Capitolul 24

83 5 11
                                    

Deschise brusc ochii. Ceasul de pe noptieră indica 07:30. De ce nu îi sunase alarma? Nu era sigură unde se află. Aceea nu era camera ei, iar printr-un flesh își aminti că era a lui Kai. Și brațul care o cuprindea de după talie era tot al lui. Lumina soarelui îl afecta și se băga mai bine în ea. Cine ar fi crezut că se mișcă atât de mult în somn? Un adevărat efort se dovedi a fi și eliberarea de sub greutatea aceea. Într-un final reuși să îl dea la o parte căci, în cadrul dezbaterii ei interioare, i se făcuse milă de el și nu îl lovise cu o bilă de apă sau ceva. Era foarte relaxat în somn și parcă revendicase locul pe care îl lăsase liber. Stând pe marginea patului ceva o convinse să se uite atent la chipul lui. Trăsăturile chipului acestuia erau destul de masculine, dar le lipsea ceva din duritate. Se apropie mai mult. Genele îi erau lungi, pleoapele acopereau ochii aceia căprui, sprâncenele erau ceva mai groase, zâmbea sincer în somn, dar tot i se părea ei ștrengăresc acolo. Poate modul în care i se curbau buzele? I se păreau senzuale, suficient de senzuale încât să se aplece spre ele. Asta era o chestie destul de intimă, așa că ezită. Discuțiile lor luau această formă, chiar și poziția în care se găsiseră în dimineața aceasta.

Își lipi buzele de ale lui încet, cât să nu-l trezească și se ridică. În bagaj găsi o nouă ținută, una mai obișnuită. Nici nu se gândise să se retragă, dar tot avea senzația că Kai se poate trezi din clipă în clipă. Pescui de acolo obiectele de igienă și intră cu ele în baie. La scurt timp se auzi apa în duș. Iubea dușul la primele ore ale dimineții. Găsi prosoapele și se încruntă în timp ce le așeză pe ale ei acolo. Își luă propriul halat. Nu avea să-i facă plăcerea de a o vedea purtând orice de-al lui. Apa picura regulat din părul ei. Își avea și uscătorul cu ea.

Când se trezi, o făcu învăluit într-un sunet al unui uscător de păr antrenat de dimineață. Era singur în pat ceea ce însemna că baia lui era ocupată de Skylor. Geanta ei era desfăcută și se zăreau hainele. Ora 07:45. Foarte devreme! Se ridică totuși din pat și căută în dulap după niște haine. Roșcata intră în cameră chiar când ea își trăgea un tricou pe cap. Îi zâmbi. Ea se prefăcu neatinsă.

Kai:Bună dimineața! Îi răspunse cu un "'Neața!" scurt și se apucă să aranjeze așternuturile. Se abținu cât se abținu, dar apoi trebuia să-l întrebe.

Skylor:Care e problema ta? Rânjești și chicotești de ceva vreme. Sper ca nu pui ceva la cale! Kai își ridică o sprânceană și căută telefonul de unde îl lăsase. Obiectul era straniu de nenecesar.

Kai:Ai un aer de casnică. E gata micul dejun? Se feri la fix de o pernă.

Skylor:Uite aici micul dejun!

***

Se găseau într-o condiție stranie. Era dimineață și doar ele două se găseau în acea cameră. Nya dispăruse sau mai logic era că nu apăruse de fel. Seraphine și Rebecca erau obosite și posomorâte din diferite motive. Genesis nu-i răspunsese oricât de mult ar fi vrut. Visul acela rămânea un mister, chiar dacă reușea să bănuiască despre ce e vorba. Dar cum de visase ea tocmai asta? Rebecca reșimțea furia și tristețea din cearta ei cu Cole. Puțin și-o merita și el. Nu-și putea controla vulnerabilitatea emoțională. El fusese atât de prietenos încât acum rigiditatea și opoziția pe care le adopta i se păreau anormale. Totuși prima impresie o avertizase cumva. Maestrul pământului era un bărbat profund, închis în sinele său.

Seraphine:Rebecca, crezi că Nya este cu Jay? Seraphine arăta și ea obosită. Când se întoarse în camera ei, după ce rătăcise ceva prin jurul mănăstirii, o găsise dormind buștean, iar în scurt timp o luase somnul și pe ea.

Rebecca:Probabil. Logic gândind, proaspătul cuplu de viitori părinți trebuia să se obișnuiască cu noua lor ipostază. Rebecca se ridică și își luă telefonul ca să îl butoneze. Seraphine nu prea înțelegea ce se poate petrece cu ea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 22 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

LEGO NINJAGO - Ninja aerului (Volumul 2 - In râul de secrete)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum