Din capitolul anterior
Seraphine:Lloyd e blondul care s-a recomandat la John
Nya:Au gasit-o pe Seraphine?
Mark:Avem o problema. E o bataie intre ai nostrii si ai lui Tyler. Si e grav. Insasi Tyler vine sa solutioneze conflictul.
Max:Cred ca trebuie sa lămurim situația. Ei sunt Emma și Alexander, căruia i se spune Ari, fac parte din fosta mea echipa și se afla aici din motive necunoscute mie. Mi-ar plăcea sa aud, va rog! Voi de unde ați apărut?
John:Trebuie sa mergem, deci haide! A! Si voi restul veniti cu noi. Nu am timp de voi acum.
***
In frunte cu John, grupul de ninja si adolescenti descoperi locul unde se confruntasera cele doua tabere: o zona dintre doua blocuri, relativ pustie noaptea. Acestea se separasera, insa doar pentru ca liderii aveau de gand sa decida de partea cui e dreptatea. Tyler nu ajunsese. "Slava Domnului!", se gandi Haru. Avea timp sa-si pregateasca apararea. Isi roti privirea dupa gemeni. Nu-i zari decat atunci cand Noah iesi de dupa un colt drept in fata sa. Andrew il urma ca o umbra. El o avea in spate pe Nya, gata sa spuna ceva.
Noah:Hei! Dar v-a luat ceva! Noah zambi strengareste si privi in spate, intai la fata brunata, apoi la restul grupului. Dadu cu chii de Max care il avertiza din privire sa fie precaut. Se intamplase ceva? Ca prin minune raspunsul se arata si o tornada creata ii striga numele, alergand spre el. Se opri in fata sa si verifica.
Emma:Noah? Il privi din cap pana in picioare. El facu la fel, parca nevenindu-i sa creada ca Emma este in fata lui. Se dezmetici cand ea continua. Sau Andrew? Geamanul din umbra se trezi mai repede si ii raspunse.
Andrew:Eu sunt aici. Parca vazuse o fantoma. Si el o examina atent, buimac chiar. Tu de ce esti aici? De unde ai aparut? Instantaneu fata profita de apropierea celor doi si le sari in brate. Gemenii raspunsera nauciti imbartisarii. Din grup se dezlipi Ari, inghitindu-si surprinderea, si inainta din nou ignorandu-l pe John. Impinse tacut pumnul in fata. Emma se dezlipi de cei doi doar cat sa imite gestul. Gemenii se supusera tacuti salutului de grup. Pentru o clipa John se simti sagetat de ceva. Gelozie?
Emma:Din Japonia, logic. Ati fost transferati impreuna aici, nu-i asa? Ce surpriza! Nu putea accepta ca era doar o intamplare reuniunea loe, dar nici nu putea sti cum de se petrecusera lucrurile chiar asa. Andrew si Noah incuviintara cu o miscare a capului. Din spatele lor se zari o silueta si o voce seducatoare le facu fiori pe sira spinarii.
Melania:Va trebui sa lămurim asta, se pare. Melania voia sa zâmbească doar în sinea ei, dar nu reuși. Se simțea vulnerabila să-și arate emoțiile în public, asa ca o făcea rar. Acum simțea ușurare. Cand grupul se dizolvase din proprie inițiativa, nu simțise prea multe. În acele momente deslusea greutatea și tensiunea resimțite după ce se obișnuise să-i aibă pe toți în preajma. Poate de asta se luminase la fata, poate de asta acceptase sa sara Emma pe ea fără sa comenteze, poate de asta îl saluta din priviri pe Ari. Poate de asta era atât de preocupata. Privi în jur, debusolata. Max nu era în cercul lor, nici lângă John, ci într-un grup mai izolat format din patru băieți. Privirea li se întâlni preț de o clipa. Ii facu cu ochiul. Se strădui să-și înăbușe reacțiile. Era doar un mod ascuns de a-i transmite ca totul e OK, dar sa fie în garda. Nu putea explica prin semne ce cauta cuplul grupului tocmai acolo. Bănuia însă că trebuia să fie vorba din nou de un transfer. Știa acum ca nu era o coincidenta și avea o mica teorie referitoare la împrejurarea prezenta. O va dezbate cu Max în intimitatea apartamentului lor, își spuse. Oricum el era prins bine într-o conversație cu unul dintre băieții grupului. Deja își făcuse prieteni. Șarmul lui era responsabil. Acest nou prieten era la fel de înalt, dar, straniu, mai bine făcut. Chiar și prin umbre se vedea o musculatura mai dezvoltata, fiindcă purta un tricou relații strâns pe el. În umbre nu distingea bine trăsăturile, dar își dădu cu părerea sa fie de aceeași vârstă cu ei. Ari incuviință spusele ei în timp ce cauta ceva cu privirea. Își dădu seama ca pe Seraphine o cauta. Știau și de ea deci. Atunci era posibil ca Max sa se fi amestecat printre prietenii Seraphinei. Tipic!
CITEȘTI
LEGO NINJAGO - Ninja aerului (Volumul 2 - In râul de secrete)
Fanfic"-Cine esti tu? Si de ce te inchini? Ridica-te! Sau cel putin ridica-ti privirea. Spuse ninja verde, văzând ca straina nu are reactii chiar normale. -Numele meu e Rebecca, Rebecca Morgan. Sunt maestra aerului. Încântată sa te cunosc, maestre!" In a...