Capitolul 1

478 29 8
                                    

Dragă jurnal, ceea ce speram sa fie o zi linistită se dovedeste a fi foarte zbuciumată. La drept vorbind sunt singură in camera mea si a Nyei. Chiar ăsta e motivul problemei. Imediat dupa apariția Rebeccai spiritele au fost atât de agitate încât ultimele zile mi se derulează in minte ca prin ceață. Toți au fost atât de socati de aparitia ei încât au uitat aproape de tot de mine. Prin urmare nu au fost deloc preocupati de starea mea. Am trecut repede peste lipsa mea din peisaj. Asta e bine. Chiar nu voiam sa bănuiască ceva. Mai ales Lloyd. Ei bine, acum chiar nu-mi fac griji pentru el. E prea ocupat! Pai cum altfel? El si Rebecca..."

Usa se deschise usor, iar Nya isi strecura capul si privi întrebător prin camera. Nu era acolo. Seraphine statea in pat cu un caiet in mână si se uita la ea plictisită, dar si putin nedumerită, insa nu spunea nimic. "Poate încă se obisnuieste cu noua camera." , se gândi ea.

Nya:Buna, Seraphine! L-ai văzut pe Lloyd? Nu dăm de el.

Seraphine:Nu l-am vazut de ieri. Ii raspunse telegrafic. Totusi, imediat i se contura in minte faptul care urmeaza de la un timp dispariției lui Lloyd. Dar sunt sigura ca se antrenează cu Rebecca. Ai încercat sa ii cauti in față, pe langa obstacole, nu?

Nya:Da. Nu-i nici urma de ei. Probabil au plecat in cautarea unui loc mai spatios decat curtea manastirii. Ma gândeam eu. Presupun ca n-ai habar unde s-ar putea antrena? Aceea era ultima speranță. Daca nici Seraphine nu stia de el, atunci n-avea decat sa ia tot Ninjago la picior. Cu o zi in urma cei doi plecaseră singuri in cautarea unui loc unde curentii de aer nu erau prea puternici. Acolo, in vârful stâncii, aerul era prea puternic, iar Lloyd nu putea învăța sa-l stăpânească. In realitate, cei doi doar vorbisera liber. Fusese aproape ca o intalnire, dar asta nu trebuia sa afle Seraphine. Toți erau entuziasmați de descoperirea maestrei aerului, iar cand aceasta spuse ca Seraphine ar trebui sa se odihnească si sa isi tina puterea ascunsă pana gasesc un element 0 care sa o învețe cum sa o foloseasca, nimeni nu se opusese. Totusi ceva se schimbase in Seraphine. Era mult mai tacuta si foarte retrasa. Doar ea observa ce se intampla cu prietena ei?

Seraphine:Daca voi nu stiti, eu de unde? Vocea ei o scoase din propriile gânduri. Ninja apei o privi si nu se putu abtine sa nu scoată un oftat. Seraphine crezu ca Nya era frustrată de faptul ca nu il găsea pe Lloyd niciunde, dar prietena ei era, de fapt, intristata de indiferența pe care o expunea ea in glas. Nu-i pasa câtusi de putin de preocupările ei, ba chiar ii spunea subtil sa se ocupe singuri. O simtise din glasul ei asemeni unui repros.

Nya:Ai dreptate. Recunoscu. In schimb, se axa pe crearea unui mediu mai vesel in acea camera lipsita de viață. Ce faci acolo? O întreba in speranța de a incepe o conversație obisnuită cu ea.

Seraphine:Scriu.

Nya:Scri? Ai teme pentru vacanță?

Seraphine:Nu. Scriu in jurnal. Ai nevoie de ajutorul meu?

Nya:Nu. Brusc isi dădu seama ca Seraphine voia sa fie singura. Pe moment o putea lasa asa cum picase. Va vorbi mai tarziu cu ea, iar atunci nu va mai avea cele de scapare. Ei bine... atunci... scuze ca te-am deranjat! Te rog, continuă! Închide usa, lăsând liniste in urma. Seraphine continua sa scrie. In ultimul timp cam asta făcea.

"El si Rebecca petrec foarte mult timp impreuna. Stiu ca este entuziasmat, dar asta nu schimba cu nimic faptul ca ma simt lăsată pe dinafara. Incep din nou sa devin o singuratică si nu vreau asta. Imi va face numai rău. Am trecut prin atatea peripeții in ultimul timp încât acum singurătatea mi se pare chiar înfricosătoare. Oare de ce? Inainte preferam sa fii lăsată in pace. Poate voi afla ce e sentimentul ăsta care ma macină mai mult decat tristețea de fiecare data cand ma gandesc ca in timp ce eu stau aici Rebecca are parte de toata atentia."

LEGO NINJAGO - Ninja aerului (Volumul 2 - In râul de secrete)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum