După aproximativ o oră pierduse șirul maeștrilor, dar reținuse puterile lor stranii cât să fie surprinsă. Elemente precum sunetul și metalul păreau normale pe lângă otravă și hipnoză. N-o spuse cu voce tare, dar și elementul ambra era ciudat. Spera să nu fi omis ceva important în analiza ei. Ninja prezenți arătau ușurași că reușiseră să ducă la bun sfârșit această provocare. Rebecca era impresionată. Oare înțelepții știau de asemenea de existența altor personaje în afara celor șapte? Skylor privea curiozitatea singurei fără putere ca pe o amenințare. Neuro îi spusese deja că lui nu i se părea nimic amenințător la ea, la ele amândouă de fapt. Poate exagerase?
Cole:Ce vreți să mai facem? Nu putem să ne uităm pur și simplu unul la altul. Cole făcuse rost de ceva de ronțăit. Erau obligați de circumstanțe să aștepte până terminau cu petrecerea la care nici nu erau prea încântați să meargă. Nu știau cât va dura excursia pe insulă și ce căutau, căci ar fi plecat deja.
Kai:Câți oameni au aflat de maestra aerului? Întrebă brusc Kai.
Skylor:De ce? Roșcata își găsise activitate.
Kai:Pentru că deja ați apărut tu și Neuro. Nu mă îndoiesc că vom mai avea parte de vizite.
Lloyd:Să facem o listă? Deja se pregătea să puncteze pe degete posibilitățile.
Skylor:Nu e cine știe ce listă. Eu nu am spus nimănui. Neuro e posibil să fi vorbit cu Kita. În rest mă îndoiesc că ceilalți aveau de unde afla. Și poate e mai bine așa. Mănăstirea e și așa destul de aglomerată și fără Alianță.
Kai:Poate? De când sunt Neuro și Kita în relații atât de bune? Nu-mi amintesc să fi fost atât de apropiați. Dacă își amintea bine, Kita era maestra otrăvii. Skylor ridică din umeri.
Skylor:Nu mi-a povestit totul. Știu doar că la ultima noastră luptă au făcut echipă bună și de atunci păstrează legătura. Probabil că se înțeleg bine pentru că au multe lucruri în comun.
Rebecca:Cum ar fi? Stăpânitoarea era din ce în ce mai interesată de lumea maeștrilor elementali și nu se putea abține să nu pună întrebări legate de trecutul lor.
Skylor:Puterile lor sunt greu de controlat și pot răni ușor oamenii din jur. Sunt firi retrase și au propriul lor stil de viață diferit de al celorlalți oameni.
Seraphine:Apropo de ceilalți, credeți că Nya și Jay sunt bine?
Cole:Cred că nu ar trebui să îi deranjăm. Zâmbetul poznaș al lui Cole o liniști.
Seraphine:Am o idee! Seraphine se ridică în picioare și zâmbi cu gura până la urechi. Ce ziceți să gătim pentru Nya? Ceva dulce poate. Sigur ar aprecia.
Rebecca:Sună bine. Putem face asta. Întrebarea e ce ar trebui să gătim? Cu toții, umăr la umăr, căutară soluții. Ce i-ar plăcea maestrei apei? Are anumite pofte? E alergică la ceva anume?
Kai:Orice ar fi trebuie să conțină ciocolată. Se arătă Kai hotărât. Nyei îi place coicolata. Fursecuri? Prietenii lor analizară ideea. Cât de greu era să faci niște fursecuri?
Rebecca:Nu știu. N-am mai făcut până acum. De fapt nici gătitul nu este punctul meu forte. Rebecca se ascunse rușinată în spatele lui Cole. Mama și sora ei, Eva, făceau asta de obicei.
CITEȘTI
LEGO NINJAGO - Ninja aerului (Volumul 2 - In râul de secrete)
أدب الهواة"-Cine esti tu? Si de ce te inchini? Ridica-te! Sau cel putin ridica-ti privirea. Spuse ninja verde, văzând ca straina nu are reactii chiar normale. -Numele meu e Rebecca, Rebecca Morgan. Sunt maestra aerului. Încântată sa te cunosc, maestre!" In a...