Κάνε με δική σου♡🔞

14K 540 2
                                    

Καθήσαμε στο γραφείο και ξεκίνησα να τον ρωτάω πράγματα για τη προσωπική και επαγγελματική του ζωή μήπως βρω μια άκρη στο ποιός μπορεί να κρύβεται πίσω απο όλα αυτά.
Έμαθα πως είναι μοναχοπαίδι και πριν 2 χρόνια κληρονόμησε τη ναυτιλιακη όταν οι γονείς του βρήκαν τραγικό θάνατο σε ένα τροχαίο δυστύχημα. Τότε αναγκάστηκε να αναλάβει τα ινία όλων των επιχειρήσεων του πατέρα του ως μοναδικός κληρονόμος. Ζεί μόνος
του έχει πάρα πολλους γνωστους όμως πολύ λίγους φίλους.
Η αλήθεια είναι πως δεν κατάφερα να μάθω κάτι που θα με βοηθήσει ιδιαίτερα όμως αυτό με τον θάνατο των γονιών του με προβλημάτισε..
Δεν ανέφερα τίποτα στο Χάρη καθώς πιστεύω πως απλά λογω δουλειάς είμαι υπερβολικά καχύποπτη και δεν συμβαίνει τίποτα περίεργο όμως θα ψάξω παραπάνω πραγματα γι αυτό για να είμαι σίγουρη.
Τ:προς το παρόν δεν εχω κάποια άλλη ερώτηση το μόνο που μένει είναι να τηλεφωνήσω ξανά στην εταιρία συναγερμου καθως και στην εταιρία με τις κάμερες ασφαλείας για να ενισχύσουμε απ όλες τις απόψεις το σύστημα ασφαλείας του σπιτιού καθώς όποιος κ αν ήταν αυτός που πυροβόλησε χθές μπήκε στο χώρο της έπαυλης εύκολα χωρίς οι κάμερες να πιάσουν κάτι.
Χ:ωραία θα τα κανονίσεις όλα αυτά όμως πρώτα θα μου απαντήσεις και σε κάποιες δικές μου ερωτήσεις.
Τ:Όπως;;
Χ:κάτάρχήν απο που βγαίνει το Tory?
T:απο το Victory.
X:οι γονείς σου σε ονόμασαν Victory?
T:Όχι το Τory βγήκε στη δουλειά απο το victory,και καλά επειδή φέρνω συνέχεια νίκες η αλλιώς επιτυχίες σε οτι κάνω.
Χ: δεν καταλαβαίνω.. θες να πεις πως το Tory είναι παρατσούκλι; τοτε το κανονικό σου όνομα ποιο είναι;;
Τ:Το κανονικό μου όνομα είναι Victoria. Το έγραφε και το συμβολαιό μου νόμιζα πως το είχε δει.
Χ:Όχι δεν το πρόσεξα..οι γονεις σου;;
Τ:οι γονείς μου τι;;
Χ:που ζουν;
Τ:Δεν ζουν...
Χ:συγγνώμη δεν ήθελα.
Τ:δεν πειράζει... απλά ας το αφήσουμε καλύτερα αυτό το θέμα..
Χ:Όπως θες.
Τ:Λοιπόν πάω να συνεχίσω τα τηλεφωνήματα στα συνεργεία για τις εργασίες στο σπίτι και θα σε δω πιο μετα..
Κάπως έτσι κύλησε όλη η μέρα μας κανονίζοντας όλες τις αλλαγές στην ασφάλεια του σπιτιού.Αφού τελείωσα με το συνεργείο συναγερμού γύρω στς 10 το βράδυ μπήκα ξανά στο σπίτι και κατευθυνθηκα προς την κουζίνα.χαιρέτησα τον Ξενοφών καξ έδωσα ένα γλυκό φιλί στη Σοφία που εκείνη τη στιγμή μαγείρευε το βραδινό.
Τ:ο Χάρης που είναι;
Ξ:Είναι ακόμη στο γραφείο κορίτσι μοθ αλλα μόλις τον φώναξα για φαγητό. Κάθισε και εσυ να φας κάτι όλη μέρα σήμερα δεν έχεις σταματήσει.
Η αλήθεια είναι πως ήθελα να καθίσω, όχι γιατί πεινούσα αλλά για να δω τον Χάρη που απο το πρωί δεν τον είχα συναντήσει καθόλου αφου εκείνος κλειστηκε στο γραφείο και εγω έτρεχα με τα συνεργεια, παρολα αυτά προτίμησα να κάνω ένα καυτό μπάνιο.
Τ:δεν πεινάω Ξενοφών μου θα ανέβω να κάνω ένα μπάνιο γιατί είμαι πτώμα. Θα σας δω το πρωί. Τους λέω με ευγένεια και βγαίνω απο τη κουζίνα..
Ανέβηκα στο δωματιό και κατευθύνθηκα στο μπάνιο ανοιξα το νέρο να τρέχει ώστε να γεμίσει τη μπανιέρα και πήγα στο δωμάτιο να πάρω όλα τα απαραίτητα.
Βύθισα το σώμα μου στο καυτό νερό και η ζεστασιά που αισθάνθηκα μου θύμισε το φιλί του...καυτό όπως το νερό εδω μέσα να ξεσηκώνει κάθε κύταταρρο του οργανισμού μου και ταυτόχρονα να με παραλύει τόσο ωστέ να μην μπορω να αρνηθώ τίποτα..
Δεν ξέρω πόση ώρα πέρασε με μένα στη μπανιέρα να τον σκέφτομαι όμως κατάλαβα πως ήρθε η ώρα να βγώ αφού το νερό ειχε αρχίσει να κρυώνει.φόρεσα τα εσωρουχά μου και απο πάνω ένα νυχτικάκι

ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora