its a boy ♡

7.9K 406 5
                                    

Γ:Λοιπόν ξεκινάει να λέει η γιατρός ενώ κοιτάει την οθόνη.
Εδώ μπορείτε να δείτε το μωρό συνεχίζει και μας δείχνει την οθόνη.
Σε λίγο το μάτι σας θα εξικοιωθεί προς το παρόν θα σας βοηθήσω εγώ.
Εδώ είναι το κεφαλάκι του , το σώμα  του..
μισό λεπτό να ανεβάσω τον ήχο για να ακούσετε τον χτύπο της καρδιάς του μας λέει σιγανά και κρατά σταθερό το μηχάνημα στη κοιλιά μου και τότε ακούω τον πιο ωραίο ήχο της ζωής μου ένα απαλό σχεδόν ανεπαίσθητο σταθερό τικ-τακ.
Και δάκρυα χαράς γεμίζουν τα μάτια μου γυρνάω να δω τον Χάρη και εχει ακριβώς την ίδια αντίδραση με μένα.Μάτια μουσκεμένα απο τα δάκρυα και ένα μεγάλο χαμόγελο χαραγμένο στα χείλη του.
Με φιλάει στο κεφάλι και νιώθω να ελαφρύνει το βάρος που μου είχε προκαλέσει πριν..
Γ:Να συνεχίσουμε μας ρωτά η γιατρός και απαντάμε θετικά και οι δυο.
Κινεί ξανά το μηχάνημα στη κοιλιά μου και χαμογελάει..
Λοιπόν φαίνεται πως στη κοιλίτσα σας υπάρχει ένας μικρός αντρούλης που χαίρει άκρας υγείας. Ολοκληρώνει τη γνωματευσή της η γιατρός.
Με μάτια γεμάτα δάκρυα χαράς απευθύνομαι ξανά στη γιατρό.
Τ:Δηλαδή όλα είναι ενταξει με την εγκυμοσύνη;
Γ:Όλα είναι μια χαρά δεν υπάρχει πλέον κανένας κίνδυνος.συνεχίζει ενώ καθαρίζει τη κοιλιά μου απο το τζελ.
Θα τα πούμε λεπτομερώς στο γραφείο μου αναφέρει και δείχνει στο Χάρη την πόρτα.
Χ:Σας περιμένω δίπλα.Μας λέει πριν βγει απο το εξεταστήριο
Τ:Γιατρέ απο εδω και πέρα θα μπορούμε να κάνουμε έρωτα με τον Χάρη ή υπάρχει κινδυνος για το μωρό; Την ρωτάω την ώρα που σηκώνομαι απο το κρεβάτι.
Τ: Με λίγη προσοχή δεν υπάρχει κανένας απολύτος κίνδυνος απαντά καθώς με οδηγεί στο γραφείο της.
Λοιπόν σας ήθελα στο γραφείο για να σας δώσω αυτά τα ενημερωτικά φυλλάδια είναι για μαθήματα ανώδυνου τοκετού και αφορούν τόσο τις μέλλουσες μαμάδες όσο και τους μπαμπάδες που θέλουν να παρευρεθούν στη γέννηση του παιδιού τους.
Μελετήστε τα και θα το συζητήσουμε ξανά.
Προς το παρόν όλα πάνε μια χαρά με το γιό σας!
Αφου χαιρετήσαμε τη γιατρό ξεκινήσαμε τη διαδρομή της επιστροφής. Μισή ώρα αργότερα μπήκαμε στην έπαυλη και δείξαμε στη Σοφία το υπερηχογράφημα η οποία το πήρε κατευθείαν για να το βάλει σε κορνίζα..
Χ:Θα πάω στην εταιρία ίσως σε δω το βράδυ.
Τ:πριν πας θέλω να μιλήσουμε λίγο του απαντώ και του δείχνω τη σκάλα ώστε να ανέβουμε στο δωμάτιο.
Προχωράει μπροστά και τον ακολουθώ, μπαίνουμε στο δωμάτιο και κλείνω απαλά τη πόρτα πίσω μου.
Τ:Κοιμήθηκες με κάποια άλλη;
Χ: Τι είναι αυτα που λες;
Τ:Γιατί δεν γύρισες στο δωματιό μας χθες;
Χ:Γιατί δεν αντέχω Torry να κοιμάμαι δίπλα σου και να μην μπορώ να σε αγκαλιάσω όπως θέλω, να μην έχω δικαίωμα να σε αγγίζω όπως μου αρέσει ή να σε φιλάω.
2 εβδομάδες τώρα ξεπέρασα τον εαυτό μου σε αυτοσυγκράτηση αλλά δεν άντεχα άλλο. Μου φωνάζει.
Δεν ήταν η απαγόρευση του γιατρου για το σεξ, αυτό δεν με ένοιαζε καθόλου.
Ήταν η δική σου απαγόρευση που κόντεψε να με τρελάνει.
Τ: Αγγιξε μέ  του λέω ενω τον πλησιάζω.
Χ: τι πράγμα;ρωτα σαστισμένος.
Τ:αγγιξέ με όπως θες Χάρη. Δείξε μου. πως ήθελες να με αγγίξεις αυτές τις μέρες;
Τον πλησιάζω κι άλλο.
Τι με κοιτάς;
Λήγω την απαγόρευση.Άγγιξε με, σε παρακαλώ.
Έρχεται κοντά μου και οι ανάσες μας συναντιούνται. Βιαστικές και κοφτές δείχνουν την εντασή μας.
Τραβάει τις τιράντες του φορέματος μου και το αφήνει να πέσει..
Ανοίγει το σουτιέν μου και το διώχνει και αυτό απο πάνω μου.
Στέκομαι όρθια μπροστα του μόνο με το εσωρουχο μου..
Νιώθω αμήχανα καθώς ξέρω πως το σώμα μου πια είναι αρκετά διαφορετικό απο τη τελευταία φορά που βρεθήκαμε ερωτικά.
Το στήθος μου έχει μεγαλώσει και η κοιλιά μου έχει αρχίσει να φαίνεται.
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω πάρει ακόμη βάρος όμως και αυτά τα δυο στοιχεία είναι αρκετά για να με αγχώνουν και ο Χάρης δεν με βοηθάει ιδιαίτερα.
Εχει κάνει ήδη μια στροφή γύρω μου και τώρα βρίσκεται ξανά μπροστά μου αγγίζει το στήθος μου μς τις άκρες των δαχτύλων του και έπειτα σκύβει στα γόνατα.Με το ένα του χέρι κρατά το ένα μου στήθος,το βάζει στα χείλη του και αρχίζει να με πιπιλάει ενώ με το άλλο του χέρι κατεβάζει το εσωρουχό μου.
Περίμενα πως μετά απο δυο εβδομάδες θα δείχνει βιαστικός όμως οι κινήσεις του είναι βασανιστικά αργές.
Χ:Δεν με ένοιαζε το πήδημα Torry. Με ένοιαζε να σε απολαύσω, και αυτό θα κάνω τώρα. Απαντά στις σκέψεις μου.
Την στιγμή που με τραβά στο κρεβάτι..
Με ξαπλώνει και συνεχίζει να γλείφει και να δαγκώνει το στήθος μου, κατεβαίνει πιο χαμηλά και αφήνει φιλιά στη κοιλιά μου.
Κοιμήσου εσύ απευθύνεται στο μωρό πριν δώσει ακόμη ένα φιλί και κατέβει στη περιοχή μου..
Είμαι εθισμένος μαζί σου Torry.Φιλάει το μέσα μέρος των ποδιών μου και έπειτα αγγίζει με τη γλώσσα του στη περιοχή μου..Θεικό... μονολογώ και εκείνος με κοιτάζει πονηρά.Συνεχίζει για λίγο να γλείφει και να φιλάει τη περιοχή μου και έπειτα ανεβαίνει πάνω μου..
Όμως πριν μπει μέσα μου τεντώνεται και ψάχνει κάτι στο συρτάρι του κομοδίνου.
Είναι το δαχτυλίδι μου..
Χ:φορεσέ το.. σε παρακαλώ..
Τ:Δεν είναι ώρα τώρα μωρό μου γι αυτό..
Χ: Θέλω να το φορέσεις Torry. Είναι σημάδι πως είσαι η γυναίκα μου..
Αυτο δεν σημαίνει για σένα να κάνουμε έρωτα;οτι είμαστε ζευγάρι.
Τ:Σε θέλω Χάρη σε χρειάζομαι. Έχω ανάγκη να σε νιώσω δικό μου. ΓΙ αυτό θέλω να κάνουμε έρωτα. Πονάει το σώμα μου απο κάθε αγγιγμά σου που μένει μισό, τόσο πολύ σε θέλω.όμως δεν μπορώ να σου πω να είμαστε μαζί αν δεν μάθω τι έκανες με εκείνη τη γυναίκα στο γραφείο σου. Γι αυτό σου λέω άσε αυτή τη συζήτηση για τώρα.
Χ:γαμώτο σου Torry. Φωνάζει καθώς φεύγει απο πάνω μου και ξαπλώνει δίπλα μου.
Γιατί είναι ανάγκη να είσαι τόσο πεισματάρα;
Τ:Σκέψου τη μέρα που ήρθες σπίτι να με βρεις να με έβρισκες στην αγκαλιά ενός άλλου άντρα, να τον έβλεπες να με αγγίζει και να με φιλάει έτοιμος να με κατασπαράξει.
Χ:Σκάσε μην το ξαναπείς αυτό ΠΟΤΕ. κατάλαβες ποτέ. Μου φωνάζει ενω ανεβαίνει ξανά πάνω μου και με κοιτάει στα μάτια.
Τ: αν η σκέψη να συμβεί αυτό σε πόνεσε μια φορά εμένα που το έζησα και το είδα αυτο να συμβαίνει μπροστά στα μάτια μου με πόνεσε εκατο.
Τώρα μπορείς εστω και λίγο να σκεφτείς γιατί είμαι τόσο πεισματάρα;
Χαμηλώνει το κεφάλι και καταλαβαίνω πως τώρα για πρώτη φορά συνειδητοποίησε την εικόνα που είδα εγω εκείνο το βράδυ.
Χ:Ήμουν στο γραφείο και έπινα έπινα πολύ, είχαν περάσει τόσες μέρες και δεν είχες έρθει. Είχα γίνει χάλια και είχα κλείσει τα μάτια μου στη καρέκλα. Μέσα στη ζάλη και τον ύπνο νόμιζα πως ήσουν εσύ. Εκείνη κατάλαβε την κατάσταση και το συνέχισε.Μιλούσα σε σένα και τότε με φίλησε.. είχε μια απαίσια γεύση τσιγάρου ενώ τα χείλη σου για κάποιο ανεξήγητο λόγο μυρίζουν πάντα κεράσι. Τότε κατάλαβα την έδιωξα αλλά επέμεινε και τότε μπήκες.
Σου ορκίζομαι απο τη μέρα που μπήκες σε αυτό το σπίτι δεν έχω αγγίξει καμία άλλη γυναίκα.
Δεν έχω σκεφτεί δεν έχω θελήσει ούτε καν έχω θαυμάσει.
Είχες πει πως το μεγαλύτερο σου όνειρο είναι να φτιάξουμε μια μεγάλη ευτυχισμένη οικογένεια μαζί.
Τ:Ναι!
Χ:φορεσε το δαχτυλίδι σου μωρό μου..
Μου λέει συνεχίζοντας να είναι πάνω μου.
Τεντώνω το δαχτυλό μου και εκείνος το περνάει απαλά ενω ταυτόχρονα πιέζει τον εαυτό του πάνω μου και βυθίζεται αργά μέσα μου κανοντάς με να κλείσω τα μάτια μου απο απόλαυση..
Χ:θέλω να με κοιτάς.
Σχεδόν με διατάζει και ξέρω το λόγο..

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora