În uterul unei mame erau 2 bebeluși. Primul l-a întrebat pe al doilea:
– Tu crezi în viață după naștere?
Celălalt a răspuns:
– Da, desigur. Trebuie să existe ceva după naștere. Probabil noi suntem aici ca să ne pregătim pentru ceea ce va fi mai târziu.
– Nonsens, a spus cel dintâi, nu există viaţă după naștere. Ce fel de viaţă ar fi asta?
Cel de al doilea a spus:
– Nu știu, dar va fi mai multă lumină acolo. Poate vom merge cu picioarele noastre și vom mânca cu gurile noastre. Poate va fi ceva ce nu putem înțelege acum.
Primul a spus:
– Este absurd! A merge e imposibil. Şi... să mâncăm cu gurile noastre? Ridicol! Cordonul ombilical ne aprovizionează cu hrană şi tot ce avem nevoie. În plus, cordonul ombilical e așa de scurt! Viaţa după naștere este exclusă.
Al doilea a insistat:
– Bine, eu cred că este ceva dincolo și este diferit decât este aici. Poate nici nu vom avea nevoie de acest cordon.
Al doilea a răspuns:
– Nonsens. Şi, în plus, dacă ar fi viaţă, de ce nu s-a întors nimeni de acolo? Nașterea este sfârșitul vieții şi după aceasta nu e nimic decât întuneric, tăcere şi uitare. Ne duce către nicăieri.
– Bine, nu știu, a spus al doilea, dar cu siguranță o vom întâlni pe mama şi ea va avea grijă de noi.
Primul a spus:
– Mama?! Tu chiar crezi că există mama? Mă faci să râd! Dacă există, atunci unde este ea?
Al doilea a spus:
– Ea este peste tot în jurul nostru. Noi suntem înconjurați de ea. Noi suntem ea. Noi locuim în ea. Fără de ea, lumea noastră nu ar fi putut exista.
Primul s-a încăpățânat:
– Ei bine, nu o văd, așa că este logic că ea nu există!
Al doilea a răspuns:
– Câteodată, când stai în linişte şi ascultare, când te concentrezi, poţi să percepi prezenţa ei şi poţi să auzi vocea ei plină de dragoste, chemându-ne de acolo de sus...
Text: LaviniaKrauzer
Autor: Utmutaté a Léleknek
CITEȘTI
Povești cu tâlc
SpiritualAceasta va fi o colecție de povestioare, în principiu din care se vor putea trage anumite învățături. În general, capitolele nu vor fi foarte lungi, dar vor avea un conținut suficient de consistent încât să transmită, sub forma unor pilde, esența me...