Παρκάραμε εξω απο το σπίτι της Σίας.Άκόμη δεν έχω πει στον Χάρη ποιόν θα γνωρίσει καθώς μου αρέσει να τον βλέπω ετσι αγχωμένο.. Σπάνια μπορεί να δει κανείς τον σπουδαίο κύριο Παπαργυρόπουλο να είναι σε αμηχανία.. κι όμως αυτή τη στιγμή είναι τόσο αξιολλατρευτα αγχωμένος... Και το απολαμβάνω που είναι έτσι μόνο και μόνο γιατί θα γνωρίσει κάποιον άνθρωπο σημαντικό για μένα.. Μου αρέσει γιατί με αυτόν τον τρόπο βλέπω πόσο νοιάζεται για μένα.
Χ:Tory θα χτυπήσεις επιτέλους το κουδούνι; δεν μπορώ άλλη αναμονή.Μου γκρινιάζει..
Χτυπάω το κουδούνι και απο μέσα ακούω τη Σία να ρωτάει ποιός είναι και αφου λέω το όνομα μου ακούω τις γνωστές τσιρίδες του μικρού μου Αντρούλη και το συνηθισμένο τσακωμό με τη Σία να μην τρέχει στις σκάλες...
Η πόρτα ανοίγει και δυο ερωτήσεις ακούγονται ταυτόχρονα
Αγγελος🤷♂️:ποιός είναι αυτός;;
Σία:είσαι τρελή;
Τ:Γεία σας αγάπες μου και εγώ χαίρομαι που σας βλέπω.λέω με ειρωνία και παίρνω αγκαλιά τον άγγελο και τον φιλάω ρουφιχτά στα μάγουλα.
Γιατί τρελή;; ρωτάω σαν να μην καταλαβαίνω..
Σία:φέρνεις σπίτι τον κ.Παπαργυρόπουλο χωρίς να μου το πεις;; είναι όλο το σπίτι χάλια.Τ:δεν έφερα τον Κ.Παπαργυρόπουλο, Σία, έφερα απλώς τον Χάρη.
Χάρη απο εδώ η Σία. Σία ο Χάρης και απο εδώ ο καλύτερος μου φίλος ο Άγγελος. Άγγελε απο εδω ένας νεός φίλος ο Χαρης.
Αγγελος🤷♂️: ξέλει να παίζει πιστόλια;
Τory:Νομίζω πως όχι αλλά φαντάζομαι μπορείς να του μάθεις..
Άγγελος🤷♂️:θέλεις να σου μάθω;;
Τον ρωτάει με σοβαρότητα.
Χάρης:φυσικά θέλω.
Άγγελος:τέλειααα πάω να τα φέλω μην φύγετε..
Τσιρίζει καθώς πηγαίνει στο δωμάτιο του.
Σία:περάστε μέσα γιατί μάλλον έχετε πολλά να μου πείτε εσείς οι δύο. Μας λέει αφου μάλλον απο το μικρό μου πρόλογο κατά τη γνωριμία τους εκείνη κατάλαβε τα πάντα. Αφου μπαίνουμε στο σαλόνι και καθόμαστε με τον Χάρη στον καναπέ υπερβολικά κοντά η Σία δεν αντέχει και κάνει την ερωτησή της.
Σία:πείτε μου αλήθεια.Το έχετε κάνει;; Μας ρωτά σοκαρισμένη μα σίγουρα δεν περιμένει την απάντηση που της ετοιμάζουμε..
Tory-Xaris:έχουμε σχέση!είπαμε με μια φωνή !!
Σία:Ο Χάρης Παπαργυρόπουλος που όλα τα περιοδικα γράφουν για τον άνδρα που δεν κραταει γυναίκα πάνω απο ένα βράδυ. Και η Tory με το φόβο δέσμευσης κάνανε σχέση μεταξύ τους;
Τ:Τόσο καιρό με παρακαλας να κάνω σχέση και τώρα μας την λες;;
Σ:συγγνώμη έχετε δίκιο αλλά πόσες εκπλήξεις να αντέξω και εγω μαζεμένες...Λοιπόν να κάνω καφεδάκια και να τα πούμε;
Τ:Ναι! Ερχομαι να σε βοηθήσω.και εσύ μείνε εδω για μάθημα στα πιστόλια του λέω και του αφήνω ένα βιαστικό φιλί στα χείλη.
VOUS LISEZ
ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞
Roman d'amourΕΚΕΙΝΟΣ ενας απο τους πιο πλούσιους άντρες τις χώρας, γόνος εφοπλιστικής οικογένειας που στα 29 του χρόνια έγινε κληρονόμος μιας τεράστιας περιουσίας. Απολαμβάνει τη φήμη του ως ο πιο περιζήτητος εργένης της χώρας...Ενω ζεί κάπου ανάμεσα στη σκληρή...