Capitolul 7

388 23 7
                                    

Deschise lenesa ochii. Pentru o clipă avu senzația ca se află pe Recompensa, apoi isi aminti ca, de fapt, se afla intr-o mănăstire. Asta facea sa pară si mai ciudat. Nu prea avusese ea de a face cu manastirile, dar nu prea parea specifică plasma cocotata pe perete si mobila aceea simpatică. In interior acea mănăstire nu era o manastire. Se afla, desigur, intr-unul dintre refugiile ninja, intinsa in tot părul Nyei, admirand tavanul. Isi intoarse capul intr-o parte si zări salteaua Rebeccai goala. Ea nu era acolo. Aproape niciodată nu era. Se trezea de dimineata si cine stie unde dispărea? Nici nu-i fusese greu sa ajunga la usa. Ceruse ca salteaua ei sa fie pusa pe partea cu usa pentru ca se trezea prima. Si referitor la saltele, isi aminti Seraphine, fusese destul de haios sa il vadă pe Cole carandu-le ca mai apoi sa se contrazica cu Rebecca unde ar trebui puse. Se intinse si se lungi pana vazu si in partea cealalta. Nya dormea dusa chiar si la acea oră. Care ora? Nu avea mobilul langa ea. In linistea din jur isi permise sa se întoarcă la a contempla tavanul in timp ce rememora întâmplările din zilele precedente.

De cand o intalnire pe Rebecca, in urma cu aproape o săptămână, viața ei o luase razna si mai mult. La inceput a fost confuza, apoi deprimantă si apoi a devenit din nou confuză. Se strădui sa faca un rezumat rece a tot ce a fost. Cel mai important si socant lucru dintre toate cele aflate este supraviețuirea națiunii aerului, a familei si a prietenilor ei. Pe locul doi se afla noua ei putere de element 0 si relația atât de puternica cu amuleta. Locul trei il ocupă modul in care Cole a descoperit-o. Cam la fel de importantă ar fi si descoperirea roscatei pe nume Skylor. Ea era cu adevărat periculoasă. Se intalnisera întâmplător, de asta era sigură, dar restul ii era necunoscut. Aflase cate ceva despre ea de la Cole si Zane, dar nu ceva prea util in momentul de față. Se bucura ca plecase. Skylor era maestra ambra. Ambra este puterea de a copia alte puteri, insa, dupa spusele celor doi, doar pentru ca le copiază nu inseamna si ca poate ajunge la acelasi nivel cu cei sapte maestrii elementali. I-au povestit si despre turneul elementelor. Era sa se înece cu ceai cand a auzit ca ea este fiica unui răufăcător. A rămas totusi in aer replică lui Cole : "Si nu e singura.". Se gandise ceva vreme. Mai erau si alți maestri elementali fii sau fice de răufăcători? Oare chiar vreunul dintre ninja? Oricum această Skylor avea bănuieli în privința ei si nu se lăsase impresionată de aparitia Rebeccai. Ninja aveau incredere in ea si, daca ar fi spus ceva, ei ar fi crezut-o.

Plecase, lăsând neterminată investigația ei. Orice bănuieli ar fi avut, roscata era acum prea departe pentru a cauta dovezi. Oricum probleme avea destule. Sucise si rasucise de atatea ori ideea ca toți cei cunoscuti trăiesc încât ii devenise ca o poezie. Se obisnuise cu gândul. Avusese si timp. Prietenii ei o lăsaseră sa mediteze. Ii era recunoscătoare Nyei ca nu se băgase in sufletul ei. Asta era valabil si pentru ceilalți ninja. De obicei reusea sa-si faca singură ordine printre sentimente. Totusi si discuțiile cu Zane si Cole o ajutasera. Avusese o fază de victimizare, desi se indoia ca va recunoaste asta cuiva, moment in cale se simți lăsată pe dinafară. Intr-adevăr Rebecca nu a fost încă de la început prea drăguță cu ea, dar asta nu o făcea bună pe pot de țap ispăsitor. Nu era vina ei ca Lloyd uitase de ea.

Răsuflă greoi si isi acoperi fata cu mâinile. Absolut de fiecare dată cand se gândeste la Rebecca si la atenția pe care o primeste, ajunge si la Lloyd. Fara greșeală! Iar acolo se opreste si poposeste asupra gândului de o apuca nervii. Nu era nici vina lui. Era la fel de bulversat ca ea. Sigur ii lasa spațiu ca toți ceilalți.

Seraphine:Dar eu nu vreau sa-mi lase spațiu!

Se ridica din pat fără a conștientiza ca gandise cu voce tare si părăsi camera fara regrete, lăsând-o pe Nya sa doarmă ca un bebeluș. In vreme ce colinda coridoarele de parca evita intenționat bucătărie, continuă sa se gândească la Rebecca si Lloyd. In ultimele zile ei doi isi petrecusera aproape tot timpul împreună. Desi antrenamentul nu dădea roade, ea si Lloyd se apropiau foarte mult. Nu trebuia sa ii spună nimeni ce se petrece. Era evident ca cei doi au un fel de întâlniri dupa antrenamente. Probabil ca cei doi, cum văd ca nu le iese ceva, merg sa ia o gustare si de acolo inainte Dumnezeu stie. Aceea nu era o problemă. Stabilise sa nu se mai victimizeze. Se va tine de cuvânt.

LEGO NINJAGO - Ninja aerului (Volumul 2 - In râul de secrete)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum