θα γίνουμε γονείς♡

8.2K 401 1
                                    

Είμαστε έξω απο το γιατρό και πρώτη φορά έχω τόσο πολύ αγωνία.. Νιώθω τα χέρια μου να ιδρώνουν και τη καρδία μου να χτυπάει απίστευτα γρήγορα.
Τ:ηρέμισε μωρό μου.. Εγώ πρέπει να αγχώνομαι μου λέει με απίστευτη ηρεμία η Tory.
?: η κυρία Στεφάνου.
Τ:Μάλιστα απαντά η Tory καθώς σηκώνεται και εγω την ακολουθώ.
Ο κύριος με ρωτά η γιατρός; όταν μπαίνουμε στο γραφείο της.
Χ:είμαι ο άντρας της.
Απαντώ χωρίς δεύτερη σκέψη, για να κερδίσω απο την Tory ένα χαμόγελο γεμάτο αγάπη.
Γ:ωραία. Πείτε μου λοιπόν ποιός ο λόγος της επίσκεψης;
Τ:Ήρθαμε για να επιβεβαιώσουμε μια εγκυμοσύνη.Το τελευταιο διάστημα είχα ζαλάδες και εμετούς εκανα ένα τεστ σήμερα το πρωί και βγήκε θετικό.
Γ:υπάρχει πιθανότητα η κύηση να είναι περισσότερο του ενός μήνα;
Τ:Όχι.Σίγουρα λιγότερο.
Τότε στο υπερηχογράφημα κοιλίας πιθανότατα να μην φανεί.
Θα έρθετε μαζί μου στο εξεταστήριο για να κάνουμε ένα ενδομήτριο υπέρηχο καθώς και μια χοριακή.
Εσείς μπορείτε να περιμένετε εδω.
Με ενημερώνει η γιατρός και μένω για ακόμη λίγη ώρα μόνος μου περιμένοντας..
Λίγο μετά η Tory και η γιατρός βγήκαν απο το εξεταστήριο.
Γ:καθίστε.Μας λέει η γιατρός δείχνοντας μας τις καρέκλες.
Γ:Συγχαρητήρια!Απ ότι βλέπω δεσποινίς μου είστε όντως έγκυος.
Η εγκυμοσύνη σας βέβαια μετράει περίπου τρεις εβδομάδες επομένως δεν μπορούμε να δούμε ακόμη το μωρό. Προς το παρόν όλα κυλούν ομαλά θα ξαναέρθετε όμως σε 2 εβδομάδες για τον πρώτο υπέρηχο.Ολοκληρώνει όσα θέλει να μας πει χαμογελόντας...
Ευχαριστήσαμε τη γιατρό και αφου πληρώσαμε βγήκαμε έξω και εκεί έξω απο το κτήριο του ιατρείου εκδηλώσαμε όλο μας τον ενθουσιασμό. Η Tory πήδηξε στην αγκαλιά μου και τσίριζε πως θα γίνει μαμά και εγώ έκλαιγα σφίγγοντας την όσο πιο πολύ μπορούσα πάνω μου και ευχαριστώντας το θεό για το δώρο που μου έχει κάνει.
Χ:θα γίνουμε γονείς μωρό μου..

Αναβάλαμε τα ψώνια στα μαγαζιά με μια και μοναδική εξαίρεση να αγοράσουμε δυο μπλουζάκια τα οποία ανακήνωναν τα ευχάριστα νέα στους φίλους μας.
Ήταν δυο γρκι κοντομάνικα μπλουζάκια που είχαν αποτυπωμένη πάνω τους τη φράση daddy to be και mommy to be.
Γυρω στις 8 ήμασταν ήδη σπίτι και είχαν έρθει τα φαγητά που ειχαμε παραγγείλει ενώ εμείς πάνω απο τα μπλουζάκια μας είχαμε φορέσει τις ζακέτες μας ώστε να μην φαίνεται η στάμπα..
Μισή ώρα αργότερα ήρθε η Σία με τον Άγγελο και λίγα λεπτα μετά ο Κώστας ο οποίος φαίνεται αγωνιούσε να ξαναδει τη Σία μιας και δεν συνηθίζει να έρχετε στην ώρα του. Τελευταίοι ήταν Ο Άλεξ με τη Χριστίνα.
Καθίσαμε όλοι στο τραπέζι που είχαμε τα φαγητά και σερβίραμε σε όλους κρασί.
X:Λοιπόν παιδιά... σας μαζέψαμε όλους σήμερα εδω για δυο λόγους.
Πρώτον γιατί θέλουμε πολύ να γνωριστούμε καλύτερα  όλοι μεταξύ μας ώστε να γίνουμε μια μεγάλη παρέα.
Και δεύτερον για να σας συστήσουμε και το νέο μέλος της παρέας αυτής.
Κοιτάζω τη Tory και πιάνουμε και οι δυο τα φερμουάρ απο τις ζακέτες μας.
Τ:Περιμένουμε μωρό φωνάζει η Tory
Ενώ  οι φίλοι μας κοιτούσαν σαστισμένοι τα μπλουζάκια μας προσπαθόντας να καταλάβουν τι είπαμε..
🤷‍♂️Α:Τόλη θα κάνεις μωρό;;
Τ:Ναι αγάπη μου του απαντά η Tory και τότε όλοι σαν να ξύπνησαν μονομιας αρχισαν να φωνάζουν και να μας εύχονται για το μωρό..
Κ:Ρε μαλάκα αν σου έλεγα πριν 2 μήνες οτι θα ερωτευτείς θα κάνεις σχέση και θα γίνεις μπαμπάς θα νόμιζες πως είμαι τρελος..
Χ:Τη πάτησα φίλε του λέω κλείνοντας του το μάτι
Για να πάρω μια μαλάκη αγκωνιά απο τη Tory στο στομάχι..
Τ:παιδιά χαίρομαι πάρα πολύ για τις ευχές σας όμως αν δεν αρχίζουμε να τρώμε θα φάω εσάς αλήθεια.
Μας είπε η Tory χαιδεύοντας τη κοιλιά της και ήταν οτι χρειαζόμασταν για να πέσουμε με τα μούτρα στο φαγητό.
Όλο το βράδυ κύλησε πολύ όμορφα με συζητήσεις πειράγματα και παιχνίδια με τον μικρό Άγγελο ο οποίος φαίνεται να περνάει πολύ καλά με τη παρέα μας και να έχει ιδιαίτερη αδυναμία στο Κώστα..
Πράγμα το οποίο φαίνεται πολύ καλό μιας και εκείνος και η Σία δείχνουν έντονο ενδιαφέρον ο ένας για τον άλλον..
Καθόμασταν όλοι στο σαλόνι όταν η Χριστίνα πήγε στη κουζίνα και λίγο μετά φώναξε και την Tory για να τη βοηθήσει με κάτι..

ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞Where stories live. Discover now