Μπήκαμε στο rules με τον Κώστα ενώ η Tory αποφάσισε να μείνει στο αυτοκίνητο και να περιμένει.
Νομίζω την ταλαιπώρησα πολύ.Δυο εβδομάδες τώρα δείχνει πολύ εξαντλημένη και πολύ φοβάμαι πως την ταλαιπώρησα άδικα.
Κ:είσαι μαλάκας μου λέει ο Κώστας στα ίσια με το που κάτσαμε στο bar.
Αποκλείεται η Tory να παίζει με αυτόν και ταυτόχρονα να συναντίεται με την γκομενά του και να έχει τόσο θερμές σχέσεις..
Μπορεί να την ήθελε κάτι και να συναντήθηκαν όπως και σήμερα έκτακτα την κάλεσε αυτη η αστυνομικός και την συνάντησε η Tory. Και εσύ σαν μαλάκας αντι να ζήτησεις εξηγήσεις είχες τη Τζέλα γυμνή στη πισίνα σου.. τώρα οτι και να κάνεις θα φταίς. Και που δεν την εμπιστευτηκες και που κατευθείαν πήγες με άλλη.
Χ:θόλωσα Κώστα. Είμαι τόσο ερωτευμένος που τρελάθηκα στην ιδέα πως κάποιος άλλος την άγγιξε..
Όμως με τη Τζέλα δεν έκανα τίποτα.. δεν μπορούσα. Μόνο ήθελα να την δει η Tory και να την πληγώσω..
Κ:οκ φίλε εγώ σε πιστεύω. Την Tory όμως πως θα την πεισεις να σε συγχωρήσει;;
Χ:Μαλάκα τα έκανα σκατά. Δεν το πιστεύω...τι θα κάνω τώρα;
Κ:εγω λέω να πιούμε το ποτό μας και να γυρίσετε σπίτι νωρίς εκει θα είστε οι δυο σας. Βρες μια ευκαιρία να της μιλήσεις.
Σε μισή ώρα μπήκαμε ξανά στο αυτοκίνητο αφήσαμε τον Κώστα στο σπίτι του και κατευθυνθήκαμε προς την έπαυλη. Σε όλη τη διαδρομή δεν μίλησε κανείς. Εγώ σκεφτόμουν τι να της πω.. και εκείνη έδειχνε κουρασμένη.. Ίσως σωματικά , ίσως συναισθηματικά.. Δεν ξέρω. Φτάσαμε και κατέβηκα πρώτος την περίμενα να κατέβει και προχώρησα δίπλα της.
Μπήκαμε στο σπίτι και πήρα την απόφαση να μιλήσω.
Χ:Tory? Μπορούμε να μιλήσουμε;
Τ: κ. Παπαργυρόπουλε με ταλαιπωρήσατε αρκετά όλη την ημέρα όπως και κάθε μέρα τον τελευταιο καιρό.Δεν σας είναι ακόμη αρκετό; αρχίζει να μου λέει με ένταση και τα μάτια της βουρκώνουν.. βλέπω πόσο φορτισμένη είναι συναισθηματικά..
Μπορείτε να συνεχίσετε αύριο μαζί μου μόνο αφήστε με σήμερα να ξεκουραστώ.
Ξεσπάει σε κλάματα και βλέπω όλη την στενοχώρια που της προκάλεσα να βγαίνει στην επιφάνεια.
Χ:Συγγνώμη μωρό μου της λέω και πάω να την αγκαλιάσω αλλά με τη παλάμη της με σταματάει.. Έκανα λάθος συνεχίζω..
Τ:σταμάτα δεν θέλω να σε ακούσω.. άσε με να πάω στο δωματιό μου μου απαντα καθώς προσπαθώ να την βάλω στην αγκαλιά μου.. και εκεί αρχίζει να βγάζει οτι νιώθει.. με κλάματα και γροθιές στο στήθος μου προσπαθεί να ξεφύγει και εγώ την κρατώ όσο πιο πολύ μπορώ ελπίζοντας να κουραστεί και να με αφήσει να μιλήσω..
Τ:ασε με δεν αντέχω.
Χ:σαγαπω ασε με να σου εξηγήσω..
Τ:δεν θέλω τίποτα με διακόπτει.. δεν υπάρχει εξήγηση.. Σε είδα να την αγγίζεις να την έχεις γυμνή και να την ακουμπας ενω το προηγούμενο βράδυ κάναμε έρωτα.. και εσυ μου φέρθηκες σαν να ήμουν παιχνίδι..
Δεν θέλω καμία εξήγηση. Τελειώνει και με διώχνει μακριά..
Όμως καθώς ανεβαίνει το πρώτο σκαλί την βλέπω να στηρίζεται ζαλισμένη στο κάγκελο και λίγο πριν λιποθυμίσει προλαβαίνω να την πιάσω στην αγκαλιά μου...
Με τη λιπόθυμη Tory στα χέρια μου ανέβηκα στο δωματιό μου, στο δωματιό μας.Την ακούμπησα απαλά στο κρεβάτι και πάτησα το κουμπί της ενδοεπικοινωνίας.
Σοφία θέλω νερό και χυμό και δεν ξέρω τι άλλο στο δωματιό μου ΤΩΡΑ. λιποθύμισε η Tory. Λέω βιαστικά και κλείνω.
Σε λιγότερο απο μισό λεπτό πανικοβλημένοι ο Ξενοφών και η Σοφία μπήκαν στο δωμάτιο.
Ξ: εσυ και οι βλακείες σου φταιτε γι αυτή τη κατάσταση.
Μου φωνάζει με νεύρα ο Ξενοφών και ξαφνιάζομαι μιας και πρώτη φορά μου μιλά με τόσο θάρος. Όμως δεν λέω τίποτα γιατί ξέρω πως πρώτον το λέει σαν πατέρας μου και δεύτερον πως έχει δίκιο.
Εγω φταιω που τη στενοχώρησα και τη ταλαιπλωρησα τόσο.
Τη βλέπω να κινείτε και να μισοανοίγει τα μάτια της..
Τ:θέλω να πάω στο δωματιό μου.
Χ: Εδώ είναι καρδιά μου το δωματιό σου απαντώ με θάρρος.. όμως δεν παίρνω απάντηση..
Βγείτε λίγο έξω ζητάω ευγενικά απο τη Σοφία και τον Ξενοφών. Αν χρειαστεί κάτι θα σας καλέσω.
Χ:Tory είσαι αδύναμη μείνε εδω απόψε. Θέλω να νιώθω σιγουριά πως είσαι καλά και αύριο αν είσαι ακόμη θυμωμένη μαζί μου φύγε...
Τ:καλά μου απαντά αδύναμη ενώ βλέπω πως προσπαθεί να λύσει τη θήκη του όπλου απο τη μέση της..
Πλησιάζω δειλά τα χέρια μου και την αγγίζω..
Και εκεινη συνοφρυώνεται..
Χ:Μόνο να σε βοηθήσω να τη βγάλεις μωρό μου της ψιθυρίζω καθώς ξεκουμπώνω τη θήκη της..
Συνεχίζω για λίγο να αγγίζω το δέρμα της κοιλιάς της και χαμογελώ..
Απο το πρώτο άγγιγμα με ανατρίχιασες Τory μουρμουρίζω ενώ εκείνη την έχει πάρει ο ύπνος..
Στις 6 το πρωί ένιωσα μια έντονη δροσιά εξαιτίας του ότι κοιμηθήκαμε χωρίς σκεπασμα και τότε ένιωσα τη Tory να τυλίγεται γύρω μου.. Λογικά για να καταφέρει να ζεσταθεί..
Την έσφιξα πάνω μου και τράβηξα όσες περισσότερες τζούρες απο το άρωμα της μπορούσα.. Μιας και ήξερα πως όταν θα ξυπνούσε δεν θα ήθελε ουτε να με δεί.
Την κράτησα έτσι ως το πρωί χαζεύοντας το πόσο όμορφη ήταν..
Όταν την ένιωσα να κινείτε στην αγκαλιά μου
Τ:Γιατί με κρατάς αγκαλιά;
Χ:Καλημέρα μωρό μου.
Τ:δεν είμαι.. τελοσπάντων γιατί είμαι εδω;
Χ:Λιποθύμισες και σε έφερα για να ξέρω πως είσαι καλά..
Τ:μάλιστα λέει ειρωνικά ενω σηκώνεται..
Σε πόση ώρα φεύγουμε για την εταιρία;;
Χ: Δεν θα πάμε στην εταιρία..θα μείνουμε εδω να ξεκουραστείς.
Τ:είμαι μια χαρά.
Αλλά αν έχεις σκοπό να μείνεις μέσα θα είμαι στο δωματιό μου..
Μου απάντησε βγαίνοντας απο το δωμάτιο και χτυπόντας τη πόρτα πίσω της..
Torrys thoughts:
Μπήκα στο δωμάτιο και ξέσπασα σε κλάματα χωρίς να ξέρω ακριβώς το γιατί.Ίσως γιατί ήθελα να μείνω λίγο ακόμη στην αγκαλιά του ή ίσως γιατι με έχει θυμώσει τόσο πολύ..
Είμαι τόσο μπερδεμένη μέσα μου απο τη μια θέλω να ακούσω την εξηγησή του και απο την άλλη δεν θέλω να ακούσω τίποτα μετα απο όσα είδα στη πισίνα.. Διώχνω όλες τις σκεψεις απο το κεφάλι μου..
Πρέπει να βρώ τη τσάντα μου μέσα στην οποια έχω το φάκελο που μου έδωσε η Χριστίνα και να δω επιτέλους τι γίνεται με όσα υποψιάζομαι για τους γονείς του Χάρη.
Πηγαίνω στο σαλόνι μα δεν είναι πουθενά.. Το ίδιο και στη κουζίνα
Τ:Σόφία καλημέρα. ξέρεις που είναι η τσάντα μου;
Σ:αγάπη μου καλημέρα πως είσαι σήμερα;
Τ:καλύτερα. Η τσάντα μου;
Σ: την βρήκα στη σκάλα πεσμένη και την ανέβασα στο δωμάτιο του Χάρη χθες βράδυ μετα την λιποθυμία σου.
Τ:ευχαριστω θα σε δω μετά!
Ανεβαίνω ξανά στη σκάλα και στέκομαι έξω απο το δωμάτιο του Χάρη.
Χτυπάω διστακτικά..
Τίποτα.Καμία απάντηση.
Ξαναχτυπάω. Το ίδιο.
Λογικά είναι στο μπάνιο. Μπαίνω παίρνω τσάντα φεύγω λέω στον εαυτό μου.. και όντως μπήκα στο δωμάτιο και ο Χάρης ήταν στο μπάνιο,ψάχνω για τη τσάντα μου και δεν τη βρίσκω ξανακοιτάω όλο το δωμάτιο και τη βλέπω στη μικρή πολυθρόνα μαζί με τη θήκη του όπλου μου. Τη παίρνω βιαστικά και γυρνάω να φύγω όμως τότε συγκρούομαι με ένα βρεγμένο σώμα και όλα μου τα πράγματα πεφτουν στο πάτωμα. Σηκώνω τα μάτια μου για να συναντήσω εναν ημιγυμνο Χάρη να με κοιτά ερωτηματικά.Τ:Ήρθα να πάρω τα πραγματά μου.
Καταφέρνω με το ζόρυ να πω αφου η θέα και μόνο του γυμνού Χάρη με αναστάτωσε ολόκληρη.
Δεν μου απάντησε τίποτα μόνο έμεινε να με κοιτά και έτσι και εγώ προσπάθησα να τον προσπεράσω για να βγώ εξω όμως με έπιασε απο τους καρπούς και με γύρισε στην αγκαλιά του και κρατόντας με σφιχτά ένωσε τα χείλη μας σπρόχνωντας απευθείας τη γλώσσα του μέσα μου..
και εγώ έλιωσα στο αγγιγμά του τόσο πολύ που ένιωσα τα γόνατά μου να λυγιζούν..παραδόθηκα αφήνοντας τα χέρια μου να αγγίξουν το κορμί του και να νιώσω ξανά αυτή την αίσθηση πληρότητας που μου στέρησε τόσες μέρες τώρα..
Όμως σύντομα η εικόνα της ημίγυμνης Τζέλας ήρθε ξανά στο μυαλό μου και χωρις να το πολυσκεφτώ το χέρι μου προσγειώθηκε με φόρα στο μαγουλό του.
Τ:Μην με αγγίξεις ξανά ΠΟ-ΤΕ.
X:θέλω να σου εξηγήσω.
Τ:είναι αργά.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞
RomanceΕΚΕΙΝΟΣ ενας απο τους πιο πλούσιους άντρες τις χώρας, γόνος εφοπλιστικής οικογένειας που στα 29 του χρόνια έγινε κληρονόμος μιας τεράστιας περιουσίας. Απολαμβάνει τη φήμη του ως ο πιο περιζήτητος εργένης της χώρας...Ενω ζεί κάπου ανάμεσα στη σκληρή...