Din capitolul anterior
Lloyd:Am rezolvat problema. Neuro, ti-o prezint pe cea mai noua aliata a noastră, Seraphine. De parcă un paravan ar fi fost înlăturat, în clipa în care Lloyd se trase într-o parte, Neuro putu sa o vadă.
Era cu capul ușor plecat. Nu putu face contact vizual. Asta îl facu și mai curios. Părea normala. Și timida. Ridica ușor capul din pământ și îl privi, zâmbindu-i cald. Îl cuprinse o senzație de deja-vu, urmata de un fior pe șira spinării. Dacă n-ar fi fost încă așezat, s-ar fi dat probabil un pas în spate. Acei ochi albastrii pusera stăpânire pe el și atunci vazu...
Seraphine:Bună! Ma bucur sa te cunosc!
Atunci văzu ... eternitatea. Și o mare putere zăcând înauntru.
***
Era frumoasa, își spuse Neuro la prima privire. Înțelegea de ce Skylor se simțise amenințată. Și era oarecum încă un copil. Toți ninja erau. Rămasese țintuit locului, fără reacție. Recunoștea sentimentul acela. Nu era dușman. Privi spre ninja, cu precădere spre Zane. Acesta părea normal deși nu credea ca ar fi putut desluși o schimbare în înfățișarea lui chiar de-ar fi simțit ca el. Fata din fata lui nu era obișnuită. Dacă era un element 0, cum o denumire Skylor, asta putea explica multe. Se ridica și întinse mana, astfel încât se atinsera ușor. Lloyd spuse ceva, nu știa ce, dar îl făcu sa piardă contactul vizual cu ea doar pentru o clipa, iar, când se întoarse din nou, senzația aceea dispăru. Ii dădu drumul mâinii înainte sa para dubios.
Neuro:Incantat sa te cunosc!
Bărbatul din fata ei părea pașnic și avea vocea unui prezentator la radio. Ii plăcea senzația. Și semăna mult cu ninja dintr-un punct ciudat de vedere. Era doar o senzație. Daca era maestru elemental, chiar se asemăna cu ei. Inca de când mâinile lor făcuseră contact nu se putu abține sa nu simtă putina încântare, chiar dacă el era, în situația de fata, o amenințare.
Toate privirile erau încă pe ea. Le simțea foarte bine. Și știa si de ce erau înca fixare pe ea. Evitase sa se afle în grupul lor intregit, având contact cu ninja pe rand. Zane și Cole erau cumva mereu prezenți în timpul întrevederilor ei cu Sensei. Cu Nya petrecea timp seara și dimineața, peste Jay dădea întâmplător destul de des, iar Kai... Oricum nu o ajuta prea mult o discuție cu el în acea perioada. Si erau toți prezenți în timpul meselor.
Se aliniara in jurul mesei și își continuara discuția. Lloyd se așeza lângă ea, lăsând-o pe Rebecca între Jay și Cole. Nya se încrunta privitor la acea asezare, dar nu comenta.
Neuro:Dupa cum v-am spus Skykor mi-a aruncat o frântura de informație, altfel n-aș fi aflat prea curând. Te enervează Skykor, nu-i asa, Seraphine?
Seraphine deschise ochii larg și se incrunta. Aceasta reacție nu scotea în evidenta adevărată ei stare. Era puțin speriata.
Seraphine:Cum? De unde știi? Cumva ai...
Neuro:Nu,nu ți-am citit gândurile. E evident după expresia fetei tale. Nu pari genul ei. De fapt e invers.
Seraphine:De unde ști ca la asta m-am gândit?
Neuro:La ce? La citirea gândurilor? Era evident. Mulți se gândesc la asta. Apropo, nu mi se pare corect.
Seraphine:Ce anume?
Neuro:Ca tu ești singura care pui întrebări? Te pot întreba și eu ceva?
Seraphine:Ce anume?
Neuro:De unde ști care e puterea mea?
Seraphine:De unde? Ei bine... Eu... . Seraphine se foi neliniștita în locul ei, căutând fără folos sa își ascundă privirea de ceilalti. Nu reuși, asa ca se hotărî sa privească problema drept în ochi. Îl văzu zâmbind în coltul gurii, puțin arogant, apoi toți din jur începură sa râdă. Se incrunta din nou și își așeza mâinile în poala. Înțeleg cum de te înțelegi cu Skylor.
CITEȘTI
LEGO NINJAGO - Ninja aerului (Volumul 2 - In râul de secrete)
Fanfiction"-Cine esti tu? Si de ce te inchini? Ridica-te! Sau cel putin ridica-ti privirea. Spuse ninja verde, văzând ca straina nu are reactii chiar normale. -Numele meu e Rebecca, Rebecca Morgan. Sunt maestra aerului. Încântată sa te cunosc, maestre!" In a...