Έχουν περάσει δύο εφιαλτικές εβδομάδες απο τη τελευταία φορά που είδα τη Tory.
Οι πρώτες μέρες κύλησαν με εμένα να είμαι θολωμένος απο το το θυμο μου και να μην κάνω καμία προσπάθεια για επικοινωνία μαζί της..
Έβαζα μόνο τον Κώστα να περνάει απο το σπίτι της Σίας για να βεβαιωθεί πως είναι καλά εκείνη και το μωρό.κατα τα άλλα ασχολήθηκα αποκλειστικα με το να στείλω τον Γιαννούλη στη φυλακή.
Προσέλαβα τον καλύτερο δικηγόρο της Αθήνας και μαζί με όλα τα στοιχεία απευθύνθηκε στην αστυνομία για σύλληψη του με κατηγορίες που αφορούσαν τη δόλοφονία των γονιών μου και τη προσπάθεια εμπλοκής της ναυτιλιακής σε εμπόριο όπλων.
Η αστυνομία άμεσα εξέδωσε διεθνές ένταλμα σύλληψης και τον αναζητεί.
Αφού ηρέμισα πως επιτέλους θα αποδωθεί δικαιοσύνη για το θάνατο των γονιών μου άρχισα να σκέφτομαι πόσο άδικα φέρθηκα στη Tory.
Εκείνη ήταν που κατάλαβε πως κάτι πάει λάθος με το θάνατο των γονιών μου,εψαξε και βρήκε όλα τα στοιχεία και χαρη σε εκείνη θα καταφέρω να στείλω το Γιαννούλη στη φυλακή και εγώ θολωμένος απο τις εξελίξεις οχι μόνο δεν την ευχαρίστησα αλλά της φέρθηκα απαίσια.
Την ίδια άποψη φυσικά έχουν και ο Ξενοφών με τη Σοφία και τον Κώστα οι οποίοι σχεδόν πλέον δεν μου μιλάνε για όσα έκανα..
Εδω και 4 μερές είμαι συνεχώς έξω απο το σπίτι της Σίας να χτυπάω τα κουδούνια και να ζητάω να τη δώ όμως κανείς δεν μου ανοίγει.
Είναι παρασκευή βράδυ και για μια ακόμη φορά παρακαλάω τη Σία να μου ανοίξει.
Όμως αντι για τη Σία στη πόρτα προς εκπληξη μου εμφανίζεται η Tory.
Μια Tory που σε καμία περίπτωση δεν ήταν η δική μου όμορφη και γεμάτη ζωντάνια Tory.
Τα μάτια της φαινόταν κουρασμένα με μαύρους κύκλους , η επιδερμίδα της ήταν χλωμή ενώ έδειχνε ιδιαίτερα αδυνατισμένη,πράγμα το οποίο σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί η εγκυμοσύνη της.
Τ:απ οτι άκουσα τακτοποίησες πολύ καλά την υπόθεση του Γιαννούλη μου λέει αδύναμα.
Χ:Ναι της απαντώ αμήχανα.
Τ:και τώρα βρήκες χρόνο για μένα και το παιδί σου;
Συνεχίζει με παγωμένο βλέμα.
Η ερωτησή της χτύπησε σαν μαχαιριά στη καρδιά μου γιατί κατάλαβα πόσο δίκιο είχε όλον αυτό το καιρό.
Τ:Δεν χρειάζεται να μου απαντήσεις.
Το μωρό είναι καλά,τουλάχιστον νιώθω πως είναι καλά αφου έχει αρχίσει να κινείτε.
Μου λέει σαν να θέλει να συνεχίσει να με πονάει που χάνω αυτές τις στιγμές απο τη ζωή τη δική της και του μωρού μας.Σε λίγες μέρες έχω ραντεβου για το υπερηχογράφημα, θα φροντίσω να σου το στείλω με τον Κώστα συνεχίζει με το ίδιο ψυχρό ύφος.
Και αυτο είναι δικό σου λέει καθώς μου δίνει πίσω το δαχτυλίδι της.
Μην ξαναέρθεις απο εδώ. Ολοκληρώνει πριν προσπαθήσει να κλείσει τη πόρτα.
Χ:Συγγνώμη της λέω και βάζω το χέρι μου για να τη σταματήσω..
Συγγνώμη αγάπη μου..
Έκανα λάθος. Τρελάθηκα όταν έμαθα πως δολοφονήθηκαν οι γονείς μου και ξέσπασα σε σένα χωρίς να φταίς,τόσες μέρες ήμουν θολωμένος όμως δεν μπορώ να ζω μακριά απο σένα και απο το μωρό. Σε χρειάζομαι..
Τ:Εγώ όμως όχι.
Χ:Λες ψέματα Tory. Δες πως είσαι της λέω και την τραβάω έξω απο το σπίτι.
Την πηγαίνω στο καθρέφτη της εισόδου.
Δες τον εαυτό σου αγάπη μου. Της λέω ενω τη κρατάω απο τους ώμους μπροστα στο καθρέφτη.
Αυτή είναι η εικόνα σου χωρίς εμένα.Αδύναμη,χλωμή και κενή Tory.
Αυτό είναι πως δεν με χρειάζεσαι;
Τ:Άσε με.. Φύγε μου λέει τόσο σιγανά λές και δεν έχει δυνάμεις ούτε να μιλήσει ενώ απο τα μάτια της αρχίζουν να τρέχουν δάκρυα.
Χ:Έκανα λάθος και σου ζητάω συγγνώμη.Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα και εσύ δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς εμένα ότι και αν λές.Αν μπορείς να με συγχωρήσεις έλα να με βρείς.
Θα περιμένω της λέω ένω φιλάω απαλά το κεφάλι της.
Βλέπω πως δεν προσπαθεί να με αποφύγει και σκύβω στη κοιλιά της.
Να προσεχεις τη μαμά φίλε απευθύνομαι στη κοιλίτσα της και αφήνω ένα απαλό φιλί πάνω της.
Φεύγω βιαστικά χωρίς να τη κοιτάξω ξανά.Ξέρω πως είμαι ικανός να πέσω στα πόδια της για συγχώρεση όμως σίγουρα θέλω αν αποφασίσει να γυρίσει σε μένα να είναι επειδή το θέλει απο μόνη της και όχι απο λύπηση..
Σκέψου σωστά μωρό μου παρακαλάω απο μέσα μου την ώρα που κλείνω τη πόρτα.
4 μέρες μετά και η Tory δεν έχει κάνει καμία προσπάθεια να με δεί.
YOU ARE READING
ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞
RomanceΕΚΕΙΝΟΣ ενας απο τους πιο πλούσιους άντρες τις χώρας, γόνος εφοπλιστικής οικογένειας που στα 29 του χρόνια έγινε κληρονόμος μιας τεράστιας περιουσίας. Απολαμβάνει τη φήμη του ως ο πιο περιζήτητος εργένης της χώρας...Ενω ζεί κάπου ανάμεσα στη σκληρή...