BÖLÜM 3= YENİ KOMŞULAR

439 46 21
                                    

DÜZENLENECEK

Multimedya: Baran 

BARAN-BERKAY-BERK ABİM: Bir  daha yok  sana kavga falan otur oturduğun yerde. 

RÜYA: Ama abi.... 

BARAN: Sus Rüya. Akıllan lan artık. Anladık seviyon dövüşmeyi falan ama yeter. Ya sana daha büyük zarar gelse ya sana kin besleyip Ravza'ya zarar verseler o zaman ne yaparsın? 

Biz Ravza ile kahkaha atmaya başladık. Ama dört öküz bize mal mal bakınca bizde susmak zorunda kaldık. Eeeee tabi bilmiyolar benim Ravza'yı eğittiğimi. Ravza ile göz göze geldik ve yine anırmaya başladık. Tabi hala bize anlamayan 4 öküzün bakışları eşliğinde... 

RÜYA: Abi buna mı hahahaha zarar hahahaha gelcek hahahah.... 

RAVZA: Ben hahaha mi? hahaha. 

Neyse azcık daha anırdıktan sonra sustuk.

Berke ve Berkay abim anladı ne olduğunu anladığım kadarıyla çünkü ikisi  de bana öldürecekmiş gibi bakıyor. 

BARAN: Lan noldu 2 saattir orangutan gibi anırıyonuz? 

RÜYA: Yok bir şey abicim aklıma bir şey geldi. 

BERK: Ne geldi lan bu kadar anırdın? 

Berke'ye kısa bir bakış attım o da hemen Berk abimin kulağına olayı anlatmaya başladı. Ve canım Berk abim bana çatık kaşları ile bakmaya başladı. 

BARAN: Lan anlatsanıza niye hepiniz Rüya'ya öldürücekmiş gibi bakıyonuz? 

Baran abim  herkesin üzerinde gözlerini gezdirdi ve sonra olayı anlamaya başlamış anlaşılan bana çatık kaşları ile bakmaya başladı. Baran abim tam ağzını açmış bir şey diyecekken ben başladım konuşmaya... 

RÜYA: Abi valla o istedi  dedim ve odama depar atarak çıktım. Elime kitap alıp okumaya başladım yatağımın üzerinde yayılıp.

Yarım saat sonra odamın kapısı tıklatıldı. "Abla gelebilirmiyim?" Ravza'nın sesini duyunca elimdeki kitabı kapatıp yatağın üzerine koydum ve Ravza'yı daha fazla bekletmeden cevapladım. "Girebilirsin tatlım." Ravza içeri girip yatağıma oturdu. 

RAVZA: Abla markete gidip ıvır zıvır alalım mı? Hem kız gecesi yaparız? Olur mu? 

RÜYA: Olur tatlım. Hmm sen aşağı in ben geliyorum. 

RAVZA: Tamamdır. 

diyerek odadan çıktı bende dolaptan üzerime gri eşofman takımımı geçirip aşağı indim.  Montumun cebine parayı ve anahtarı atıp üzerime geçirdim. Eşofmanımın cebine telofonumu koyup spor ayakkabılarımı giydim. Kapıyı açtığımda beni bekleyen bir Ravza ile karşılaştım. Kapıyı kapatmadan önce bağırdım. 

" Abi biz Ravza ile markete gidiyoz." cevap vermelerini beklemeden kapıyı kapattım. Ve Ravza ile beraber yürümeye başladık. 

RÜYA: Eeee Ravza  Hanım nasıl gidiyo hayat? Var mı birileri? Dersler nasıl? Açelya nasıl?(Açelya, Ravza'nın en yakın arkadaşı.) 

RAVZA: Hayat iyi gidiyor.  Valla abla kimsecikler yok. Bilemedim ki. Acaba korktular mı böyle psikopat abla ve abiler olunca bana yaklaşmaya korkarlar diye düşünüyorum.  Dersler desen sıkıcı. Açelya yeni sevgili yapmış onun ile takılıyor. Öyle yani eee sen bahset. 

RÜYA: Valla şimdi canım ilk  olarak şunu söyliyim. Evet azıcık psikopat olabiliriz ama iyi tarafından bak kimse sana bulaşmaya çalışmıyor. Neyse hayat iyi diyelim iyi olsun. Birileri yok. Sizlerle uğraşmak var.  dedim ona bakarak. Ve tatam duvara çarpıp yere düştüm. Pardon öküze çarpıp. Ah lan dikişlerim acıdı. 

Rüzgar'ın Rüya'sı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin