Δεν περίμενα πως μετά απο 3 εβδομάδες ο Γιαννούλης θα είναι ακόμη σε τέτοια εγρήγορση ώστε να καταφέρει να με απαγάγει στη πρώτη μου διαδρομή εκτός σπιτιού.
Οι κινήσεις του αυτές όμως αποδεικνύουν φόβο και νευρικότητα και όχι ένα καλά οργανωμένο σχέδιο..
Οι άντρες που με άρπαξαν ήταν σωματικά δυνατοί μα παντελώς άσχετοι με οτι έχει να κάνει με απαγωγές η φύλαξη κάποιου.
Και αυτό κάνει τη δουλειά μου ακόμη πιο εύκολη.
Καταρχήν έδεσαν τα χέρια μου μπροστά πράγμα που μου δίνει ευχέρεια κινήσεων και δέυτερον αποφάσισαν να με προσέχει μόνο ένας γιατί οπως είπαν "τι θα κάνει ρε μαλάκα γκόμενα είναι και μάλιστα έγκυος" .
Τον παρακολουθώ για λίγη ώρα και τον βλέπω να μην μου δίνει καμία σημασία παρα μόνο να χαζεύει το κινητό του.
Βάζω τα χέρια μου στη ζώνη μου και ευχαριστώ το θεό που ήμουν προνοητική ώστε να έχω πάνω μου οτι χρειαζόμουν.Τραβάω απο τη θήκη της μια μικρή λάμα και αρχίζω να κόβω το σχοινί ανάμεσα στα χέρια μου.Δουλειά που αποδείχθηκε αρκέτα δύσκολη έτσι όπως ήμουν δεμένη.Κάποια λεπτα αργότερα καταφέρνω να ελευθερώσω τα χέρια μου χωρίς να γίνω αντιληπτή..
Συνεχίζω όμως να τα κρατάω μπροστα ανάμεσα στα πόδια μου για να δώσω την εντύπωση πως είμαι ακόμη δεμένη..
Τ:ΕΙΙ βοήθεια αρχίζω να τσιρίζω σαν υστερική και τον βλέπω να τάράζεται..
?: τι έπαθες και τσιρίζεις ετσι;; Μου φωνάζει;
Τ:Σε παρακαλώ κοίτα λίγο κάτι νιώθω να περπατάει στη πλάτη μου θα με τσιμπίσει συνεχίζω να φωνάζω σαν κοριτσάκι που φοβάται τα έντομα.
?:Καλά καλά σκάσε όμως, μου απαντα καθως πλησιάζει τη καρέκλα μου, σκύβει πίσω μου για να κοιτάξει και αδιάφορα μου γυρνά ξανά τη πλάτη.
?:Δεν υπάρχει τίποτα γι αυτο βουλωσε το.
Τώρα είναι η κατάλληλη ευκαιρία δίνω θάρρος στον εαυτό μου.
Είναι ένα βήμα μακριά μου και γυρισμένος πλάτη.
Πετάγομαι ορθια και βάζω τη λεπίδα στο λαιμό του καθώς με το άλλο χέρι κράταω το κεφάλι του και του λέω βιαστικά.
Τ:Η λεπίδα μου ακουμπάει ακριβώς πάνω στη σφαγίτιδα φλέβα σου γι αυτο μην προσπαθήσεις να κουνηθεις γιατί σε λίγο θα είσαι μακαρίτης.
Οι υποψίες μου πως ο τύπος ήταν άπειρος σε τέτοια δουλειά επιβεβαιώθηκε με την απαντησή του.
?:Τι θες να κάνω;
δώσμου το όπλο σου.του λέω και όντως το κάνει χωρίς πολλές συζητήσεις..
Το πιάνω με το αριστερό μου χέρι και με μια γρήγορη κίνηση τον χτυπάω με τη λαβή του στο κεφάλι,κίνηση η οποία ευτυχώς τον άφησε αναίσθητο..
Τον αφήνω να πέσει στο πάτωμα και παίρνω αμέσως οτι σχοινί βρίσκω απο αυτά που χρησιμοποιήθηκαν σε μένα αλλά και απο όσα ακόμη βρίσκονται στο δωμάτιο και τον δένω όσο πιο καλά μπορώ. Σε χέρια και πόδια.
Την ώρα που τελειώνω το δέσιμο όμως νιώθω ένα δυνατό πόνο στη κοιλιά μου που σχεδόν με λυγίζει..
Τ:Σε παρακαλώ μωρό μου αν θες να ζήσεις και εσύ και η μαμά ασε τα παιχνίδια και κάτσε ήσυχος σκέφτομαι τη στιγμή που ακόμη ένας δυνατός πόνος έρχεται..
Ακούω τη εξωτερική πόρτα να ανοίγει και έπειτα βήματα να πλησιάζουν στη δική μου. Δεν ήξερα ποιόν ή πόσους θα αντιμετοπίσω και δεν πρόλαβα να σκεφτώ γι αυτό στάθηκα απλά πίσω απο τη πόρτα με το όπλο στα χέρια μου.Η πόρτα ανοίγει και βλέπω τελικά το Γιαννούλη να μπαίνει μέσα.
Τ:Γειά σου Γιαννούλη του λέω με δυνατή φωνή και τη στιγμή που γυρνάει να με κοιτάξει τον χτυπάω και αυτόν με το όπλο στο κεφάλι με όση περισσότερη δύναμη μπορώ..
Μπράβο Torry δύο στα δύο επιβραβεύω τον εαυτό μου την στιγμή που πέφτει αναίσθητος και ακόμη ένας πόνος με χτυπάει σαν ηλεκτρισμός σε όλο το κορμί...
Προσπαθώ να παραβλέψω πως οι πόνοι δυναμώνουν και δένω και τον Γιαννούλη όσο πιο σφιχτά μπορώ.
Τους τραβάω πλάτη με πλάτη και τους δένω και μαζί για να είμαι σίγουρη.
Παίρνω το κινητό απο τη τσέπη του και καλώ στο τηλέφωνο του Χάρη.
Χ:Ναι;
Τον ακούω να απαντάει γεμάτος άγχος.
Τ:Είμαι σε ένα υπόγειο στη Σοφοκλή δίπλα σε ένα ρόζ κτήριο που μοιάζει με μπουρδέλο.
Τους έχω πιάσει όμως ααα.. νομίζω πως γεννάω,ελάτε όσο πιο γρήγορα μπορείτε.. προλαβαίνω να τους πώ οτι είχα δει απο το βαν όταν με κατέβαζαν πριν το κινητό του Γιαννούλη κλείσει απο μπαταρία.
Τ:Γαμώτο ουρλιάζω μόνη μου και το πετάω στο τοίχο.. Δεν πρόλαβα να του πω πως τον αγαπώ.
Όσο περιμένω οι πόνοι συνεχίζουν και κάθε λεπτό δυναμώνουν περισσότερο.. Αρχίζω να μην αισθάνομαι καθόλου καλά και νιώθω πως θα χάσω τις αισθήσεις μου. Προχωράω προς την πόρτα ώστε να βγώ έξω και να φωνάξω κάποιον και εκείνη την ώρα βλέπω το Χάρη να μπαίνει στο κτήριο..
Και πάλι δεν προλαβαίνω να του πω πως τον αγαπώ καθώς τα πάντα γύρω μου σκοτείνιασαν και το τελευταίο πράγμα που ένιωσα ήταν τα ζεστά χέρια του Χάρη μετά απο τόσες εβδομάδες να τυλίγονται γύρω μου...
Ευτυχία......Όταν φτάσαμε στο κτήριο τρέχω βιαστικά να μπώ μέσα χωρίς να με νοιάζουν οι φωνές των αστυνομικών που προσπαθούσαν να με σταματήσουν.
Ανοίγω την πόρτα της εισόδου και προχωράω σε ένα στενό διάδρομο στο τέλος του οποίου υπάρχει μια ακόμη πόρτα.
Βλέπω την Torry μου να την ανοίγει και να βγαίνει κρατόντας τη κοιλιά της. Σηκώνει το βλέμα της και με κοιτάζει λίγο πριν φτάσω δίπλα της.. Δεν προλαβαίνω να της πω συγγνώμη ούτε όλα όσα ήθελα και λιποθυμάει στην αγκαλιά μου.....Η αστυνομία ανέλαβε το Γιαννούλη με τον βοηθό του και σύντομα θα μας καλέσουν στο τμήμα για κατάθεση.
Εγώ η Χριστίνα και ο Άλεξ φέραμε τη Torry στο νοσοκομείο και λίγο μετά ήρθε η Σια με τον Κώστα.Γ👩⚕️: Χάρη με φωνάζει η γιατρός καθώς βγαίνει απο το ιατρείο.
Το μωρό έρχεται πρόωρα και μάλιστα με ισχιακή προβολή, αυτό σημαίνει πως κατεβαίνει με τα πόδια.
Θα προχωρήσουμε σε καισαρική τομή καθώς δεν μπορούμε να επαναφέρουμε την Torry και φοβόμαστε για κάποια επιπλοκή..πρέπει να πάω μέσα,όμως θα βγαίνει συνεχώς κάποιος να σε ενημερώνει..
Η ώρα περνούσε και κανείς δεν έβγαινε.Όλοι ανησυχούσαμε μα εγώ κόντευα να τρελαθώ.. Ο φόβος για τη ζωή της σε συνδιασμό με το ότι δεν πρόλαβα να της πω πως ότι έκανα και οτι έιπα ήταν για να τη κρατήσω ασφαλή κόντευε να με κάνει να πεθάνω..
Συγγνώμη μωρό μου,συγγνώμη ψιθύριζα μόνος μου..
Η γιατρός βγήκε ξανά όμως το βλέμα της έδειχνε πως κάτι δεν πάει καλά.
Γ👩⚕️:Χάρη συγχαρητήρια το μωρό σας γεννήθηκε και χαίρει άκρα υγείας θα μπει για 2 μέρες σε θερμοκιτίδα λόγο της πρόωρης γεννησής του όμως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας...
Στο σημείο αυτό κάνει μια παύση που μου έδειχνε πως η συνέχεια δεν είναι τόσο ενθαρυντική.
Για την Torry τα πράγματα όμως είναι πιο δύσκολα η πρόωρη γέννηση του μωρού σε συνδιασμό με τη λάθος θέση του της είχε προκάλεσει εσωτερικη αιμοραγία, αυτός είναι και ό λόγος που έχασε τις αισθήσεις της.
Καταφέραμε να σταματήσουμε την αιμοραγία όμως η κατάσταση της είναι κρίσιμη.
Τα επόμενα δυο 24ωρα θα δείξουν αν θα μπορέσει να κρατηθεί στη ζωή.
Χ:Τι λες; Τι είναι αυτό που μου λες;
Ουρλιάζω και κάνω όλους όσους είναι στο θάλαμο να με κοιτάζουν;;
Θα πεθάνει η Torry μου;;
Θα πεθάνει και θα ξέρω πως τις τελευταίες στιγμές που έζησε μαζί μου ήταν δυστυχισμένη;
Κάθομαι στη καρέκλα πίσω μου και αναπνέω βαριά. Και ο γιος μου; θα μεγαλώσει χωρίς τη μαμά του;
Ρωτάω και την ίδια στιγμή σκέφτομαι αυτό που της είχα πει τότε.. πως θα της πάρω το μωρό όταν γεννηθεί και η σκέψη αυτή κάνει τον πόνο ανεξέλκτο μέσα μου.
Χ:Θέλω να τη δω.. Πρέπει να τη δω, πρέπει να προλάβω να της πω παρακαλάω σχεδόν τη γιατρό με δάκρυα στα μάτια..
Γ👩⚕️: Χάρη η κατάσταση της είναι ακόμη κρίσιμη..
Προσπαθει να πει μα δεν την αφήνω..
Χ:Σε ικετεύω δυο λεπτά μόνο μην με αφήσεις να ζήσω με αυτο το βάρος..
Συνεχίζω να την παρακαλάω..
Γ👩⚕️: έλα να φορέσεις την ειδική στολή.. αλλά δυο λεπτά μόνο επιμένει και το ίδιο λεπτό είμαι όρθιος ώστε να την ακολουθήσω...
ESTÁS LEYENDO
ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞
RomanceΕΚΕΙΝΟΣ ενας απο τους πιο πλούσιους άντρες τις χώρας, γόνος εφοπλιστικής οικογένειας που στα 29 του χρόνια έγινε κληρονόμος μιας τεράστιας περιουσίας. Απολαμβάνει τη φήμη του ως ο πιο περιζήτητος εργένης της χώρας...Ενω ζεί κάπου ανάμεσα στη σκληρή...