24. BÖLÜMDEN KESİT

259 26 2
                                    

Farkındayım yeni bölüm geç geliyor. Ama tatile çıktığım için yazmaya pek zaman bulamıyorum. Zaman buldukçada genelde diğer hikayeme yazıyorum. Ondan dolayı kusura bakmayın.

Şimdi yeni bölümden kesit paylaşıyorum. Ufak bi kesit. Öyle işte.

Ee siz nasılsınız okurcumlar?

Neyse kısa kesim. Hadi iyi okumalar. Bana da eywallah. 

🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮

"Ulan senin aklına uyan aklıma tükürim senin." Diye bağırarak koşmaya devam etti Derin.

"Ben mi dedim size peşimden gelin diye. Ben tek başımada dağıtırdım ortalığı." Diyerek kendimi savundum.

"Ayy yeter. Nefesim kaçmış bir tarafıma. Fotosentez yaparak devam ediyorum hayatıma. Bir de sizi hiç çekemem. Saklanalım bir yere. Fotosentes de bir yere kadar. Ayhh!" Diyerek duran Gece'yle beraber bizde durduk.

Derin derin nefes almaya başladım. Ciğerlerim acıdı be. Zabıta amcalar parkı dağıttığımızı görünce peşimize takıldılar ve yaklaşık 2-3 km koşturdular. İnsafsızlar namıssızlar. Cık cık cık.

"Aha! Yakaladık sizi. Yürüyün arabaya." Diyerek kolumu tutan zabıta beye baktım.

"Biz o kişiler değiliz amca. Senin gözler yanlış görüyor herhalde." Diyerek saçma bir giriş yapan Gece'ye 'sen ciddi misin' bakılı attım ve beni sürükleyen zabıta amca beye baktım.

"Ayy amca bırak ya. Ben kendim yürürüm." Diyerek kolumu çekmeye çalıştım ama zabıta bey amca bırakmadı.

"Derdinizi komisere anlatın. Susun şimdi. Bin arabaya!" Diyerek sert sesiyle konuştu. Korktum mu? No no nooo!

Arabaya bindirdiler ve karakola sürmeye başladılar.

Gazamız mübarek olsun.

Yine bize mapus yolu göründü.

Hadi eywallah! ✋🏻

🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮

Şimdilik bu kadar. Bölümü en kısa zaman da yayınlamaya çalışacağım.

Öpüldünüz canlar.

Hadi eywallah. ✋🏻

234 kelime.

Rüzgar'ın Rüya'sı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin