BÖLÜM 11= AKŞAM YEMEĞİ

278 32 5
                                    

DÜZENLENECEK

Multimedya: Derin

"Aslı..." dedi Berkay abim. Şaşkınlıkla açılan gözlerim ve aynı oranla açılan ağzımla bir Aslı'ya bir abime baktım. Nasıl yani eski yengem Derin'in yanındaki kızmıymış? Yalnız Allah var kız taş mübarek. Yavrum   sana ne yedirdilerde böyle oldun. Bir Derin'e bak bi sana bak. Vay anasını vay. Neyse konu bu değil sonra konuşuruz bu konuyu. "Siz eve geçin ben geliyorum birazdan." Dedim ve Yavaş adımlarla Derinlere doğru yürürken arkadan Berkay abim "Rüya buraya gel!" Dedi. Ama onu duymazlıktan gelerek yürümeye devam ettim.

RÜYA: Selam.

DERİN: Aaa Rüya. Naber? Bu arada tanıştırayim. Ablam Aslı, buda en yakın arkadaşım Rüya. WTF? Ablam mı dedi o? Yok artık. Derin'in ablasını görmeyeli uzun yıllar oldu. Ve bayağı değişmiş tanıyamadım.

RÜYA: A-ablan mı?

ASLI: Evet ben ablası Aslı.  Tanıştığıma memnun oldum Rüyacım.

Elini uzattı sıkmam için. Elini tutup sıktım bende.

RÜYA: Bende memnun oldum ....

ASLI: Bana Aslı abla diyebilirsin.

Yakında yenge derim ben sana Aslı Hanım. Bekleyin siz 😉

RÜYA: Peki Aslı Ye- Aslı abla..😬😁

Az kalsın ağzımdan kaçırıyordum ya.

DERİN: Abla Rüya ve aileside senin karşı komşun olur. 3 abisi 2 kardeşi var.

ASLI: Öyleyse akşama sizi yemeğe davet ediyorum. Gelir misiniz?

Hass... Ben ne dicem şimdi. Senin eski sevgilin benim abim mi dicem? Off ya. Kabul etmezsemde ayıp olur. Tamam kabul edim o zaman.

RÜYA: Peki geliriz. Akşam görüşmek üzere.

Dedim ve yanlarından ayrıldım. Eve doğru yürümeye başladım. Kapıya gelince zile basacakken kapı açıldı ve Berkay abim "Ne yaptığını sanıyorsun sen? Niye gittin yanlarına?" Diye tıslarcasına konuştu diğerleri duymasın diye. " Öncelikle içeri bir geçeyim abi dur bi."Abim kenara çekilince içeri geçip salona gittim. Full kadro ordaydı. Bende tekli koltuğa oturdum Berkay abimde karşımdaki koltuğa oturdu ve sinirli sesiyle "Söyle!" Dedi. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım."Derin'i ve yanında bir kızı görünce yanına gittim. İşte sonra o kız Aslıymış. Kendisi Derin'in ablası olur." Dedim. Berkay abim gözlerimi kocaman açarak bana baktı ve "O Derin bu Derinmiymiş?" Dedi. "Evet." Dedim. Diğerleri birşey anlamadılar ve  bende kuracağım cümlede Berkay abim dışındaki heryere bakarak konuşmaya başladım."Ve bizi akşam yemeğe davet etti. Bende kabul ettim." Dedim ve derin bir nefes aldım. Berkay abim hışımla kalkıp giderken şu cümleleri kurdu. "Benim işim var akşama beklemeyin beni " dedi. Bende arkasından kalkıp giderken bir yandan arabamın anahtarını alıyor diğer yandan konuşuyordum. "Akşam görüşürüz " dedim ve evden dışarı çıktım.Berkay abim arabasına biniyordu. "Abi" diye seslendim ama beni duymazlıktan geldi. Bende kendi arabama binip onu takip etmeye başladım.

Abim baya hız yaparak ilerliyordu. Öğlen saati olduğu için şehir dışına gittiği boş yollardan belliydi. Eğer bu hızla trafiğe çıksa Allah korusun kaza yapabilirdi. Hızımı arttırarak abimin arabasının arkasına yetişenildim. Serlektör (yanlış yazmış olabilirim) çakarak beni görmesini sağladım belki yavaşlar diye ama daha da hızlandı. Şuan 120 ben olduğuma göre o 180 civarı birşeyle ilerliyordu.Sen daha beni tanımamışsın abicim. Ben ki yasak araba yarışlarında 1. gelen kız kardeşin yani. O yüzden yarışalım bakalım.

Bende daha fazla hızlandım ve abimin arabasının yanına gelmiştim. Korna çaldım. Beni fark edince ilk önce şaşırdı sonra yavaşladı ve sağa çekti. Bende yavaşlayıp sağa çektim. Hemen abimin yanına ilerledim.

Rüzgar'ın Rüya'sı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin