BÖLÜM 20= GÜN

442 46 13
                                    

Multimedya: Ravza

Yeni bölüm geç geldi. Üzgünüm. Diğer hesabımda sorun oluştu ve yeniden giremedim. Bende yeni bölümleri buradan yayınlayacağım.

İyi ve keyifli okumalar.

🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮

Yüzüm gözüm şişene kadar ağlamak istiyorum
(Yüzüm şişene kadar ağlamak istiyorum)
İçip sabaha kadar bayılmak istiyorum
Caddelerde dolanıp bağırmak istiyorum
Müsaadenle bu gece dağılmak istiyorum

Ben bağıra bağıra şarkı söylerken kapım açıldı. Ve bir el ağzımı kapattı. "Allah rızası için sus. Lütfen Rüya. Rica ediyorum." Berk abimin isyanı bitince çirkefleştim. "Tamam be. Bir şarkı söyletmedin!"

"Sus len. Seninki şarkı söylemek değil kulak katili olmak." Diye yanıt verdiğinde yapıştırdım cevabı.

"Abartma abi. Benim sesim gayet güzel. Bunu sen de bilirsin. O yüzden ŞAD UP." Dedim ve havalı havalı aşaya doğru yürümeye başladım. Peki noldu? Hadi tahmin edin. Bilirsiniz bilirsiniz. Hiç zorlanmayarak aklınıza geleni söyleyin?

Ben söylim ne olduğunu. Ayağım halıya takıldı ve BAM! Yere düştüm. Havamızda magmanın yanına gitti. Tabi Berk abim anırmaya başladı. Ona dil çıkartıp merdivenlerden inmeye başladım. Yalnız el bileğim acıdı. Neyse ya. Boşver.

"RÜYAA!!" Annemin bağırtısıyla bende bağırdım. "Ne vaar?!"

"Mutfağa gel çabuk." Dediğinde yavaş adınlarla gittim mutfağa. Kaplumbağa bile daha hızlı gider. Neyse..

"Noldu anne?" Dedim ve mutfağa girdim. Aman Allah'ım. Bu ziyafette neyin nesi? Elimi sarmaya uzattığımda elime vurdu. Oflayarak anneme döndüm.

"Git salonu temizle. Yarın gün yapıcam." Dediğinde şaşırdım mı. Hayır tabiki de.

"Daha dün temizledim anne. Şimdi yeniden temizlemeye hiç gerek yok. Bugün de tozları aldım." Diye cevapladım.

"Olmaz. Yeniden temizle." Dediğinde oflayarak mutfağın kapısına yürüdüm.

Malzemeleri alıp salonu temizlemeye başladım.

🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮

Ayy belim. Koptu belim. Kendimi attım yatağıma. Gece olmuştu. Ve annem bana salonu temizlettirip ikramlarda yardım ettirmişti. Help.

Daha fazla dayanamadım ve kendimi uykuya bıraktım.

🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮

"Kalk kız!" Diye cırlayan annemle kalktım. Neden ben? Uyuyacaktım daha ya. Off.

"Kalk hazırlan okula gidiceksin daha. Hadi yatma. Kalk kalk kalk."

"Tamam anne kalkıyorum. Ama yeterki sus. Lütfen sus lütfen."

"Sus kız. Annen var karşında başkası değil." Diye sert tepki verdiğinde kaşlarımı çattım. Omuz silkip "İyi!" Dedim ve banyoma girdim.

İşlerimi halledip çıktım. İlk önce saçlarımı kuruttum. Sonra ev topuzu mu dersiniz depresyon topuzu mu bilemem o dağınık topuzdan yaptım. Üzerime okul formalarımı giydim. Beyaz Vans'larımı ayağıma geçirdim.

Aşağıya indiğimde herkesin kahvaltı ettiğini gördüm. İnsafsızlar insan bir beni de bekler. Cık cık cık ayıp ayıp. İçimdeki yaşlı teyzeyi susturup masaya oturdum. "Günaydın." Dedim. Ve yemeğe başladım.

Rüzgar'ın Rüya'sı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin