Torry..
Το τηλέφωνο χτυπάει σαν τρελό και μεσα στον ύπνο μου δεν μπορώ να καταλαβω αν είναι ακόμη βράδυ η αν έχει ξημέρωσει.
Συχτυρίζω απο μεσα μου όποιον και αν παίρνει και απαντώ χωρίς να κοιτάξω το όνομα στην οθόνη..
📲Πέτρος: Σε μια ώρα να είσαι στο γραφειο σε χρειαζομαι..
Πριν προλάβω να απαντήσω η κλήση τερματίζεται...
●●●●●●●●
Xaris..
Η ώρα είναι οχτώ το πρωί δεν έχω καταφέρει να κοιμηθω καθόλου το μυαλό μου τριγυρνάει συνεχώς σε αυτά τα απειλιτικά σημειώματα που λαμβάνω το τελευταίο καιρό και κυρίως στο τελευταίο που βρηκα χαραγμένο στο αυτοκινητό μου γυρνόντας τα ξημερώματα απο τη χθεσινοβραδινή μου έξοδο..αυτό που για ακόμη μια φορά απειλούσε για τη ζωη μου..
Εχω κουραστεί που η αστυνομία τόσο καιρό δεν μου έχει βρεί ακόμη τον υπεύθυνο.. Μάλλον πρέπει να στανατήσω να βασίζομαι μόνο σε αυτούς και να απευθυνθώ σε μια ιδιώτική εταιρία ερευνών και φυλάξεων.Θα πληρώσω όσο, όσο αρκεί να έχω τον κατάληλο άνδρα δίπλα μου για προστασία και τον πιο ικανό ώστε να μου βρει τον υπεύθυνο όλων αυτών των απειλών..
θυμάμαι πριν μερικές εβδομάδες που σε ένα πάρτυ μου σύστησαν κάποιον Πέτρος Ιάκωβου τον ιδιοκτήτη της B.S SECURITY και μου είπαν πως θεωρείτε η νούμερο ένα εταιρία σε όλη την Ελλλαδα για τη φύλαξη υψηλών προσώπων. Όμως τότε εγω δεν έδωσα σημασία. Ίσως ήρθε η ώρα να απευθυνθώ σε αυτούς.
Ξυπνάω τη Τζέλα που κοιμάται δίπλα μου και τη διώχνω απο το σπίτι χωρίς να προλάβει να πεί λέξη .. δεν με νοιάζει ετσι κι αλλιλως θέλω απλά να ετοιμαστώ με την ησυχία μου και να φύγω αμέσως για τα γραφεία της εταιρίας...1hour later..
Ευτυχώς τα γράφεια της εταιρίας δεν βρίσκονται ιδιαίτερα μακριά απο την έπαυλη και έτσι σε λιγότερο απο ένα τέταρτο παρκάρω έξω απο το κτήριο της B.S PROTECTION.Μπαίνω μέσα εμφανως βιαστικός και σταματάω μπροστά στο γραφείο της ρεσεψιονιστ
Χ:καλημέρα δεσποινίς
Ρ:καλημέρα σας.Πως θα μπορούσα να σας βοηθησω;
Με ρωτά με ευγένεια η όμορφη κοπέλα
Χ:θα ήθελα να μιλήσω με τον Πέτρο Ιακώβου.
Ρ: έχετε κλείσει ραντεβου; συνεχίζει τις ασήμαντες για μένα ερωτησεις, και ήδη έχω αρχίσει να κουράζομαι.
Χ:οχι δεσποινίς αλλά είναι ανάγκη να τον συναντήσω άμεσα.
Ρ:λυπάμαι αλλά χωρίς ραντεβού ο κ. Ιακώβου δεν δέχεται κανέναν.
Χ: ας επαναλαβω λοιπόν δεσποινίς μου,ονομάζομαι Χάρης Παπαργυρόπουλος και θέλω αμέσως ένα ραντεβού με τον ιδιοκτήτη.Της λέω χογελόντας της όλο νόημα και ξέρω πως επιτέλους θα γίνει αυτό που ζήταω..
Ρ: ο κ. Παπαργυρόπουλος;; ο...εφοπλιστής;;
Τη βλέπω να σαστίζει, μα δεν κάνω κάτι να την βγάλω απο τη δύσκολη θέση...αντίθετα..
Χ: ακριβώς,της απαντώ, μήπως τώρα θα μπορούσα να συναντήσω τον ιδιοκτήτη..;
Ρ:καθίστε παρακαλώ και θα σας ειδοποιήσω αμέσως μου λέει γεμάτη άγχος και 5 λεπτά αργότερα ο άνδρας που θυμάμαι απο το πάρτυ έρχεται να με καλωσορίσει και με προσκαλεί στο γραφείο του ώστε να μιλήσουμε ιδιαιτέρως..Π:Λοιπόν κύριε Παπαργυρόπουλε σε τι οφείλουμε τη τιμή της επισκεψής σας;
Χ: ο λόγος είναι οτι τον τελευταίο καιρό κάποιος απειλεί τη ζωή μου και γι αυτό σκέφτηκα πως θα ήταν καλό να ενισχήσω την ασφαλειά μου με ένα ακόμη άτομο το οποίο όμως δεν θα εργαζεται απλώς στην ασφάλεια του χώρου στον οποίο θα βρίσκομαι αλλα θα είναι η σκιά μου.Θέλω το πιο ικανό σας άνδρα να με ακολουθεί συνεχώς.
Π:ωραία λοιπόν για να βρούμε ακριβώς αυτό που χρειάζεστε πρεπει να μου πείτε ακριβως τι θέλετε απο υπηρεσίες για να σας βρω τον κατάλληλο.
Χ:θέλω ένα άτομο έμπειρο σε τέτοιες υποθέσεις το οποίο να μπορεί να εγγυηθεί για την ασφαλειά μου να γνωρίζει καλά πως να με προστατέψει θέλω να είναι ένας πολύ έμπειρος οδηγός και ταυτόχρονα να γνωρίζει απο όπλα.Και φυσικά με οποιες ενδειξεις υπάρξουν να ψάξει να βρεί ποιος ευθύνεται για όλες τις απειλές.. το άτομο αυτό θέλω να με ακολουθεί σε όλες τις εξόδους μου και να μένει στην έπαυλη μαζί με το υπόλοιπο προσωπικό . Όσο εγω είμαι σπίτι θα μπορεί και εκείνος να ξεκουράζεται αλλά κατα τ άλλα θα έχει ενα ιδιαίτερα φορτωμένο ωράριο γι αυτο θεώρω πως πρέπει να είναι κάποιος χωρίς υποχρεώσεις.
Για να μην σας τα πολυλογώ θέλω με αυτά τα χαρακτηριστικά το καλύτερο σας άνδρα..
Π:μάλιστα... έχω ακριβώς αυτό που ψάχνεται ένα άτομο με πολύ εμπειρία και πολλές επιτυχίες στο βιογραφικό του είναι ένα άτομο που γνωρίζει άριστα 2 πολεμικές τέχνες είναι ο καλύτερος σκοπευτής με παντώς τύπου όπλα.. θεωρείτε απο όλους στην εταιρία ο καλύτερος όδηγος αφου συμμετέχει εδώ και χρόνια σε αγώνες ράλι με πολλές διακρίσεις και βραβεία έχει εργάστει σε πολυ μεγάλους επιχειρηματίες και όλοι έχουν δώσει τις καλύτερες συστάσεις..
Χ: Τέλεια ακριβως αυτό το άτομο χρειάζομαι.πότε μπορώ να το συναντήσω;
Π: θα το καλέσω αμέσως στην εταιρία όμως υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα..
Χ:τι πρόβλημα;
Π:δώστε μου λιγο χρόνο να τηλεφωνήσω και θα τα πούμε όλα📱🗯Π: σε μια ώρα να είσαι στο γραφείο σε χρειάζομαι...
1hour later
TorryΦτάνω στην εταιρία σαν τρελή, χαιρετάω τη Νινα στη ρεσεψιον με ένα νευμα και ορμάω στο γραφείο του Πέτρου χωρίς καν να χτυπήσω.. Καλημέρα φωνάζω και σηκώνω τα μάτια μου να δώ το Πέτρο και τότε το βλέμα μου συναντάει δυο σκούρα μπλέ μάτια..
YOU ARE READING
ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞
RomanceΕΚΕΙΝΟΣ ενας απο τους πιο πλούσιους άντρες τις χώρας, γόνος εφοπλιστικής οικογένειας που στα 29 του χρόνια έγινε κληρονόμος μιας τεράστιας περιουσίας. Απολαμβάνει τη φήμη του ως ο πιο περιζήτητος εργένης της χώρας...Ενω ζεί κάπου ανάμεσα στη σκληρή...