Το πρωί ξύπνησα εξαιτίας μιας μικρής ενόχλησης στη περιοχη που με χτύπησε η σφαίρα.
Ξέρω πως θα κάνει καιρό να επουλωθεί εντελώς...
Χαμογελάω με τη κοιμισμένη εικόνα του Χάρη δίπλα μου και καθως τον κοιτάω προσπαθώ να σκεφτω πως θα μοιάζει το μωρό μου...
Ασυναίσθητα φαντάζομαι αγόρι..
Χ:θα με ματιάσεις Tory.
Μου λέει ο Χάρης που απ οτι φαίνεται ήταν ξύπνιος τόση ώρα και απολάμβανε το οτι το κοιτούσα τόσο προσηλωμένα..
Τ:Θέλεις να κάνουμε αγόρι η κορίτσι;
Τον ρώτησα ενω μπήκα στην αγκαλιά του..
Χ:Δεν το έχω σκεφτεί αγάπη μου. Οτι φύλλο και να είναι το μωρό είναι το ίδιο για μένα..Γιατι ρωτάς;
Τ:Γιατί σε κοιτούσα και ασυναίσθητα ονειρεύτηκα έναν μπέμπη.Νομίζω πως θα ήθελα να είναι αγόρι.
Χ:πότε θα πάμε στη γιατρό;
Τ:Σε δυο εβδόμαδες έχουμε τον υπέρηχο και ίσως μάθουμε το φύλλο.
Δεν προλάβαμε να ολοκληρώσουμε τη συζητησή μας καθώς το κινητό του Χάρη μας διέκοψε.
X📱:παρακαλώ;
?📱:καλησπέρα απο το Α.Τ. τηλεφωνώ για την υπόθεση της κ.Σωτηρίου θα μπορούσατε να έρθετε απο το τμήμα για κάποιες διευκρινήσεις μαζί με την κ. Σωτηρίου και να σας ενημερώσουμε για την υπόθεση;
Χ📱: Φυσικά. Σε μισή ώρα θα είμαστε εκεί..
Ο Χάρης έκλεισε το τηλέφωνο και λιγο μετά βρισκόμασταν στο δρόμο για το Α.Τ. όλες αυτές τις μέρες ανέβαλα να μιλήσω στο Χάρη για όσα είχα μάθει για την υποθεσή του όμως μέσα μου ήμουν σχεδόν σίγουρη πως για τον πυροβολισμό μου ευθυνόταν ο Γιαννούλης και προτιμούσα να πω την αληθεια εγώ στον Χάρη παρά κάποιος αστυνομικός. Ελπίζω να μην έχουν ανακαλύψει ακόμη κάτι ώστε να προλάβω να του μιλήσω εγώ πρώτη για όσα ξέρω.
Φτάσαμε στο τμήμα και κατευθυνθήκαμε στο γραφείο του αξιωματικου υπηρεσίας.
Α:καλημέρα σας καθίστε.
Μας καλωσόρισε ο αστυνομικός.
Σας κάλεσα εδώ για να σας πω όσα ανακαλύψαμε απο την ερεύνα της ασφάλειας και απο τα στοιχεία της πυρίτιδας στο χώρο.
Χ:Σας ακούμε.
Α:Λοιπόν όποιος και αν πυροβόλισε τη δεσποινίς Σωτηρίου βρισκόταν μέσα στο χώρο του εστιατορίου και μάλιστα στο σημείο του επάνω ορόφου που οδηγεί στις τουαλέτες.
Αν λοιπόν όντως ισχύει πως στο χώρο του εστιατορίου βρισκόσασταν μόνο όσοι είσασταν καλεσμενοι στο τραπέζι σημαίνει πως αυτός που πυροβόλισε βρισκόταν αναμεσά σας.
Και το μόνο άτομο που δεν έχουμε βρεί για κατάθεση είναι ο κ. Γιαννούλης ο οποίος μετά τον πυροβολισμο αγνοείτε.
Βρήκαμε την κόρη του Τζέλα Γιαννούλη η οποία κατέθεσε πως το βράδυ εκείνο γύρισε με τον πατέρα της σπίτι αλλά εκείνος μετά έφυγε για ταξίδι και δεν γνωρίζει το που.
Μάλιστα ανάμεσα στα λεγομενά της είπε συγκεκριμένα
"Τη στιγμή που άκουσα τον πυροβολισμό και είδα την Tory να πέφτει στα χέρια του Χάρη φοβήθηκα πάρα πολύ αρχίσα να φωνάζω τον πατέρα μου όμως δεν τον έβλεπα μετά απο λιγό τον είδα να έρχεται απο τις τουαλέτες. Είδε πόσο φοβισμένη ήμουν και με πήρε να φύγουμε. Γι αυτό δεν πήγαμε και στο νοσοκομείο"
Αυτή ακριβώς είναι η κατάθεση της δεσποινίς Γιαννούλη μας λέει ο αστυνομικός την ώρα που ολοκληρώνει την ανάγνωση και κλείνει το φάκελο.
Χ:Συγγνώμη εννοείτε πως υποψιάζεστε πως ο Γιαννούλης πυροβόλισε τη Tory;Αποκλείεται.
A:υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις και η απουσία του μετά το συμβάν τον καθιστά ακόμη πιο ύποπτο.
Χ:αποκλείεται να συμβαίνει αυτό.
Είναι μέλος της εταιρίας και πολύ στενός φίλος με την οικογένεια μου.
Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω μαζί του και είμαι σίγουρος πως υπάρχει κάποια εξήγηση. Δώστε μου λίγο χρόνο. Επέμεινε ο Χάρης.
Α:όπως νομίζετε εμείς έτσι κ αλλιώς συνεχίζουμε την έρευνα της υπόθεσης.
Θα είμαστε σε επικοινωνία συνέχισε ο αστυνόμος ενώ εγώ προτίμησα να παραμείνω σιωπηλή καθόλη τη διάρκεια της συζήτησης για να μην κάνω τα πράγματα χειρότερα.
Όταν φτάσουμε σπίτι θα του τα πω όλα. Σκέφτηκα την ώρα που φεύγαμε απο το γραφείο του αστυνομικού.
Χ:Αναστατώθηκα με όσα μου είπε ο αστυνομικός,πρέπει να βρώ τον Σπύρο γιατί φοβάμαι πως θα μπλέξει χωρίς λόγο μου λέει ο Χάρης στη διαδρομή για το σπίτι ενω δείχνει ιδιαίτερα αναστατωμένος.
Τ:Όταν πάμε σπίτι θέλω να μιλήσουμε.
Χ:Για τι πράγμα;
Τ:θα τα πούμε στο σπίτι ξαναλέω και κοιταω έξω απο το παράθυρο για να αποφύγω το βλέμα του Χάρη.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞
RomanceΕΚΕΙΝΟΣ ενας απο τους πιο πλούσιους άντρες τις χώρας, γόνος εφοπλιστικής οικογένειας που στα 29 του χρόνια έγινε κληρονόμος μιας τεράστιας περιουσίας. Απολαμβάνει τη φήμη του ως ο πιο περιζήτητος εργένης της χώρας...Ενω ζεί κάπου ανάμεσα στη σκληρή...