Din capitolul anterior
Lloyd:Nu vreau sa vorbesc despre asta! Izbucni ninja verde. Sângele ii navali în obraji și cuvintele i se înghesuira in gat fără sa le poată scoată. Nu înțelegea ce se întâmplă cu el. Faptul ca voia sa o protejeze nu ii motiva acea rușine pe care o simțea răsărind din adâncul ființei lui. Își întoarse capul într-o parte și își acoperi obrajii cu antebrațul încordat.
Era clar. Seraphine era acum de negăsit și ceva se întâmplase și cu Lloyd. În sinea lui Jay se întreba: "Acesta este, Doamne!, semnul?".
***
Kai:De ce nu? Lloyd, Seraphine e dispărută, iar tu ai chef sa faci figuri? Pe bune! Încearcă sa ajuți și tu puțin! De data asta de-a dreptul furios ninja rosu îl prinse de umeri și îl strânse tare, dar Lloyd nu arata supunere fata de inițiativa protectorului sau de a îl îndrepta.
Rebecca:Încearcă. Vru Rebecca sa ii justifice actiunile maestrului ei. Dar probabil e ceva ce trebuie sa rămână confidențial. Ii găsi repede o scuza care în ochii ei ar fi trebuit sa rezolve problema. In schimb Kai se incrunta și mai mult, se făcu rosu și se rasti și la Rebecca care il prinse de brat pentru a-l calma.
Kai:Confidențial pe dracu! Confidențiala o sa ramana Seraphine dacă nu ne spune ce i-a făcut! Ce însemna asta? Nu avea cu adevărat sens acea fraza, dar ea înțelesese ce voia sa spună. Nu o vor găsi dacă nu au cooperarea lui Lloyd.
Cole:Dar nu i-a făcut nimic. Doar nu a atacat-o? Insista și Cole. Era bulversat de ce se petrecem. Știa ca Rebecca era oricum sensibila când venea vorba de Lloyd, dar Kai era prea furios și ea nu ajuta agatandu-se de el.
Kai:Nu, dar Zane zice ca e ceva. Trebuie sa fie, și dacă ne ajuta sa o găsim, sa lase prostiile și sa spună. Ce s-ar fi întâmplat?
Jay și Nya, gând la gând, se intelesera din priviri. Cumva pe amândoi ii cuprinse o bucurie străină de criza prin care tocmai trec. Roseata din obrajii lui Lloyd fusese dovada suprema, de incontestat, ca între ei doi se petrecuse ceea ce presupuneau ei. Conform teoriei comune pe care o avea cuplu fulger-apa - și fără telepatie - cei doi, Seraphine si Lloyd, și-au expus sentimente, problemele pe care le au, poate chiar și o confesiune, indraznira sa spere. Cum și de unde sa se confeseze oricare dintre ei era peste puterea lor de pătrundere, dar Seraphine găsise o scuza si fugise, manata de emoții, la toalete, de unde o pierduseră.
Jay:Ooo, Doamne! Era și timpul! Pentru Jay presupunerile lui erau un motiv bun de sărbătoare. El și Nya sperasera ca cei doi vor descoperi ce ii leagă și vor vorbi despre asta. Și se întâmplase. Lloyd, poți spune direct. Îl încuraja, primind în acelasi timp un ghiont de la maestra apei.
Nya:Șșș! Nu spune asta! Ii ordona Maestra apei, panicata. Știa ca nu vor reusi punănd presiune, dar Lloyd trebuia ajutat și pentru iubitul ei era un motiv de sărbătoare. Era imposibil sa nu fi simțit tensiunea dintre ei în ultimile câteva zile. Kai tresari și se întoarse nervos către sora sa. Ceilalți erau confuzi de ce se petrece, deși începeau sa întrevadă despre ce era vorba.
Kai:Ce sa spună? Ce s-a întâmplat? Voi ce știți? Izbucni ninja rosu, începând cu ceea ce îl rodea. Dintr-un motiv anume Nya se simți incomod si puțin mai vulnerabila decât de obicei. Dispoziția i se schimba și simți ca devine trista.
Nya:Nimic sigur. E doar o... presupunere. Sunt de acord ca discuția a făcut-o pe Seraphine sa plece. Dar nu trebuie sa știm și ce au vorbit mai exact. Sau poate te interesează altceva? Ii sugera sora sa incriminatoriu. Kai o studie cu atenție, dar nu-și putu da seama ce cauta Nya sa afle de la el.
CITEȘTI
LEGO NINJAGO - Ninja aerului (Volumul 2 - In râul de secrete)
Fanfiction"-Cine esti tu? Si de ce te inchini? Ridica-te! Sau cel putin ridica-ti privirea. Spuse ninja verde, văzând ca straina nu are reactii chiar normale. -Numele meu e Rebecca, Rebecca Morgan. Sunt maestra aerului. Încântată sa te cunosc, maestre!" In a...