BÖLÜM 13= DENİZ GÖZLÜ AŞIK!!

253 33 16
                                    

DÜZENLENECEK

Multimedya: Toprak  

"Rüya ben aşık oldum." 

Gece'nin dediğe şeye karşı bir şaşkınlık dalgası vurdu bedenimi. Sonra herşeyi idrak ettim. 

RÜYA: Kime? 

GECE: Şey.... şeye.... 

RÜYA: Söylesene kızım kim bu şanssız kişi? 

Kafasını öne eyip "Deniz.." dedi. Deniz kim be?  Biz öyle birini tanıyormuyuğğ... Vay anasını sayın seyirciler. Yoksa Rüzgar'ların Deniz mi? 

RÜYA: Rüzgar'ların Deniz mi? 

Kafasını olumlu anlamda  salladı. 

RÜYA: Peki sen niye apar topar kalktın buraya geldin? 

GECE: Çünkü o bana açıldı. Tam ben cevap vericekken Aras aradı. O da telefonumda 'Yağuşuklu Sevgülüm' diye kayıtlı. Onu görünce bi değişik oldu. Sonra bişey demeden gitti. Ben ne yapacağımı bilmiyorum. 

Dedi ve ağlamaya başladı. 

RÜYA: Kızım bi dur be. Kes ağlamayıda. Elini yüzünü yıkada geçelim bizimkilerin yanına. Bide makyajını tazeleyelim. Biraz güzel görün Deniz beye. 

O da tebessüm edip göz yaşlarını sildi. Ve çantasından makyaj malzemelerini çıkardı.  Makyajlarımızı tazeledikten sonra dışarı çıktık. Bizimkilerin yanına gelince Deniz şaşkınca Gece'ye baktı. Ben hemen Berke'nin yanına oturdum. Gece ise mecburen Deniz'in yanına oturdu.  

🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮 

Mikrofondaki çocuk konuşmaya başlayınca herkes onu dinlemeye başladı.  "Herkese iyi akşamlar. Eğlencenizi hiç bölmeden ufacık bir şey istiyeceğim. Bir zamanlar burada şarkı söyleyen Berkay abimiz bu gece aramızda. Acaba bu gece birşeyler söyler mi misafirleri için?  Oo yenge de burdaymış. Hoşgeldin yenge."  Dediğinde bir Berkay abime bir Aslı ablaya baktım. Aslı abla hafif baş selamı verip gerginlikle gülümsedi. Berkay abim ise ayağa kalkıp sahneye doğru ilerledi. Kalabalıktan bir alkış tufanı koptu sahneye çıkınca. 

Abim eline gitarı alıp akortunu yapmaya başladı. Yaklaşık bir dakika sonra gitarı uyumlu bir şekilde çalıp şarkıyı söylemeye başladı. 

Ersay Üner - İki Aşık 

Zor Hangisi kolay ki?
Her veda bırakır izini
Aşktı bir hata değildi.
Sadece zamanımız tükendi 
Sevdik sonunu bile bile sevdik

Gençtik tabi kolay yolu seçtik
Acıyıp geçtik 
Sevdik sonunu bile bile sevdik
Daha gençtik tabi kolay yolu seçtik
Acıyıp geçtik 

Biz iki aşık kafaları karışık
Bir sağa çarptık bir sola çarptık
Nasıl bitti bizde şaşırdık
Kime sorsan çok yakışırdık 

Şarkı bittiğinde yine alkış sesleri yükseldi. Aslı ablanın ise gözleri doldu. Ayy kıyamam ben bunlara ya. Mikrofoncu çocuk yine çıktı sahneye.

"Teşekkür ederiz Berkay abi. Başka söylemek isteyen var mı?" Diyerek bize baktı mikrofoncu çocuk. Bu sefer Deniz ayağa kalktı ve sahneye yürüdü. Berkay abimse yanımıza gelip yerine yani Aslı ablanın yanına oturdu.  Sahneye Deniz çıktığından gitarı eline alıp şunları dedi: Deniz Gözlüme gelsin...

Yani şarkı Gece'ye armağanı. Vay anasını be. Aşka bak. Bize hiç böyle jestler yapan bir delikanlı çıkmadı karşımıza anasını satim be.  Neyse konu dağıldı. Deniz'de şarkıya başladı. 

Rüzgar'ın Rüya'sı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin