BÖLÜM 23 = Karakol!?

461 41 39
                                    

Bölümler geç geldiği için kusura bakmayın canlar. Taslak kitabımla uğraşıyorum bu aralar.

Keyifli okumalar.

Multimedya: Rüya ve kıyafeti (şapka ve gözlük yok ayakkabı botumsu topuklu)

Okuldan çıkıp yürümeye başladık. Arabam Berke'deydi. Rüzgar'da getirmemiş arabasını. Bu yüzden yürüyoruz.

"Eee napıcağız?" Diye sordum.

"Ne istersin?"

"Aslında bowling oynayabiliriz. İyiyimdir."

"Kendimi övmek gibi olmasın ama senden daha iyiyimdir diye düşünüyorum."

"Sadece düşünce."

"Kaybedince ağlamak yok."

"Kim kaybedecek göreceğiz."

"Göreceğiz."


🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮


"Yess be." Dedim sevinçle.

Ben 48 puan Rüzgar ise 53 puandı. Yavaş yavaş yaklaşıyordum. Sıra Rüzgar'a geçtiğinde yaptığı atış yüzünden 57 puana yükseldi. Off 9 puan oldu aradaki fark. Neyse ya yaparım ben. Ben yapamayacağımda kim yapacak. Kendimi avutuyorum çaktırmayın.


🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮



"Bence yemek yemeye gidelim." dedim bowling salonundan çıkarken.


"Pizza mı hamburger mi?"


"Kokoreç veya Tantuni."


"Kokoreç."


*****************************


Deniz kenarında bir yere gelmiştik. Hani dizilerde olur ya. Erkek kızı köfte yemeye götürür. Böyle tatlış bir karavanda köfte ekmek yapılır. İşte böyle bi yer. Tek fark biz köfte ekmek yerine kokoreç yiyoruz.


"Beğendin mi?"

"Çook." diye cevapladım. Aklıma takılan bir soruyu da sormak aklıma geldi. Farkındayım baya değişik bir cümle oldu ama siz anladınız onu.

"Resim çizebildiğini bilmiyordum. Ne çiziyorsun?"

"Beğendiğim şeyleri kağıta aktarıyorum diyelim."

"Hmm. İyiymiş. Ben pek çizemem bişeyler. En düzgün çizdiğim resim Cin Ali diye hatırlıyorum."

Biz böyle böyle konuşurken telefonum çaldı. Dağ Ayıcımcımcım❣️🐻 arıyor. Yani Baran Abim arıyordu.

"Hıı?" Diyerek açtım telefonu.

"Akşam parti varmış. Rüzgar'lara haber ver onlarda gelsin."

"Tamam. Söylüyorum."

"Akşama parti varmış. Abim sizide çağırıyor."

"Tamam. Geliriz."

"Geliyorlarmış abi."

"Tamam. Düzgün giyinin. Açık, kısa falan değil."

"Hadi öptüm bayy." Diyerek telefonu kapattım. Ve Rüzgar'a dönüp konuşmaya başladım.

"Ben eve gitsem. Anca hazırlanırım."

"Tamam. Hadi gidelim o zaman." Dedi ve eve doğru yol almaya başladık.

Rüzgar'ın Rüya'sı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin