Din capitolul anterior
Rebecca:Inteleptul clanului, maestrul Tsukasa, a fost atât de uimit încât a scos simbolul puterii, iar acesta a ales-o pe ea. Insa lucrurile nu aveau sa fie atât de frumoase pana la final. Nimeni nu a stiut atunci, in toată acea bucurie, care avea sa fie destinul maestrei Morgan si ulterior al nostru.
Căutând răspunsuri la sutele de întrebari din mintea ei, Seraphine se lupta si cu dezvăluirile din povestea Rebeccai. Trecutul de care fugise atâta timp era chiar in fața ei si se putea sa nu fie asa cum crezuse.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Skylor:Scuze ca iti întrerup povestea atât de melodramatică, dar ce e cu "maestra Morgan" ? Suna atât de pompos! Desi isi ceruse scuze, vocea ei nu corespundea gestului. Părea sa o ia peste picior. Rebecca sesiza nuanta de batjocură din tonul roscatei. Nu o credea si avea senzația ca nu o va face prea curand.
Rebecca:Maestra aerului, daca vrei, dar această exprimare dovedeste ca aparține clanului nostru. Este o mândrie! De data aceasta maestra aerului isi permise sa o sfideze pe roscata prin acea remarcă. Sau asa credea ea. Skylor nu parea afectată. Si nici nu era. De altfel ei nici nu-i pasa prea tare de mândria ei. Voia s-o facă pe Rebecca sa fie mai putin enervantă.
Skylor;Bine, bine. Cum zici tu! Continua cu povestioara ta.
Rebecca:De ce as continua? Nu pari nici macar atinsa de ea. Skylor reprezenta principala problema. Ninja păreau sa o creadă sau cel putin ii dădeau ascultare fara a interveni la fiecare fraza. Pana la urma care era rolul lui Skylor acolo? Nu-i păsa prea mult de parerea celorlalți atata timp cat maestrul de aur o crede. Totusi, prin atitudinea sa, roscata făcea ca povestea ei sa para mai putin reală. Stia si singură ca era greu de crezut, dar era adevărul.
Skylor:N-are rost daca nici macar nu stiu ca e adevărată.
Rebecca:Oricum nu contează. Atata timp cat ninja verde si restul protectorilor ma cred mie imi ajunge.
Cole:Putem sa nu deviem de la subiect? Ramasesei la trezirea maestrei Morgan. Continua! Cu tava de prăjituri in față maestrul pământului era ceva mai calm si dispus sa-i asculte povestea. Arunca fugitiv o privire catre Seraphine ca sa se asigure ca era bine. Privirea lui se intalni cu a lui Zane. Rebecca capta din nou toată atenția.
Rebecca:Bine. Sa continuăm! Aleasa Simbolului Puterii avea sa fie prezentata oficial tuturor stapanitorilor in cadrul unei adunări generale. Zvonul s-a răspândit repede in sat, dar cei din colonii nu stiau nimic. Chiar a fost prezentata. In acea zi toți stapanitorii erau acolo cand elemente 0 si alți oamenii subordonati Le Blanche au intrat cu forța si ne-au înconjurat. Un element 0 a dat foc in jurul satului, iar incendiul s-a răspândit repede.
Flăcări, multă căldură, țipete, panică in jur si o mână caldă care se impletea inocent cu a ei. Cu câteva minute in urma râdea, apoi totul in jurul ei devenise infern. O umbra in spatele ei. Erik iesise din mulțime alaturi de alți doi necunoscuți. Fratele ei o luă de mână, iar impreuna cu unul din necunoscuți plecara in templu. Celalalt stapanitor il duse pe prietenul ei in altă parte. De atunci nu-l mai văzuse nici pe el si nici pe Erik. Nu mai era stana de piatra. Se trezi la viață, începând sa tremure. Lloyd o prinse de mână si i-o strânse încurajator. Văzând ca nu se oprește ii mângâie mâna si ii sopti numele la ureche. Tresări speriată. Nya o privi in ochi. Se vedea cu ochiul liber ca este îngrozită, dar Lloyd avea situația sub control. Zane avea de asemenea ochii pe Seraphine. Privirea lui Cole se intersecta din nou cu a lui, iar atunci ninja negru recunoscu senzatia pe care o avea ca o bănuială.
Jay:Au dat foc? Ceva nu se leagă in mintea asta a mea. Voiau sa incendieze cladirile?
Rebecca:Poate si pe acelea, dar scopul lor era sa ne facă imposibilă apărarea. Stiti... focul e slăbiciunea oricarui stapanitor. E foarte dificil sa te aperi de el. Recunoscu cu o anumită ezitare acest adevăr. Nu voia sa pice prost aducand in discuție defectele ei mai presus de abilități. Nu voia nici sa creadă ca stapanitorii sunt slabi.
CITEȘTI
LEGO NINJAGO - Ninja aerului (Volumul 2 - In râul de secrete)
Fanfic"-Cine esti tu? Si de ce te inchini? Ridica-te! Sau cel putin ridica-ti privirea. Spuse ninja verde, văzând ca straina nu are reactii chiar normale. -Numele meu e Rebecca, Rebecca Morgan. Sunt maestra aerului. Încântată sa te cunosc, maestre!" In a...