Η ώρα είναι εννιά παρα τέταρτο και είμαι ήδη έτοιμη για το αποψινό πάρτυ όμως δεν κατεβαίνω στο σαλόνι. Προτιμώ να περιμένω στο δωμάτιο ως την ώρα που θα φύγουμε.. όσο λιγότερο τους δω μαζί απόψε τόσο το καλύτερο.
Η πόρτα χτυπάει και μπαίνει μέσα η Σοφία να με ειδοποιήσει για την άφιξη του Άλεξ.
Ανανεώνω το κραγιον μου ρίχνω μια τελευταία ματιά στο καθρέφτη και κατεβαίνω.Όταν φτάνω στη κορυφή της σκάλας βλέπω στην είσοδο του σπιτιού τον Χάρη να στέκεται και να μιλάει με τον Άλεξ. Με το που αντιλαμβάνονται τη παρουσία μου βλέπω και τους δυο να με κοιτάνε με θαυμασμο..
Ο Άλεξ παίρνει το λόγο και πλησιάζει το τέλος της σκάλας.
A:Είχα σχεδόν ξεχάσει πόσο εντυπωσιακά όμορφη είσαι εκτος δουλειάς Αγάπη!
Πριν προλάβω να απαντήσω το κινητό του Χάρη χτυπάει και αφου μιλάει για ένα λεπτο μας ενημερώνει πως θα περάσουμε να πάρουμε τη Τζέλα απο το σπίτι της.
Κατευθυνόμαστε προς το πάρκινκ και ο Άλεξ μου ζητάει τα κλειδιά και εγώ τα δίνω χωρίς αντίρηση.
Χ:νόμιζα πως δεν σου αρέσει να οδηγεί άλλος το αυτοκινητό σου μου μουρμουράει
Τ:ο Άλεξ είναι εξαίσιος οδηγός απαντώ για να του πληγώσω τον εγωισμό..εξάλλου το έχει οδηγήσει στο παρελθόν πολλές φόρες συνεχίζω.Μπορεί με τον Άλεξ η σχέση μας να είναι καθαρά φιλική ομως προτιμώ να μην το γνωρίζει για να τον κάνω να ανησυχει για το τι ακριβώς συμβαινει αναμεσά μας.
Μου ρίχνει ένα βλέμα γεμάτο θυμό και πρίν μπει στο αυτοκινητο μου ψιθυρίζει.
Χ:θα σε παρακολουθώ Torry.
Τ:αυτό είναι δική μου δουλεία κύριε Παπαργυρόπουλε απαντώ και μπαίνω στη θέση μου.
Σύντομα φτάνουμε στο σπίτι της τζελας το όποιο είναι μια εντυπωσιακή μονοκατοικία με κήπο και πισίνα. Περιμένουμε απ έξω και έπειτα απο λίγα λεπτά την βλέπουμε να πλησιάζει φορόντας ξανά ένα απερίγραπτα κοντό κόκκινο φόρεμα με ανοιχτό μπούστο..
Είναι εμφανές πως θέλει να τραβάει τα βλέματα πάνω της.Μπαίνει στο αυτοκίνητο και χωρίς να χαιρετήσει εμένα και τον Άλεξ ορμάει και φιλάει τον Χάρη στο στόμα...
Ο Άλεξ βλέπει κατευθείαν πως σφίγγομαι και μου κάνει νόημα τι συμβαίνει;δεν απαντώ και η διαδρομή συνεχίζεται για ένα εφιαλτικό εικοσάλεπτο με τη Τζέλα να μιλάει ασταμάτητα...
Φτανουμε έξω απο το πάρτυ και αφήνουμε τους δυο τους να κατέβουν.. παρκάρουμε και κατευθυνόμαστε προς την είσοδο.
ο Χάρης είχε ειδοποιήσει το Κώστα για την παρουσία μας στο πάρτυ και μας είχε εξασφαλίσει 2 προσκλήσεις για να φαινόμαστε σαν καλεσμένοι ώστε να μην δίνουμε στόχο οτι ο κ. Παπαργυρόπουλος ερχεται με συνοδεία στο πάρτυ.
Μπαίνουμε στην είσοδο του club και η πρώτη εικόνα που βλέπω είναι πλουσιοι άντρες και γυναίκες χωρισμένοι σε κλίκες να συζητάνε η καλυτερα να κοτσομπολεύουν κρατόντας ένα ποτήρι ποτό στο χέρι.. η Εικόνα αυτή θύμιζε περισσότερο συγκέντρωση παρά πάρτυ με τα δικά μου δεδομένα..κοιτάω τον Αλέξ
Α:όταν μου είπες πάρτυ δεν περίμενα αυτο μου λέει και γελάει..
Τ:ούτε και εγω είναι η αλήθεια!
Α:πάμε στο μπαρ. Ένα ποτό τουλάχιστον το δικαιούμαστε..
Καθώς κατεβαίνουμε τα σκαλιά βλέπω όλη τη παρέα του Χάρη και εκείνον μαζί να μας κοιτά εξονυχιστικα..
Προφανώς και ξεχωρίζουμε μπορεί και οι δυο να είμαστε βραδινά ντυμένοι όμως σίγουρα διαφέρουμε απο τους υπόλοιπους. Καθώς είμαι η μόνη γυναίκα που φοράω παντελόνι και όχι κάποιο πολυτελές φόρεμα και ο Άλεξ είναι ο μόνος απο τους άντρες που αντι για σακάκι και πουκάμισο φοράει μαύρο δερμάτινο και κοντομάνικο μπλουζάκι.
ESTÁS LEYENDO
ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞
RomanceΕΚΕΙΝΟΣ ενας απο τους πιο πλούσιους άντρες τις χώρας, γόνος εφοπλιστικής οικογένειας που στα 29 του χρόνια έγινε κληρονόμος μιας τεράστιας περιουσίας. Απολαμβάνει τη φήμη του ως ο πιο περιζήτητος εργένης της χώρας...Ενω ζεί κάπου ανάμεσα στη σκληρή...