Χ:που είστε? Με ρωτά ο Χάρης με το που δεχομαι τη κλήση του.
Τ:Γιατί θέλετε να έρθετε να μας βρείτε;
Χ:εννοείται.
Τ:θα έρθετε μόνοι σας ή θα φέρετε και τα κορίτσια παρέα;
Απαντώ όλο ειρωνία.
Χ:Ξεκόλλα και πες μου που στο διάολο είσαι φωνάζει έξαλλος ενώ τα κορίτσια μου κάνουν νόημα να απαντήσω.
Τ:Στο εξοχικό του λέω και κλείνει το τηλέφωνο χωρίς να πει τίποτε άλλο και λίγη ώρα αργότερα ορμάνε και οι 3 φουριόζοι μέσα στο σπίτι.
Α:θα μας ακούσετε ή μας έχετε καταδικάσει ήδη;
Τ:καλύτερα να μιλήσουμε χωριστά, δεν θέλω να επηρεάσω καμία για το τι απόφαση θα πάρει.
Χ:τι εννοείς;
Τ:εννοώ πως κάποια μπορεί να είναι πιο πρόθυμη να σας συγχωρέσει απο κάποια άλλη.
X:Ωραία έλα μαζί μου τότε, λέει καθως με τραβάει στο κήπο ενω οι άλλοι χωρίζονται σε υπνοδωμάτιο και κουζίνα για να μιλήσει το κάθε ζευγάρι μόνο του.
Χ:Ήταν απλά χορεύτριες, ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού είδε πως είμαστε 3 άντρες μόνοι και κάναμε μεγάλη κατανάλωση σε ποτά και για να μας ευχαριστήσει μας έστειλε αυτές τις χορεύτριες, ήρθαν λίγο πριν απο εσάς, εγώ τους είπα πως παντρεύομαι και τότε χτύπησε το κινητό εκείνη το είδε και μου είπε πως η νύφη δεν κάνει να μιλάει με το γαμπρό πριν το γάμο και το αναποδογύρισε όμως αμέσως εγώ της είπα να μην τολμήσει να απλώσει ξανά χέρι στα πραγματά μου και τις έδιωξα.
Αλλά να φανταστώ αυτό δεν έκατσες να το δείς.Σωστα;
Τ:Σωστά.
Χ:Άρα είμαστε οκ;
Τ:όχι Χάρη δεν είμαστε οκ. Και ξέρεις γιατί; Γιατί αν εσύ με έβλεπες έτσι με κάποιον δεν θα το προσπερνούσες έτσι απλά και κυρίως γιατί νιώθω πως κάθε φορά που γίνεται κάτι καλό ματαξύ μας εσυ πάντα με απογοητεύεις.
Έτσι έγινε με τη πρώτη μας φορά, ετσι έγινε με την εγκυμοσύνη μου και έτσι και τώρα...μια μέρα πριν το γάμο μας.
Κου-ρα-στη-κα.Να πρέπει να σε συγχωρώ, να δέχομαι τη συγγνώμη και τις εξηγήσεις σου...
Γιατί μια φορά δεν μπορείς να μου φερθείς όπως μου αξίζει;
Χ: έτσι νιώθεις; πως σε απογοητεύω;
Ειλικρινά μια μέρα πριν το γάμο μας μου λες πως τόσο καιρό σκέφτεσαι αυτό;
Δεν του απαντώ απλά μένω να τον κοιτάω με μάτια βουρκωμένα, δεν ξέρω αν αυτό που το είπα όντως το πίστευα απλά βγήκε τόσο αυθόρμητα απο μέσα μου.
Χ: Τι με κοιτάς; Αν αυτο που νιώθεις είναι απογοήτευση δεν υπάρχει λόγος να είμαστε μαζί, ούτε να γίνει αυτός ο γαμημένος γάμος. Τα διαλύουμε όλα χωρίζουμε και ζήσε χωρίς απογοήτευση την υπόλοιπη ζωή σου, μου ουρλιάζει σχεδόν.
Τ:Αυτό κάνεις πάντα, πάντα κάνεις μια ανοησία και μετά τα παρατάς.Ποτέ δεν μένεις εδώ να προσπαθήσεις, απλά φέρεσαι απαίσια και τα χαλάς όλα.
Αλλά αν σου είναι τόσο εύκολο να ζήσεις χωρίς εμένα και το παιδί σου, διαλυσέ τον τον γάμο.
Α: παιδιά ηρεμίστε τι βλακείες είναι αυτές για μια χορεύτρια.
Μας λέει ο Άλεξ καθώς βγαίνει στο κήπο μαζί με τους άλλους επειδή άκουσαν τις φωνές μας.
Τ:Δεν είναι για τη χορεύτρια Άλεξ. Απλά πάρτε τα κορίτσια αφού τα βρήκατε και φύγετε.
Σ:θα σας αφήσουμε αλλά σας παρακαλώ ηρεμίστε, μας συμβουλεύει η Σία καθώς φέυγει με τους υπόλοιπους.
Όταν φεύγουν τα παιδιά κατευθύνομαι στο εσωτερικό του σπιτιού και γεμίζω ένα ποτήρι ουίσκι, το πίνω μονοκοπανιά και βάζω και δεύτερο.
Χ:Σταμάτα να πίνεις μου φωνάζει ο Χάρης καθώς μου τραβά το ποτήρι.
Τ:Γιατί τι φοβάσαι οτι θα μεθύσω και θα αρχίσω να τρίβομαι σε άλλους άντρες όπως κάνεις εσύ με τη πρώτη ευκαιρία του λέω και γελάω μεθυσμένη.
Χ:Λές λάθος πράγματα και θα τα μετανιώσεις.
Τ:εσύ κάνεις λάθος πράγματα του φωνάζω και προσπαθώ να πάρω πίσω το ποτήρι μου που κρατάει ακόμα όμως δεν με αφήνει, με μια κίνηση πετάει το ποτήρι στο τοίχο και με αρπάζει απο τον καρπό, με τραβά πάνω του και καθώς βάζει τα χέρια του στους γλουτούς μου με ανεβάζει στο πάγκο της κουζίνας
Χ:Τι είναι λάθος λέγε; οτι σε θέλω τόσο γαμημένα πολυ, οτι ποτέ δεν κοίταξα άλλη γυναίκα εκτός απο σένα, οτι θέλω να κοιμάμαι και να ξυπνάω μαζί σου και οτι θέλω να σε πηδάω κάθε μέρα...
Οτι θέλω να σε πηδήξω τώρα συνεχίζει έπειτα απο μια παύση.
Και εσύ μου λες πως για όλα αυτά εισαι απογοητευμένη;
Τ:Φοβάμαι... τολμάω να πω την αλήθεια που νιώθω να με καίει μέσα μου, φοβάμαι οτι κάποια μέρα όλα αυτά θα αλλάξουν, φοβάμαι πως όσα γραφουν τα περιοδικα πως κάποια στιγμή θα επιστρέψεις στην άστατη ζωή σου θα γίνει αλήθεια.Ζηλεύω,πρώτη φορά στη ζωή μου ζηλεύω τόσο πολύ και εσύ δεν με βοηθάς καθόλου του λέω και τον χτυπάω στο στήθος.
Χ:Θα σε βοηθήσω τώρα μου απαντά και αρχίζει να με φιλά με πάθος καθώς ανοίγει τα πόδια μου και χώνεται ανάμεσα.
Ούτε εσύ με βοηθάς Torry, δεν είναι ντύσιμο αυτό για μια μητέρα και σύζυγο αλλά δεν το σχολίασα,
και αν νομίζεις πως είσαι η μόνη που φοβάται κάνεις λάθος.Εγώ φοβάμαι κάθε άντρα που σε πλησιάζει,μου λέει καθώς φιλάει το λαιμό μου, αν μπορούσα να σε κρατήσω για πάντα μέσα στο σπίτι θα το έκανα τόσο πολύ με κάνεις να ζηλεύω συνεχίζει καθώς αφαιρεί τη μπλούζα μου.
Όμως προσπαθώ να συγκεντρωθώ στο ότι είσαι εδώ, στο οτι απο όλους τους άντρες διάλεξες εμένα να γίνω συζυγός σου και έφερες στο κόσμο το δικό μου γιο.
Τ: Εσυ είσαι εδώ;Τον ρωτάω με δυσκολία καθώς αφαιρεί το εσωρουχό μου.
Χ:Μόνο εδώ μου λέει καθώς μπαίνει μέσα μου, για πάντα εδώ Torry συνεχίζει και με ξαπλώνει στο πάγκο ενώ συνεχίζει να κάνει σκληρές ωθήσεις μέσα μου.
Είσαι σαν ναρκωτικό Torry,κάθε μέρα σε χρειάζομαι και πιο πολύ και καμία μα καμία δεν μπορεί να σε αντικαταστήσει.Ξυπνάς άγρια ένστικτα μέσα μου και ταυτόχρονα τόσο γλυκά.θέλω να σε πηδάω σαν να είσαι η προσωπική μου πόρνη και μετά να κοιμάμαι στην αγκαλιά σου.
Τ:φέρσου μου τότε σαν να είμαι η πόρνη σου.
Χ:Δεν γίνεται.
Τ:Κάντο μου, επιμένω.
Και με μια γρήγορη κίνηση με στηρίζει στα πόδια μου και με γυρνα ώστε το στήθος μου να ακουμπά το πάγκο και αρχίζει να με χτυπά στα οπίσθια με δύναμη.
Χ:μερικές φορές θέλω τόσο πολύ να σε χτυπήσω μου λέει καθώς συνεχίζει να χτυπα τα οπισθιά μου και να μπαινοβγαίνει μέσα μου.
Τ: Τι άλλο;
Χ:Δεν θες να συνεχίσω Torry.
T: θέλω. Απαντώ με σιγουριά και τότε ακούω να τραβά τη ζώνη απο το παντελόνι του και να την παιρνά απαλα γύρω απο το λαιμό μου. Δαγκώνει τη πλάτη μου με δύναμη και επειτα τη μέση μου και μετά τα οπισθιά μου και τότε τραβά τη ζώνη και με χτυπά μια φορά με αυτή και ξανά μια.
Ο πόνος είναι δυνατός αλλα ο τρόπος του με κάνει να ερεθίζομαι όσο ποτέ ξανά.
Με γυρνά και με ανεβάζει στο πάγκο μου ανοίγει τα πόδια και αρχίζει να με γλύφει σαν τρελός, σαλιώνει όλη τη περιοχή μου και παίζει με τη γλώσσα του τη κλητορίδα μου καθώς τα δαχτυλά του βυθίζονται μέσα μου και έπειτα σταματά φέρνει τα δάχτυλα του στο στόμα μου και με διατάζει να τα γλύψω.χωρίς δισταγμό αγγίζω το χέρι του και παίρνω ένα ένα τα δαχτυλά του στο στόμα μου αρχίζοντας να τα γλύφω και να γεύομαι τα υγρά μου.
Σκύψε και πάρε μου πίπα τώρα.Διατάζει και υπακούω πέφτοντας στα τέσσερα τον παίρνω στο στόμα μου μα δεν με αφήνει για πολύ, με γυρνά στο χαλί της κουζίνας και συνεχίζει να με πηδά άγρια μέχρι να τελειώσει μέσα μου.
Χ: Τώρα πάμε στο κρεβάτι μας, και μην ξανασκεφτείς να κοιμηθούμε χώρια ούτε μια νύχτα. Μου λέει καθώς με σηκώνει αγκαλιά και με οδηγεί στη κρεβατοκάμαρα.
Σε πόνεσα; Με ρώτα λίγο πριν κοιμηθώ.
Τ:Ναί. Αλλά ήταν τέλειο του απαντώ και αποκοιμιέμαι στην αγκαλιά του.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞
RomanceΕΚΕΙΝΟΣ ενας απο τους πιο πλούσιους άντρες τις χώρας, γόνος εφοπλιστικής οικογένειας που στα 29 του χρόνια έγινε κληρονόμος μιας τεράστιας περιουσίας. Απολαμβάνει τη φήμη του ως ο πιο περιζήτητος εργένης της χώρας...Ενω ζεί κάπου ανάμεσα στη σκληρή...