Μπήκα στο υπνοδωμάτιο και στάθηκα στην άκρη του κρεβατιού.Άνοιξα τη τσαντα μου,έβγαλα το φάκελο που μου έδωσε η Χριστίνα και άρχισα να διαβάζω με μανία όλη την υπόθεση για ώρες.
Οι γονείς του Χάρη το βράδυ του δυστυχήματος γυρνούσαν στο σπίτι μετά απο μια κοσμική εκδήλωση στην οποία ήταν καλεσμένοι. Το αυτοκινητό τους ήταν ενα SUV της Mercedes σε μάυρο χρώμα με πινακίδες ΖΗΤ 1223.Το πόρισμα της αστυνομίας ήταν οτι τα φρένα κόλλησαν εξαιτίας τεχνικής βλάβης που δεν είχε σχέση με ανθρώπινη επέμβαση και ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Έπομένως αποκλείεται η περίπτωση της δολοφονίας και είναι καθαρά ατύχημα.
Βρίσκω τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου και τον σημειώνω στο κινητό μου.
Πρέπει να βρω το συμβόλαιο αγοράς του αυτοκινήτου σκεφτομαι.
Κατεβαίνω στο σαλόνι και βρίσκω στη κουζίνα τον Ξενοφών.
Να πιούμε μαζί καφε Ξενοφών;
Τον ρωτάω και τον φιλάω απαλά στο μάγουλο. Φυσικά κορίτσι μου έλα να κάτσουμε στη βεράντα μου λέει και με οδηγεί στη μικρή βεράντα που βλέπει στο πάρκινκ δίνοντας μου ετσι τη τέλεια ευκαιρία να ανοίξω τη συζήτηση.
Τ:Πόσα αυτοκίνητα έχει ο κ. Χάρης ξενοφών;
Ξ:6 κορίτσι μου.. Αλλα οδηγεί μόνο τα 3 τα άλλα 3 ηταν των γονιών του μαζί βέβαια με εκείνο που σκοτώθηκαν οι γονείς του.
Βλέπω πως είναι όλα μοναδικά μοντέλα. Τα παίρνουν εδω ή τα φέρνουν απο εξωτερικό με παραγγελια.
Ξ:Απο εδώ. Ο Χαϊμαντάκης με τη αυτοκινητοβιομηχανία ήταν πολύ φιλος του πατέρα του Χάρη όλα τα αυτοκίνητα απο εκείνον τα είχε πάρει.
Τ:Μάλιστα.. πολύ καλό γούστο πάντως..Οδηγείς εσυ Ξενοφών;;
Ξ:Οδηγούσα παλιά.Μετά έπιασα το νόημα και άρχισα να αφήνω τους άλλους να με πηγαίνουν..
Συνέχισα για λίγο την συζήτηση με τον Ξενοφών αφου είχα πάρει τις πληροφορίες που ήθελα.
Πριν σηκωθώ για να πάω ξανά στο δωμάτιο απευθύνομαι ξανά στον Ξενοφών.
Τ:Υπάρχει κάποιο lap top στο σπίτι για να χρησιμοποιήσω;
Ξ:Μόνο του Χάρη κορίτσι μου.
Τ:καλά ευχαριστώ Ξενοφών.
Πηγαίνω προς το γραφείο του Χάρη με αργά βήματα να του ζητήσω έναν υπολογιστή η πόρτα είναι μισανοιχτη και τον ακουω να μιλάει με κάποιον. Κοιτάω λιγο απο τη ρογμή της μισάνοιχτης πόρτας και τον βλεπω να κρατά μια φωτογραφία και να απευθύνεται σ αυτή.
Χ: ερωτεύτηκα μαμά.. και θυμήθηκα εσένα να μου μιλάς για έρωτα για το πως χτυπούσε η καρδιά σου όταν γνώρισες το μπαμπα.. και θυμήθηκα που σε κοροΐδευα πως εγώ ποτέ δεν θα ερωτευτώ.. όμως την πάτησα μαμά και ένιωσα οτι μου είπες.. ερωτεύτηκα τα μάτια της και κάθε αγγιγμά της μου χάριζε την απόλυτη ευτυχία όμως τα έκανα σκατά όλα. Και εσυ δεν είσαι εδω να με συμβουλέψεις οπως υποσχέθηκες...
Δεν έμεινα να ακούσω άλλα.Δεν ήθελα τίποτα άλλο να ακούσω. Όρμηξα στο δωμάτιο και πριν προλάβει να κάνει οτιδήποτε ανέβηκα πάνω του και άρχισα να τον φιλάω με πάθος...
Τ:Μην μου εξηγήσεις τίποτα πες μου απλώς πως μιλούσες για μένα..
Χ:Μόνο για σένα μου απαντά και μου επιτήθετε με φιλιά στο λαιμό..
Με σηκώνει απο την αγκαλιά του και με βάζει να τυλίχτω γύρω του.
Άνοίγει τη πόρτα του γραφείου και με άνεση ανεβαίνει τα σκαλιά για το υπνοδωμάτιο με εμένα στην αγκαλία του..
Προσπερνάμε τη Σοφία η οποία ψωμογελάει απο την άκρη του διαδρόμου.
Χ: Μην μας ενοχλήσει κανείς της φωνάζει και κλείνει τη πόρτα του δωματίου πίσω μας...
Άσε με να σε απολαύσω όλη τη μέρα.. λέει την ώρα που αφαιρεί τη μπλούζα μου.. βγάζουμε τα ρούχα μας με συνοπτικές διαδικασίες και με ανεβάζει πάνω του..
Χ:Συγγνώμη.είμαι ηλίθιος όμως σαγαπώ...
Τ:θέλω να σε νίωσω.. του απαντώ την ώρα που βυθίζεται μέσα μου...
Μην αγγίξεις καμία άλλη ποτέ ξανά. Πες το μου. Του ζητάω παρακλητικά ενώ κινούμε πάνω του και τον φιλάω..
Χ:Καμία άλλη Tory ποτέ ξανά.. Μόνο εσένα...
Μόνο μέσα σου...
Συνεχίζουμε να κάνουμε έρωτα χαρίζοντας ο ένας στον αλλον αυτό που είχαμε τόση ανάγκη.. Να νιώσουμε ένα..
Τ:οχι πάλι μέσα μου.. του λέω όταν νιώθω πως είναι έτοιμος να τελειώσει..
Χ:Μόνο μέσα σου Tory..
Το υποσχέθηκα μου απαντά την ώρα που εκρήγνειτε μέσα μου..
Μείναμε εκεί αγκαλιά για ώρες χωρίς να λέμε τίποτα κοιτόντας απλά ο ένας τον άλλον και νιώθοντας την απόλυτη ευτυχία.. Αυτό ήταν αρκετό για να ξέρουμε πως υπάρχει μόνο ο ένας για τον άλλον..
Χ: Τι ήθελες πριν απο το γραφείο.
Σπάει πρώτος τη σιωπή.
Τ:Βασικά ένα λάπ τοπ του λέω και γελάμε που μια τόση μικρή αφορμή μας ένωσε ξανά.. και πιο πολύ απο πρίν..
Μπορεί να περιμένει ως αύριο..
Όμως πεινάω πάρα πολύ του παραπονιέμαι..
Θα ζητήσω απο τη Σοφία να ετοιμάσει..
Εγώ θα προτιμούσα να πάρει ρεπό και να μείνουμε μόνοι..
Θέλω να σου μαγειρέψω εγώ..
Πριν ολοκληρώσω ο Χάρης πάτησε το κουμπί της ενδοεπικοινωνίας.
Χ: ειδοποιησέ όλο το προσωπικό πως έχετε ρεπό.
Σ:μάλιστα κύριε απαντά η Σοφία γελόντας..
Λίγο μετά κατεβήκαμε στη κουζινα εκείνος φορόντας μόνο μια φόρμα και εγώ μόνο ένα πουκαμισό του..
ESTÁS LEYENDO
ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞
RomanceΕΚΕΙΝΟΣ ενας απο τους πιο πλούσιους άντρες τις χώρας, γόνος εφοπλιστικής οικογένειας που στα 29 του χρόνια έγινε κληρονόμος μιας τεράστιας περιουσίας. Απολαμβάνει τη φήμη του ως ο πιο περιζήτητος εργένης της χώρας...Ενω ζεί κάπου ανάμεσα στη σκληρή...