Încurajare

614 21 0
                                    

Ascultă ce spune Dumnezeu...

Tu spui: ,,Este imposibil!"
El spune: ,,Ce este cu neputință la oameni, este cu putință la Dumnezeu." (Luca 18:27)

Tu spui: ,,Sunt extenuat!"
El spune: ,,Dar cei ce se încred în Domnul, își înnoiesc puterea, ei zboară ca vulturii, aleargă și nu obosesc, umblă și nu ostenesc." (Isaia 40:31)

Tu spui: ,,Nu pot merge mai departe!"
El spune: ,,Harul Meu îți este îndeajuns, căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârșită." (2 Corinteni 12: 9)

Tu spui: ,,Nu știu ce să fac!"
El spune: ,,Recunoaște-L în toate căile tale și El îți va netezi cărările." (Proverbe 3:6)

Tu spui: ,,Nu pot!"
El spune: ,,Poți totul în Hristos, care te întărește." (Filipeni 4:13)

Tu spui: ,,Nu merită!"
El spune: ,,Să nu obosim în facerea binelui, căci la vremea potrivită, vom secera roadele." (Galateni 6:9)

Tu spui: ,,Nu mă pot ierta!"
El spune: ,,Poți, pentru că și Eu te-am iertat." (Efeseni 4:32)

Tu spui: ,,Mi-e frică!"
El spune: ,,Eu nu ți-am dat un duh de frică, ci unul de putere, de dragoste și de chibzuință." (2 Timotei 1:7)

Tu spui: ,,Sunt singur!"
El spune: ,,Nicidecum n-am să te las, cu nici un chip nu te voi părăsi!" (Evrei 13:5)

Tu spui: ,,Nu pot rezolva această problemă!"
El spune: ,,Încredinţează-ţi soarta în mana Domnului, și El te va sprijini." (Psalmul 55: 22)

Tu spui: ,,Nimeni nu mă iubește!"
El spune: ,,Te iubesc cu o iubire veșnică!" (Ieremia 31:3)

Text: LaviniaKrauzer
Autor: necunoscut

Povești cu tâlcUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum