Capitolul 17

465 16 18
                                    

Din capitolul anterior

Nu-l putea gasi dormind. El astepta sigur in linste intoarcerea ei. Manastirea era pustie si cum nici un ninja nu-si baga nasul era momentul perfect pe care ei doi sa-l petreaca impreuna. Un fior de incantare o traversa in vreme ce se straduia sa para normala. O parasise rabdarea si atentia ei parca nu voia sa se focuseze pe acea arma. Daca inchidea ochii, ii vedea chipul, vedea verdele coplesitor, isi putea imagina prezenta lui, ii putea auzi vocea. Zambi slab, continuandu-si drumul. Cand ei doi erau impreuna le era greu sa spuna exact ce simt. Acum era mai simplu. Ii era recunoscatoare lui Lloyd ca reusise sa spuna lucrurilor pe nume. Aveau un inceput timid.

***

Seraphine deschise ușor ușa, dar ea tot scartai și o trădă. Eram îmbrăcată în pantaloni scurti și maieu, iar picioarele ei goale scoteau un lipait simpatic. Parul ei se legăna dintr-o parte în alta, păstrându-și forma pe care i-o dăduse Melania. Nu scăpase de machiaj, ba chiar uitase de el. Ii transpirasera mâinile și respirația ii era grea. Lloyd o aștepta întins pe spate în pat, purtând doar o pereche de pantaloni de pijama. Își întoarse privirea spre ea și ii zâmbi prietenos. Roseata din obraji își făcu apariția și ea simți cum ia toată foc. Se juca absenta cu degetele sale pentru ca nu-și putea lua privirea. Avusese din fericire inspirația sa închidă ușa.

Lloyd:Ce faci acolo, Seraphine? Haide aici!

Haide, Seraphine! Du-te la el! Tu te-ai băgat în asta! Se strădui sa para cât mai normala pe măsură ce înainta spre el. Nu voia sa-și dea seama ca e stânjenita și mai ales de ce e stânjenita. Te-ai aștepta ca un ninja sa aibă condiție fizica bună și totuși socul aspectului sau o puse puțin pe gânduri. Lloyd era primul iubit pe care îl avea și nu fiindcă se ferise ea în mod excepțional de băieți. Max era de vina. Din cauza lui toți băieții cu capul pe umeri o evitau, iar cei care isi făceau curaj și reușeau sa o scoată la o întâlnire nu erau chiar potriviți. Aceștia sufereau mania liderului copiilor străzii al Orfelinatului Samanta și a diferiților sau complici. Pe lângă asta zvonurile ca între ei doi ar fi mai mult au reușit sa alunge din nou pretendenți. Și mai era un lucru pe care ea trebuia să-l faca: să-i păstreze secretul lui Max, ferindu-se sa i se ia virginitatea. Dacă s-ar fi dat de gol cu puritatea ei, șefia copiilor străzii se ducea de râpă. Era și aceea o poveste lunga.

I se alătură repede în pat, își prinse genunchii la piept, se rezema abil de o perna și aștepta. Ce? Nici ea nu știa. Lloyd își încrucișase mâinile sub cap și privea tavanul preocupat. Știa ce aves de făcut și o bucurie calma îl cuprinse știind ca în sfârșit putea fi singur cu Seraphine fără a risca sa fie întrerupeți. Se uita la ea cu coada ochilor. Îl aștepta să vorbească. Făcu unul din lucrurile pe care își dorise sa le facă mereu: trase de una dintre mâinile ei ca să se desprindă din încleștarea asupra genunchilor și isi împleti degetele cu ale ei. Acea umbra de culoare din obrajii ei ii dădu senzația de furnicături în tot corpul. O ignora mai greu. Ea îl privea curioasa. Liniștea le făcea bine amândurora, dar cuvintele erau necesare.

Lloyd:Îți voi spune o poveste despre cum a fost creat NinjaGo și luptele ce s-au purtat aici. Nu e cea mai frumoasa poveste, dar are final fericit, momentan. Aprobareadin privirea ei, înțelegerea lor fara cuvinte ii dădu startul. Primul maestru spinjitsu, bunicul meu, Ryan, a creat NinjaGo. Acesta a avut doi fii: pe Garmadon și pe Wu, Garmadon fiind tatăl meu. Cei doi au crescut armonios împreună pana când, copii fiind, au avut o întâlnire cu Marele Devorator, un șarpe al cărui venim aduce răutatea în sufletul celui mai luminos om. Garmadon a fost muscat de acest șarpe care, apropo, era încă pui atunci. Au trebuit ani ca veninul să-mi corupă tatăl, iar în acest timp el a trecut de la bine la rău de mai multe ori, a întâlnit-o pe mama și m-a avut pe mine. Mama a fost singura care a înțeles atunci ce se petrece, m-a lăsat în grija lui și a plecat
O lupta a avut loc între întruchiparea raului, lord Garmadon, și apărătorul păcii, Wu. Totul pentru a deține armele de aur, cele patru instrumente care au creat bunicului în crearea acestei insule. Garmadon a fost învins și trimis într-un loc unde raul conduce. Eram destul de mic atunci, dar apucasem sa o iau pe aceeași cale cu tata. M-a trimis la Școala cu internat pentru băieții rai, locul unde eram învățat sa fiu malefic alături de alți fii de răufăcători. Apoi...

LEGO NINJAGO - Ninja aerului (Volumul 2 - In râul de secrete)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum