Η επιλογή♡

9.5K 580 1
                                    

Η ώρα είναι 9 το πρωί και βρίσκομαι ήδη στην  B.S. Ο πέτρος με οδήγησε σε  ένα δωμάτιο στον πρώτο όροφο στο οποίο οι δυο πλευρές του καλυπτόταν απο φιμέ τζαμι και απο το οποίο  στη δεξιά πλευρά μπορείς να δεις σε έναν προαύλιο χώρο που μοίαζει με σκοπευτήριο εξοπλισμένο απ οσο μπορώ να διακρίνω με όλους τους απαραίτητους κινητούς και σταθερούς στόχους ώστε να εκπαιδεύται κανείς.. και απο την αριστερη πλευρά υπάρχει θέα σε ένα γυμναστήριο στου οποίου το κέντρο υπάρχει ένα κλουβί πάλης..
Ο πέτρος με καλει στη δεξιά πλευρά ώστε να βλέπουμε το σκοπευτήριο στο οποίο ήδη 3 μεγαλόσωμοι άνδρες έχουν αρχίσει τις βολές.
Ξεκινάνε όλοι μαζί με τους σταθερους στόχους και έπειτα ένας ένας με τη σειρα κινείτε στο χώρο για να πετύχει όσους στόχους ξεπετάγονται μπροστά του.Μπορώ να πω πώς και οι 3 είναι αρκετά εύστοχοι. Τον έναν απο αυτούς τον αναγνωρίζω καθώς ήταν χθες βράδυ στο rules μαζί με την Torry.
Π: βλέπεις Χάρη πως είναι όλοι αρκετά καλοί στις βολές για να μην μπερδεύεσαι για το ποιός κάνει τις πιο εύστοχες μπορεις να παρακολουθείς το σκόρ τους στην οθόνη ψηλά.
Όντως πάνω απο τους στόχους βρισκόταν μια γιγαντοοθόνη στην οποία αναγραφόταν 8 ονοματα ανάμεσα τους και το όνομα της Torry  καθώς και μιας ακόμη γυναίκας.
Δίπλα σε 3 ονόματα υπήρχε ηδη αναγραμένο  ενα σκορ προφανώς άνηκε στους 3 που μόλις έριξαν βολές.Ακολουθούν άλλα 3 άτομα 2 άντρες και μια γυναίκα η οποία λίγο πολύ μοιάζει με άντρα αφου είναι τεράστια σε ύψος και κιλά. Το σκόρ όλων ως τωρα είναι αρκετά υψηλό. Όλοι έχουν φτάσει σε σκορ που κυμένεται απο 78% εως 88% κανείς όμως που να ξεχωρίζει.
Τότε μπαινουν η Torry και ένας ακόμη άντρας.. γελάνε και κάνουν πειράγματα με τα όπλα σαν να στοχεύουν  ο ένας τον άλλον. Δείχνουν ιδιαίτερη οικιότητα.. δίνουν τα χέρια σαν να βάζουν κάποιο στοίχημα και ξεκινάνε

Στους σταθερούς στόχους προς το παρόν κανείς απο τους δύο δεν εχει χάσει καμία βολή βλέπω και τους δυο να σταματάνε βάζουν τα όπλα στις θηκές

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Στους σταθερούς στόχους προς το παρόν κανείς απο τους δύο δεν εχει χάσει καμία βολή βλέπω και τους δυο να σταματάνε βάζουν τα όπλα στις θηκές. Και κάτι συζητούν.
Χ:γιατί σταμάτησαν; τι κάνουν;ρωτάω το Πέτρο που στέκεται δίπλα μου..

Π: επίδειξη ικανοτήτων,μου απαντά, ξέρουν πως είναι οι καλύτεροι και έχουν ένα είδος μικρού πολέμου μεταξύ τους.. λογικά διαπραγματεύονται με τι όπλο να ρίξουν τους επόμενους στόχους για να δουν ποιός θα βγεί νικητής.

Xaris thoughts:
Τους βλέπω να σταματάνε την ολιγόλεπτη συζήτηση και η Torry κατευθύνεται σε ένα έπιπλο με πολλά συρτάρια διαλέγει μερικά μαχαίρια και γυρνάει στη θέση της το ίδιο κάνει και εκείνος.
Βάζουν 3 στόχους στο καθένα με ανθρώπινο σωμα. Ξεκινάει πρώτος εκείνος και στους 3 στόχους πέτυχε θώρακα. Ο Πέτρος είπε πως θεωρείτε καταπληκτικό χτύπημα για μαχαίρι. Τότε η Torry παίρνει θέση  στους δικους της στόχους πριν ρίξει κοιτάει στο τζάμι πίσω απο το οποίο βρίσκομαι.
Ξέρω πως δεν μπορεί να δει ποιος είναι μέσα παρολααυτά χαμογελάει και ρίχνει τα 3 μαχαίρια. Και τα 3 βρίσκουν κεφάλι.

Π:Σου είπα πως είναι η καλύτερη.Μου λέει γεμάτος θαυμασμό ο Πετρός.
Π:Με όλο τον σεβασμό ήταν λαθος σου να την αμφισβητήσεις. Αν αυτή τη στιγμη ήξερε πως  στην ουσία περνάει interview για σένα μετά απο όσα είπες χθές είμαι σίγουρος πως δεν θα ερχόταν καν.
Συνεχίζω να κοιτάω σκεπτικός τη Torry στο σκοπευτήριο.
Είναι όντως η καλύτερη και στους κινητούς στόχους εξακολουθεί να πετυχαίνει το απόλυτο,κινείτε με άνεση στο χώρο και πυροβολεί όλους τους στόχους χωρίς να χάσει κανέναν..
Όταν έχουν τελειώσει και οι δυο κοιτάμε την οθόνη που αναγράφει Άλεξ 94% επιτυχία Torry 98% και τη βλέπω να πανηγυρίζει..είναι η πρώτη φόρα που η εικόνα της δεν έχει αυτόν τον δυναμισμό αλλά μοιάζει περισσότερο με μικρό παιδί.
Στη πραγματικότητα απο τις σκέψεις μου με φέρνει για ακόμη μια φορά ο Πέτρος που με οδηγεί στην άλλη πλευρά του δωματίου ώστε να βλέπουμε το κλουβί. Τη στιγμή που φτάνω στο τζάμι βλέπω να παλεύουν ένας απο τους  άντρες με την γυναίκα.. απο τη μια μου φαίνεται λίγο δύσκολο μια γυναίκα να κερδίσει σε πάλη έναν άντρα απο την άλλη η γυναίκα αυτή έχει σχεδόν την ίδια σωματική διάπλαση με τους περισσότερους άντρες και όντως σε ένα γρήγορο αγώνα η γυναίκα καταφέρνει να τον καθηλώσει στο έδαφος με μια λαβή.
Αμέσως μετά η Torry μπαίνει στο κλουβί και με το που τη βλέπω απέναντι στη τεραστίων διαστάσεων γυναίκα για κάποιο λόγο μου δημιουργείτε ένα αίσθημα φόβου.. Όμως για ακόμη μια φορά εκπλήσομαι όταν βλέπω τη Torry να έχει το πάνω χέρι και να βγάζει εκτός την άλλη γυναίκα.
Χ:Νομίζω πως δεν χρειάζεται να δω κάτι άλλο... θέλω να φωνάξεις την Torry για να συζητήσουμε τους όρους της συνεργασίας μας!ανακινώνω στον Πέτρο.
Π:αρκεί να δεχτεί..τον ακούω να μουρμουρίζει και μέσα μου ελπίζω να δεχτεί....

ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora