Torry:
Τελειώνοντας με την υποτιθέμενη εκπαίδευση πηγαινω κατευθείαν στα αποδυτήρια ώστε να κάνω ένα ντουζ.
Μπαίνω στις ντουζιέρες και αφήνω το καυτό νερό να τρέξει πάνω μου και προσπαθώ να σκεφτώ...Είμαι σίγουρη πως ο Πέτρος για κάποιο λόγο μας έβαλε σήμερα σε αυτή τη διαδικασία. Όλη την ώρα της εκπαίδευσης είχα την αίσθηση πως περνάμε κάποιου είδους τεστ και μπορεί να μην γνωρίζω τον λόγο όμως ήθελα να δώσω το καλυτερό μου εαυτό και αυτό έκανα.. Η περιέργεια δεν με αφήνει να ηρεμίσω,μόλις τελειώσω απο εδώ θα πάω να βρω τον Πέτρο και να μιλήσω μαζί του.
Βγαίνω απο το ντουζ στεγνωνω τα μαλλιά μου και τα πιάνω σε ένα ψηλό σινιον μακιγιάρομαι απαλά ντυνομαι γρήγορα και φεύγω για το γραφείο του Πέτρου. Χτυπάω ελαφρά την πόρτα και μπαίνω στο γραφείο πριν πάρω κάποια απάντηση και έρχομαι ξανά αντιμέτοπη με εκείνον..Και τότε όλες οι απορίες μου λύνονται, καταλαβαίνω ακριβώς οτι έκεινος βρισκόταν πίσω απο το τζάμι στο γραφείο.Μας παρακολουθούσε και αποφάσιζε ποιον θα διαλέξει για τις υπηρεσίες του.. Είμαι σίγουρη πως διάλεξε εμένα μετα την άριστη απόδοση μου όμως τον γελάσανε αν νομίζει πως μετά τη χθεσινή απαξίωση θα συνεργαστώ μαζί του.
Χ:καλως ήρθες σε περίμενα. Τον ακούω να μου λέει με ένα άκρως γοητευρικό χαμόγελο στο προσωπό του..
Τ: και πως ήσουν τόσο σίγουρος πως θα ανέβω στο γραφείο; Του απαντώ με εντελώς διαφορετικό τόνο..
Χ:απο το ελάχιστο που σε ξέρω μπορώ να καταλάβω πως θα ερχόσουν να ζητήσεις εξηγήσεις απο τον Πέτρο.
Τ:και η εξήγηση απ οτι βλέπω είσαι εσύ. Τον διακόπτω πριν τελείωσει τη προτασή του.Χ:Ακριβώς.απαντά αυτάρεσκα και συνεχίζει..
Χ:θα στο πώ απλά για να τελειωνουμε με αυτό.θέλω να δουλέψεις για μένα Τorry.Ας πούμε τώρα τι ακριβώς ζητάω απο σένα καθώς και ποια θα είναι η αμοιβη σου.Λέει γεμάτος σιγουριά μα τον γελάσανε..
Τ: Λυπάμαι κύριε Παπαργυρόπουλε αλλά αρνούμαι να συνεργαστώ μαζί σας. Του απαντω και τον βλέπω να θυμώνει ήδη..
Χ: Τι πράγμα;;Με ρωτά γεμάτος νεύρα και μέσα μου ήδη αρχίζω να χαίρομαι που τον εξαγρίωσα τόσο εύκολα....
ESTÁS LEYENDO
ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞
RomanceΕΚΕΙΝΟΣ ενας απο τους πιο πλούσιους άντρες τις χώρας, γόνος εφοπλιστικής οικογένειας που στα 29 του χρόνια έγινε κληρονόμος μιας τεράστιας περιουσίας. Απολαμβάνει τη φήμη του ως ο πιο περιζήτητος εργένης της χώρας...Ενω ζεί κάπου ανάμεσα στη σκληρή...