η συγκατοίκηση♡

10.4K 545 12
                                    

Torys thoughts:
Έχω ξυπνήσει απο τις 7 το πρωί. φίλησα γλυκά τον άγγελο χαιρέτησα τη νυσταγμένη Σια και έφυγα για το σπίτι μου. Σε μισή ώρα είχα μαζεψει όλα τα απαραίτητα και ήμουν στο δρόμο για την έπαυλη .. Σε όλη τη διαδρομή σκεφτόμουν πως θα ζήσω για ένα χρόνο με κάποιον άγνωστο μακριά απο το σπίτι και τις συνηθειές μου και ήθελα να κάνω αναστροφή και να γυρίσω πίσω όμως κρατήθηκα ως που έφτασα εξω απο την έπαυλη και εκεί ξέχασα οτιδήποτε σκεφτόμουν γιατί αυτό το σπίτι ήταν οτι πιο ωραίο εχω δει ποτε στη ζωή μου..

 Σε όλη τη διαδρομή σκεφτόμουν πως θα ζήσω για ένα χρόνο με κάποιον άγνωστο μακριά απο το σπίτι και τις συνηθειές μου και ήθελα να κάνω αναστροφή και να γυρίσω πίσω όμως κρατήθηκα ως που έφτασα εξω απο την έπαυλη και εκεί ξέχασα οτιδήποτε σκεφτόμο...

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Σταμάτησα με το αυτοκίνητο λίγο πριν φτάσω στην είσοδο που ήταν ο φρουρός και χάζεψα ξανά την έπαυλη..πήρα βαθιά ανάσα κ προχώρησα ως την κεντρική είσοδο.
Ο φρουρός αφου με ρώτησε τα στοιχεία μου τηλεφώνησε στο σπίτι και ρώτησε αν μπορώ να περάσω. Με καλημέρισε και συνέχισα μέ το αυτοκίνητο ως ένα σημείο που έμοιαζε με ανοιχτό παρκινκ εκεί στεκόταν ένας κύριος μέσης ηλικίας με πολύ κομσό ντύσιμο και ευγενική φυσιογνωμία.Με καλημέρισε και μου συστήθηκε!
Ξ: καλημέρα εσείς πρέπει να είστε η δεσποινίς Tory.
T:Καλημέρα Μάλιστα εγώ είμαι.
Ξ:εγώ ονομάζομαι Ξενοφών και είμαι ο μπάτλερ της έπαυλης.ο κυρίος Χάρης με ειδοποίησε για την αφιξή σας. Ακολουθήστε με παρακαλώ.

Torys thoughts:
Τον ακολουθώ χωρίς να μιλάω ενώ παρατηρώ τα πάντα γύρω μου όπως ακριβώς ένας τουρίστας σε ένα εντυπωσιακό αξιοθέατο.. φτάνουμε στη κεντρική πόρτα του σπιτιού και με οδηγεί στο εσωτερικό το οποίο είναι το ίδιο εντυπωσιακό όσο το εξωτερικό.
Ξ: όπως μπορείτε να δείτε εδώ υπάρχει το μικρό σαλόνι το οποίο συνηθίζει να χρησιμοποιεί περισσότερο ο κύριος Χάρης στη καθημερινότητα του καθως και η τραπεζαρία.Δεξία υπάρχει η κουζίνα και  και στη πίσω πλευρά υπάρχει το γραφείο και το γυμναστήριο. Στον επάνω όροφο στη δεξιά πτέρυγα υπάρχει το δωμάτιο του κύριου Χάρη καθώς και ο μεγάλος ξενώνας στον οποίο θα μένετε εσείς. Ενώ στην αριστερή πτέρυγα υπάρχουν καποιοι χώροι για το προσωπικό καθώς και δύο ακόμη ξενώνες. Ενώ στον τελευταίο όροφο υπάρχει το μεγάλο σαλόνι που συνήθως χρησιμοποιείτε ως αίθουσα εκδηλώσεων σε επίσημες περιστάσεις.Μπορώ να σας οδηγήσω στο δώματιο σας και αμέσως μετά θα φέρει κάποιος τα πραγματά σας.
Τ:εντάξει.Ομως σας παρακαλώ κύριε Ξενοφών να μου μιλάτε στον ενικό. Ως υπάλληλος είμαι και εγω εδώ, του λέω γεμάτη ευγένεια..
Ξ:όπως επιθυμεις! Και εσυ το ίδιο,μήπως έτσι καταφέρω να νιώσω και λιγο πιο νέος!!πάμε τώρα στο δωματιο σου! Μου απαντά ευχάριστα..

ΣΥΝΟΔΟΣ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ" 🔞Où les histoires vivent. Découvrez maintenant