Copilul care semăna cu tata

972 40 10
                                    

Cu ceva timp în urmă a trăit un om sărac, ce avea patru copii – trei băieți și o fată. Într-o zi, venind acasă de la muncă, se opri la un magazin și se gândi ce-ar putea să le cumpere copiilor săi dragi. Fiindcă nu avea prea mulți bani, a reușit să cumpere doar o portocală.

Când a ajuns acasă, toți cei patru copii i-au ieșit bucuroși înainte, întrebându-l dacă le-a adus ceva. Umil, dar zâmbind, omul a scos portocala și a pus-o pe masă, în fața copiilor, așteptând reacțiile lor. Băiatul cel mare a spus atunci:

– Portocala mi se cuvine mie, întrucât eu sunt cel mai mare!

Dar mezinul l-a contrazis:

– Ba nicidecum! Eu trebuie să primesc portocala, deoarece sunt cel mai mic și trebuie să cresc!

Fata a intervenit și ea în discuție, întrerupându-i:

– Eu sunt singura fată, așa că voi, fiind băieți, ar trebui să-mi cedați mie portocala.

Urmărindu-și frații, cel de-al treilea băiat înghiți în sec.

– Eu... nu sunt nici cel mai mare, nici el mai mic, nici singura fată, dar... Eu sunt singul care seamană cu tata! 

Omul, zâmbind în continuare, a decojit portocala și a împărțit-o în patru bucăți egale, pe care le-a dat celor patru copii ai săi. Dar cel care semăna cu el a primit și un sărut pe frunte – el era cu adevărat special!

*

La fel ca acest om, Dumnezeu ne iubește în mod egal pe toți. Dar speciali în ochii Lui sunt aceia care Îi seamănă în purtare și Cuvânt!

Publicare Wattpad: Celia-Estelle
Autor: necunoscut

Povești cu tâlcUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum