. " Aaaa sahile gelmişiz hadi gidelim gezelim." dedim ve motordan inip yürümeye başladım. Berke beni belimden tutup kaldırınca eli tam dikişlerime geldi.
"Ananı si..." diyemedim lafımı kesti.
"Aaaa ablacım ama olmaz yani. Annemize küfür etmek ayıp ayıp o senin annen. Ve ablacım canım yanlış yöne gidiyon. Sahile gidecez." dedi.
"Sus lan yürü." dedim ve yürümeye başladı bende dikişlerime baktım.
Hay sıçayim kanıyor. Kapşonlunun önünü kapattım ve yürümeye başladım.
🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮
5 dk'dir yürüyoz ama ben bittim. Olum az yavaş yürü lan dikişlerim var benim.
"Berke'nin kolunu tuttum. "Yavaş yürü lan yoruldum." dedim.
"Abla sen manyadın mı? Lan daha 5 dk oldu yürüyeli."
"Otur şuraya anlatcam sana her şeyi."
🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮
"LAAAN!! ABLA BU ŞİMDİ Mİ SÖYLENİR LAN??"
"Tamam lan sakin ol. İyiyim ben." Berke beni kucağına alıp götürmeye başladı.
🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮
Hastaneden eve döndük. Canım kardeşim bana prensesler gibi baktı. Karnımı falan doyurdu. Şimdi film izlicez mısır patlatmaya gitti. İnşallah mısır patlatıcak diye evi patlatmaz amin. Çok amin.
Baran abim bana piçimsi bir bakış atıp sırıtmaya başladı. Kafamı 'ne var' diye salladım. Filmi gösterdi. Hay sıçayım. Korku filmi. Öfff. Gidip hemen Berk abimin yanına oturdum. Korkunca hemen ona sarılırım. Ravza'ya da kaş göz işareti yaptım o da hemen anladı. E kimin kardeşi neyse. Ravza da gitti Berkay abimin yanına oturdu. Berkay abim konuşmaya başladı.
BERKAY: " Eeee Rüya Hanım günün nasıl geçti bakalım?"
Bol bıçaklı. Neyse...
RÜYA:" İyi abicim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgar'ın Rüya'sı 2
Teen Fiction3 abisi 2 kardeşi olan bir kız... Yeni taşınan komşuları... Birbirinden değişik arkadaşları... Bakalım neler olacak? NOT: Millet kitap saçmaladığım döneme geldi eğlenmek için okuyun çokta bir şey aramamak lazım dldlflflflfl