Όλο το βράδυ κοιμήθηκα ελαχιστα συνεχώς ξυπνούσα και κοιτουσα τη κοιμισμένη Tory,τη χαιδευα οσο περισσότερο μπορούσα τις φιλούσα το πρόσωπο και μύριζα τα μαλλιά και το λαιμό της.. είμαι σχεδόν σίγουρος πως και εκείνη δεν κοιμήθηκε πολύ αφου κάθε λίγο άνοιγε τα μάτια της μου χαμογελούσε ή μου έδινε κανένα φιλί και χωνόταν ακόμη περισσότερο στην αγκαλιά μου.
Τ:αυτό σημαίνει ευτυχία; με ρωτάει την ώρα που ανοίγει τα μάτια της και μου χαμογελά!
Χ: Για μένα σίγουρα της λέω και της δίνω το πρώτο φιλί της ημέρας.Κάπου ανάμεσα στα φιλιά μας η πόρτα χτυπάει και ακουω τη Tory να μουρμουρίζει..
Τ:κατι μου θυμίζει αυτο το ξύπνημα.
Χ:Μην προδικάζεις καταστάσεις μωρό μου. Της απαντώ και την φιλώ στο κεφαλί πριν πω το "περάστε" που έκανε την Tory να ασπρισει απο την εκπληξη και το φόβο της.
Σοφία:καλημέρα σας παιδιά μου.
Λεει η Σοφία η οποία απ οτι φαίνεται δεν εξεπλάγην καθόλου με το γεγονός πως η Tory είναι εδω.Σας αφήνω να απολαύσετε το πρωινό σας λεεί και μας κλείνει το μάτι πριν αποχωρησει.
Τ:είσαι τρελός μόλις κάλεσες στο δωμάτιο τη Σοφία ενώ εγώ είμαι εδω μόνο με το σεντόνι..; θεε μου τι ντροπή είναι αυτή. Πως θα της εξηγήσω τώρα και να μην νομίζει για μενα τα χειρότερα.
Χ:Μωρό μου είσαι κούκλα οταν αγχώνεσαι αλλά σε παρακαλώ σταμάτα το παραλήρημα.. η Σοφία μάλλον χάρηκε με αυτο που είδε οπότε δεν έχεις να δώσεις καμία εξήγηση.. λοιπόν ας φάμε το πρωινό μας και μετά θα σου πω πως θέλω να περάσουμε τη μέρα μας!
Τ: εννοείς πως έχεις προγραμματίσει ήδη τη μέρα μας;
Χ:ακριβώς και η μέρα ξεκινάει με πρωινό και αμέσως μετά με ένα ζεστο μπάνιο...ΜΑΖΙ.
Τ:πολύ ωραία λοιπόν.Ξεκίνα εσυ με το πρωινό όσο εγώ θα ετοιμάζω το μπάνιο μας μου λέει και μου δίνει στο στόμα ένα κρουασανάκι..
Σηκώνεται απο το κρεβάτι και αφήνει το σεντόνι να πέσει απο πάνω της και κινείτε γυμνή ως την μπανιέρα..
Σκύβει για να ρυθμίσει το νερό και εγώ όσο κι αν θέλω να πλησιάσω μένω στο κρεβάτι θαυμάζοντας τη γυμνή απίστευτα ωραία θέα που μου προσφέρει η Tory. Τη βλέπω να γεμίζει τη μπανιέρα και να μυρίζει τα αφρολουτρα.
-Τ:αυτό μυρίζει Χάρη.
Μου λεει και ρίχνει απο το αγαπημένο μου αφρόλουτρο στο νερό..
Και στη συνέχεια τη βλέπω να βυθίζεται και εκείνη μέσα...
Πλησιάζω στη μπανιέρα και μπαινω μέσα μαζί της..
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞
RomanceΕΚΕΙΝΟΣ ενας απο τους πιο πλούσιους άντρες τις χώρας, γόνος εφοπλιστικής οικογένειας που στα 29 του χρόνια έγινε κληρονόμος μιας τεράστιας περιουσίας. Απολαμβάνει τη φήμη του ως ο πιο περιζήτητος εργένης της χώρας...Ενω ζεί κάπου ανάμεσα στη σκληρή...