Είμαστε στο αυτοκίνητο και επιστρέφουμε στο σπίτι όταν στο κινητό μου χτυπάει ο ήχος του μηνύματος.το βγάζω απο τη τσάντα μου νομίζοντας πως είναι η Σία.όμως το μήνυμα είναι απο άγνωστο παραλήπτη με όχι και τόσο φιλική διάθεση.
📱:Σταμάτα να χώνεις τη μύτη σου σε ότι δεν σε αφορά γιατί θα είσαι η πρώτη που θα βγει απο τη μέση.
Μια ξεκάθαρη απειλή απεναντί μου που μου δίχνει πως όποιος και αν κρύβεται πίσω απο αυτά που βρήκα στην εταιρία δεν είναι διατεθημένος να με αφήσει να ανακατευτώ και πολύ..
Χ:ποιός είναι μωρό μου;
Τ:κανείς.. Η Σία δηλαδή έστειλε να δει τι κάνω.. θα την πάρω εγω αύριο.
Χ:αύριο δεν έχω δουλειά στην εταιρία πέρα απο ένα ραντεβου το απόγευμα θέλεις το πρωί να πάμε στο σκοπευτήριο;
Τ:Ναι φυσικά. Αφου το θέλεις..
Δεν συζητήσαμε τίποτα άλλο. Ο Χάρης παρέμεινε συγκεντρωμένος στη συζήτηση και εγώ χάθηκα στις σκέψεις μου για όσα έγιναν και όσα ανακάλυψα σήμερα..
Το σίγουρο είναι πως ίσως χρειαστώ βοήθεια απο τον Άλεξ. Πρέπει αύριο να του τηλεφωνήσω για να μπορέσω να λύσω το μυστήριο όσο πιο γρήγορα γίνεται καθώς φοβάμαι για τη ζωή του Χάρη.
Φτάσαμε σπίτι και καθώς ανεβαίναμε τις σκάλες συναντήσαμε τη Σοφία..
Σ:παιδιά μου πως είστε ανησύχησα χθες που δεν γυρίσατε..
Χ:είμαστε καλά Σοφία της απαντά ενω εγω της δίνω ενα φιλί στο μάγουλο.
Χ:αύριο όσο θα λείπουμε θέλω τα πράγματα της Tory να μεταφερθούν στο δωματιό μου της ζητά ο Χάρης αφήνοντας και τις δυο μας εκπληκτες.
Καληνύχτα Σοφία. Συνεχίζει τραβόντας με απο το χέρι..
Σου είπα πως είναι το δωματιό μας άρα τα πραγματά σου πρέπει να είναι εκεί.
Τ:Δεν ξέρω Χάρη νιώθω πως είναι κάπως νωρίς του απαντώ.Για να αντικρίσω μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ένα βλέμα θυμού απο εκείνον.
Χ:πολύ ωραία τότε μπορείς να μείνεις στο δωματιό σου μου απαντά πριν μου κλείσει τη πόρτα του δωματίου στα μούτρα..
Χαμογελώ γιατί μου άρεσε το πόσο πολύ με ήθελε μαζί του και μπαίνω στο δικό μου υπνοδωμάτιο.
Κάνω ένα γρήγορο ντουζ φοράω ένα ανάλαφρο σετ πυτζάμες και πηγαίνω ήσυχα προς το δωματιό του.
Τον βλέπω ξαπλωμένο με τα μάτια κλειστά,ξέρω όμως πως δεν κοιμάται.. πλησιάζω δηλά και χώνομαι κάτω απο τα σκεπάσματα..
Τ:εδώ είναι το δωματιό μου. Εδώ είναι και όλος μου ο κόσμος του ψιθυριζω για να πάρω την αγκαλιά που είχα τόση ανάγκη.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞
RomantizmΕΚΕΙΝΟΣ ενας απο τους πιο πλούσιους άντρες τις χώρας, γόνος εφοπλιστικής οικογένειας που στα 29 του χρόνια έγινε κληρονόμος μιας τεράστιας περιουσίας. Απολαμβάνει τη φήμη του ως ο πιο περιζήτητος εργένης της χώρας...Ενω ζεί κάπου ανάμεσα στη σκληρή...